|
| Toi toi toi, alles is een zooi | |
| Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Toi toi toi, alles is een zooi do 4 okt 2018 - 20:57 | |
| Jep, je raad het al, ook ik! Voorlopig ga ik niet zo actief en aanwezig zijn hier, ga daar maar vanuit. Alleen de reden dat deze mededeling een apart absence topic verdient in plaats van m'n gebruikelijke, is omdat ik oprecht niet weet hoe lang deze 'voorlopig' gaat zijn. Met een beetje pech is het de rest van dit school jaar, ik weet het gewoon niet zo goed. Ik heb het namelijk zo belachelijk druk de hele tijd, dat ik heel veel moeite heb en mn werk, en m'n examenjaar én een poging tot een sociaal leven te combineren, laat staan actief rpg'en. Ik baal hier echt van omdat het altijd een uitlaatklep voor me was, maar ik merk gewoon dat ik het niet allemaal trek. De weinige momenten dat ik daadwerkelijk vrij ben, ben ik gewoon te moe om echt nog iets fatsoenlijks te posten c': Ik zit daarbij ook nog eens echt niet lekker in m'n vel en weet gewoon niet zo goed wat ik met mezelf en mn toekomst aan moet.
No fear! Dit is geen afscheidstopic, ik ben wel gewoon van plan hier online te komen en zoveel mogelijk te posten wanneer ik daar tijd/energie voor heb, maar ik kan gewoon niet altijd even snel terug reageren. Voor belangrijke topics kan je me altijd een berichtje sturen op discord of gewoon een privé bericht hier, dan zal ik reageren. Maar hou er rekening mee dat alles soms een beetje lang kan duren.
Sorry voor alle mensen waarmee ik zulke leuke verhaallijntjes en topics had, maar het is gewoon wat lastig atm. Push me dan ook alsjeblieft niet te veel om ergens op te posten, wanneer ik het kan, zal ik het doen!
xx Kipje It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply
Laatst aangepast door Routnose op ma 15 feb 2021 - 21:16; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| | | | Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Toi toi toi, alles is een zooi zo 12 mei 2019 - 21:54 | |
| |
The fairest of all stars
| |
| | | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Toi toi toi, alles is een zooi vr 19 jul 2019 - 19:22 | |
| YoOoO! Ik ben tot en met 2 augustus in la france en post zeeer sporadisch tot niet sorry voor het wachten! ik ben de topics niet vergeten
Geldt voor *haalt diep adem* : Everkit, Rookpaw, Faintkit, 'Mistpaw, Routnose, Oleanderkit, *Wolfpaw, Stagpaw, Littlekit, Jinx & Jackdaw It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
The fairest of all stars
| |
The fairest of all stars
| |
The fairest of all stars
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Toi toi toi, alles is een zooi | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |