|
|
<3 111 Actief I gave you a rare gift
| |
| |
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
Babs 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 nov 2018 - 20:59 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Mark 522 Actief “Blood is just red sweat”
| CAT'S PROFILEAge: ??!?!?Gender: Tomcat ♂Rank: Former Medicine cat of Shadowclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 nov 2018 - 21:09 | |
| - Nightcurse schreef:
- Om weer een beetje terug te rollen in de RPG hier, zou ik wel een spt topicje willen aannemen met mensen c:
Met Blood? (a) |
|
| |
| |
| |
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 nov 2018 - 21:14 | |
| - Clearkit, schreef:
- Heey Bo! c:
hi hi! ^^ Babs right? Hoe gaat ie? :> and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Theme |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: ??!?!?Gender: Tomcat ♂Rank: Former Medicine cat of Shadowclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 nov 2018 - 21:21 | |
| - Nightcurse schreef:
- Bloodkit, schreef:
- Nightcurse schreef:
- Om weer een beetje terug te rollen in de RPG hier, zou ik wel een spt topicje willen aannemen met mensen c:
Met Blood? (a) Ye, sure c: Wie maakt? Of heb je nog iets? Nope sorry, zou jij dan willen maken? :3 |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 nov 2018 - 21:40 | |
| - Nevermind schreef:
- Clearkit, schreef:
- Heey Bo! c:
hi hi! ^^
Babs right? Hoe gaat ie? :> Jup! c: Well, sinds 1 november ben ik een 40 uur in de week werkende burger, dus ik ben moe, maar voor de rest gaat het wel prima haha. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 nov 2018 - 14:33 | |
| Hi~ - pixie pix:
|
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 nov 2018 - 14:37 | |
| How are u today :3
Dat klinkt bekend in de oren zeg hahaha - pixie pix:
|
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 nov 2018 - 14:49 | |
| Ik gok dat Night gebaseerd is op Grindel? (; oh haha nou alvast suc6 met opruimen dan
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 nov 2018 - 20:05 | |
| - Clearkit, schreef:
- Nevermind schreef:
- Clearkit, schreef:
- Heey Bo! c:
hi hi! ^^
Babs right? Hoe gaat ie? :> Jup! c:
Well, sinds 1 november ben ik een 40 uur in de week werkende burger, dus ik ben moe, maar voor de rest gaat het wel prima haha. Oooh nice! Proficiat :> en veel succes! En fijn om te horen dat alles prima gaat ^-^ and as he was the black canvas
Theme |
|
| |
Babs 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 nov 2018 - 20:10 | |
| - Nevermind schreef:
- Clearkit, schreef:
- Nevermind schreef:
- Clearkit, schreef:
- Heey Bo! c:
hi hi! ^^
Well, sinds 1 november ben ik een 40 uur in de week werkende burger, dus ik ben moe, maar voor de rest gaat het wel prima haha. Oooh nice! Proficiat :> en veel succes! En fijn om te horen dat alles prima gaat ^-^
Hoe is het met jou dan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 nov 2018 - 21:29 | |
| - Clearkit, schreef:
- Nevermind schreef:
- Clearkit, schreef:
- Nevermind schreef:
- Clearkit, schreef:
- Heey Bo! c:
hi hi! ^^
Well, sinds 1 november ben ik een 40 uur in de week werkende burger, dus ik ben moe, maar voor de rest gaat het wel prima haha. Oooh nice! Proficiat :> en veel succes! En fijn om te horen dat alles prima gaat ^-^
Hoe is het met jou dan? Gaat wel goed. Ben begonnen aan een nieuwe opleiding graphic game design maar ligt me niet zo dus ik ga vanaf januari kijken of verpleegkunde misschien iets is. Hopelijk kom ik er uiteindelijk wel uit wat ik uiteindelijk wil doen met mijn leven ^^" Oh! en ik ben sinds kort ook trotse eigenaar van een prachtige blauwvoorhoofdsamazone een echt schatje die ik uit een opvang heb weten te redden. hij is inmiddels al rond de 40 jaar maar hij is echt een geweldig gezelschap ondanks dat wel, papegaaien hebben hun schreeuwerige buien altijd wel, maar dat maakt hem zeker niet minder lief <3 Dus ik heb wel mijn handen vol maar wilde eigenlijk terug naar het rpgen komen, was het echt aan het missen en zeker nu ik veel minder schoolwerk heb :> and as he was the black canvas
Theme |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |