|
| Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Keep on running. do 13 sep 2018 - 20:09 | |
| Crowfur onderdrukte een zachte kreun terwijl hij overeind kwam. De wond in zijn borst begon goed te genezen en hij was er vrij zeker van dat als hij nog even wachtte dat hij binnenkort weer een apprentice zou kunnen trainen. De straf die Oceanstar hem had opgelegd, was inmiddels alweer een paar moons opgeheven en hij had het idee dat zijn Clan niet meer zo bezig was met het feit dat Leopardpaw een half-Clanner was. En zo wilde hij het graag houden. Hij was nu weer op het rechte pad gekomen: hij was loyaal naar zijn Clan toe, had meegeholpen om BloodClan te verdrijven van hun heilige grondgebied en had bovendien de liefde gevonden in zijn eigen Clan. Hij werd er dagelijks meer en meer van overtuigd dat hij de juiste keuze had gemaakt; Crowcall was een veel betere partner dan zijn ex. Bovendien was het fijn dat hij nu een partner had waarbij hij niet geheimzinnig hoefde te doen. Het enige probleem was Leopardpaw. Ze leek het moeilijk te hebben met het feit dat ze nu een soort van stiefmoeder had, al had Crowfur het idee dat ze moeilijker deed dan dat ze zich voelde. Crowfur had nooit echt het idee gehad dat Leopardpaw hunkerde naar een betere band met haar echte moeder of iemand nodig had die voor haar zorgde in de plaats, maar toch zou hij het fijn vinden als ze het een kans zou geven en zij en Crowcall het goed met elkaar zouden vinden. Het zou afwachten worden wat de toekomst zou brengen, maar Leopardpaw had inmiddels de leeftijd van een warrior bereikt en het werd tijd dat ze binnenkort op eigen poten stond zodat Crowfur zijn eigen weg kon gaan. Zodra Leopardpaw een warrior was, zou het voor haar waarschijnlijk een stuk makkelijker worden om bepaalde zaken los te laten omdat ze dan pas echt zou merken was het was om volwassen te zijn. Dat wilde echter nog niet zeggen dat hij haar al samen wilde zien met een tom; dat mocht voor zijn part nog duren totdat ze senior warrior werd. Hij was nog lang niet klaar om nu al kleinkinderen te krijgen. Hij wilde niet dat ze dezelfde fout zou maken als hem. Hij zag Leopardpaw nu niet bepaald als een fout, maar hij wilde haar gewoon behoeden voor de ellende die zou volgen en de roddels die haar haar hele leven achterna zouden blijven lopen, hoewel dat voor hem nu nogal meeviel. Oceanstar leidde een goed regime wat dat betrof en daar was hij ook blij mee. Crowfur keek op van zijn gedachten toen hij merkte dat de wind strak tegen hem in blies en besefte zich dat hij helemaal naar the Moorland was gerend. Hij bleef even stilstaan, genietend van de wind die niet al te zacht tegen zijn flank sloeg. Voor velen een obstakel, maar voor hem een moment van rust en relaxatie.
+ Eerste post voor Silverdew |
| | | ~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Keep on running. vr 14 sep 2018 - 9:59 | |
|
De wind blies Silverdews haren door de war en ze vreesde dat haar vacht bij terugkomst in het kamp flink in de knoop zou zitten. Toch stoorde het haar niet heel veel. Door de begroeing stond hier wel vaker een harde wind. In het begin had ze er moeite mee gehad. Ze was als apprentice opgegroeid tijdens de journey, niet in het windclan gebied. Tuurlijk had ze van haar mentor alle technieken meegekregen maar er zat een verschil in technieken gebruiken op een onbekende plek, en op het territorium waarop de technieken waren aangepast. De journey was nu al even voorbij, en in die tijd was ze snel verbeterd op het windclan territorium. Jagen hier, voelde al bijna zo vertrouwd als jagen in de mountains. De twee konijnen waren daar bewijs van. Zelfvoldaan liep ze ermee over de Moorlands, toen ze hier een andere kat zag staan. Crowfur. Een kater waar ze eigenlijk nog nooit mee gesproken had. Zijn dochter was Leopardpaw, dat wist ze wel. Zij was een halfclanner, en Silver kende haar van haar apprentice en kitten tijd. Echter was ze er nooit echt mee omgegaan. Ze neigde zelf altijd meer naar Lightpaw toe, die dan wel weer meer met Leopard omging. Of zoiets dacht ze dan. "Crowfur" zei ze beleefd, als begroeting. Ze had besloten eens te proberen een gesprek aan te spannen met de kater. Toch eens leuk om je clanmaten te ontmoeten. "Hoe gaat het?"
|
| | | Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Keep on running. vr 21 sep 2018 - 17:02 | |
| Hoewel de wind hard tegen zijn pels blies, was het niet hard genoeg om de stem van één van zijn Clanmates niet te horen. Hij draaide zich een kwartslag om en keek recht in de ogen van Silverdew, een she-cat die net warrior was geworden. Als hij het zich goed kon herinneren, was zij een goede vriendin van Lightpaw, de kat waar Leopardpaw wel eens mee in de problemen kwam. Meestal had Leopardpaw de verlegen kat overtuigd en moest hij zijn dochter dan weer een preek geven. Ze hadden sinds de reis niet meer zo’n capriolen uitgehaald en hoewel Crowfur daar wel blij mee was, vroeg hij zich af hoe Lightpaw zich moest voelen. Hij wist dat haar ouders niet veel om haar gaven en dat met name haar vader haar het gevoel gaf als ze een stuk vossenstront was. Het maakte hem boos, maar het was aan de andere kant ook weer iets waar hij weinig aan kon veranderen. Iedere kat besliste voor zichzelf hoe hij of zij met ouderschap omging en de één was daar beter in dan de ander. Hij kon alleen maar hopen dat het Lightpaw’s aangename karakter niet zou gaan beïnvloeden. Maar goed, terug naar het topic dat zich voor hem bevond. “Silverdew,” begroette hij haar terug met een klein knikje. “Het kan beter, maar als ik naar het lot van andere katten kijk, denk ik niet dat ik iets te klagen heb.” Hij had het over de wond die zijn borst had opengehaald en hem tijdelijk inactief had gemaakt als warrior zijnde. En hij had het over de katten die tijdens de reis en in de bergen gestorven waren. “Ik denk dat het met iedereen op dit moment niet optimaal gaat en dat iedereen een heleboel heeft om te verwerken.” Zijn blik keek zorgelijk in de richting van Silverdew. Hij had nog niet vaak met haar gesproken, maar had haar wel altijd in de buurt van Lightpaw gezien en daar had hij altijd opgemerkt dat de twee het goed met elkaar konden vinden. Maar om eerlijk te zijn, had hij geen idee hoe Silverdew bij de rest in de groep viel. “En met jou, Silverdew? Hoe gaat het met jou?” vroeg hij op een zachte toon aan haar, zijn ijsblauwe ogen vriendelijk naar haar richtend.
omg Lightpaw xD |
| | | ~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Keep on running. za 6 okt 2018 - 14:14 | |
|
De kater voor haar draaide bij het horen van haar stem. "Silverdew" beantwoordde de kater. “Het kan beter, maar als ik naar het lot van andere katten kijk, denk ik niet dat ik iets te klagen heb.” Silver knikte. Ze wist wat de kater bedoelde. Sommige katten hadden een enorme klap gehad. Op de journey waren ze katten verloren en na de journey had Windclan nog een aantal verliezen geleden. “Ik denk dat het met iedereen op dit moment niet optimaal gaat en dat iedereen een heleboel heeft om te verwerken.” De zilveren poes glimlachtte. "Ik denk het ook. De clan heeft een paar zware klappen gehad. Maar ik denk dat het niks is waar we niet meer bovenop kunnen komen, zolang we maar elkaar blijven steunen." Het klonk wellicht wat zoetsappig en naïef, maar Silver wilde met al haar hart geloven dat dit het geval was. “En met jou, Silverdew? Hoe gaat het met jou?” Silver keek even op. "Eigenlijk.. wel goed. Het nieuwe gebied was uiteraard een beetje wennen, gezien al mijn training op de journey en in de mountains was geweest. Maar ik moet zeggen dat ik dit gebied een stuk leuker vind" greens ze. "Maar ik vind het soms jammer dat alle clans weer apart leven.." Een gevoelig onderwerp. Ze wist dat vele katten het niet met haar eens waren. Maar toch mistte ze het gevoel van verbondenheid wat ze had gevoeld tijdens de journey. Niet vier rivalerende groepen, maar een grote groep katten met hetzelfde doel. (Poor Lightpaw)
|
| | | | Onderwerp: Re: Keep on running. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |