Erin hunter @ Boekenbeurs
Hey!
Ik zag onlangs op facebook dat Erin Hunter naar de boekenbeurs in Antwerpen, België zou komen. Meer specifiek op 2 & 3 November.
Erin Hunter bestaat echter uit 4 of 5 verschillende schrijvers, zoals we allemaal weten. Vermoedelijk zou het Victoria Holmes, de bedenker en creator van "warriorcats" zijn die naar de boekenbeurs komt, enkele jaren geleden was zij namelijk ook al eens naar de boekenbeurs geweest. Dit is echter nog niet veel meer dan een gokje op de moment.
In de tijd hebben wij Victoria Holmes nog ontmoet, een interview mee gehad, ik heb zelfs een boek gewonnen (seekers) en wat fanart van Cyber en ons RPG forum afgegeven. Daarnaast kreeg ik wel 5+ handtekeningen op elk papiertje dat ze kon vinden. We hebben ook nog een heel leuk, heel lang gesprek gehad met haar toen.
Ik wou graag iedereen hiervan laten weten zodat ze de kans zouden hebben ook een Erin Hunter te ontmoeten
meet-up?
Gewoon een ideetje, misschien kunnen we met zijn allen een meet-up organiseren bij de stand van erin hunter?
De boekenbeurs zelf is echter zo druk, dat je voortbewegen met een groep van meer dan 5 mensen heel moeilijk wordt, je speelt namelijk elkaar makkelijk kwijt. Afhangende van de grote van de groep en de interesse zouden we dus opftewel tijdelijk meeten bij de warriorcats stand en daar wat praten etc voor ?? Tijd, oftewel lopen we in een (kleine) groep samen op de boekenbeurs.
Dag/tijd enzo? Nog geen idee.
Is tot nu toe maar een ideetje
Zie jullie later!