| [RPG] Lost animals(Vernieuwd) | |
|
|
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) do 8 maa 2012 - 19:36 | |
| dan kom ik terug met Felix, maar de comp. is gechrashd dus uiterlijk zondag kan ik me aanmelen D: |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) do 8 maa 2012 - 19:46 | |
| Is helemaal goed hoor , ik vind het super dat je er weer op komt met Felix. In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) do 8 maa 2012 - 19:52 | |
| :3, als de Clan van Odion weer komt, dan wil ik graag de eerste positie weer bleden die k eerst had :3 |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) do 8 maa 2012 - 20:21 | |
| Ik wacht nog even met de groepen, maar dat komt vast allemaal weer goed . In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 9 maa 2012 - 8:04 | |
| Deze site is echt awesome!!!! |
|
| |
Chihuahua 43
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 9 maa 2012 - 8:08 | |
| Heel, mooi . Een grote vooruitgang in ieder geval . With the jobs I`ve taken The bones that I`ve broken Seems nothings the way that it used to be But now it`s over, I guess that I`m older The proof is on paper in front of me Write it down, sound it out Make it loud, and this time make it count |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 9 maa 2012 - 9:44 | |
| @Tailspot: Dankje ! @Wolfspelt: Ook jij heel erg bedankt =D ! In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 9 maa 2012 - 14:45 | |
| helaas kan ik met de laptop niet op Actieforums dus ik kan even een tijdjen iet online komen :s |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 9 maa 2012 - 17:06 | |
| Dat maakt echt niet uit hoor, het staat toch allemaal nog in het begin. Hopelijk komen er nog heel veel leden bij =D ! In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 9 maa 2012 - 17:07 | |
| ik zit te twijfelen D; ik weet niet..... Ziet er wel leuk uit!! - Thanks <3:
|
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 9 maa 2012 - 17:47 | |
| Ja, je kunt zelf natuurlijk het beste inschatten of je lid wilt worden, al zou het natuurlijk wel super leuk zijn en bedankt! In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) za 10 maa 2012 - 7:38 | |
| Updates: Wie zijn er online? Alle gebruikers hebben in totaal 645 berichten geplaatst We hebben 19 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Rage Er is in totaal 1 gebruiker online :: 1 Geregisteerd, 0 verborgen en 0 gasten Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 8. Dit aantal is bereikt op vr 9 maa 2012 - 17:32. Actieve leden: Aiden Leden die online zijn geweest in de afgelopen 24 uur : Aiden, Cailin, Counter, Dream, Etain, Fenrir, Lirindo, Lydia, Moonstream, Odion, Oreo, Rage, Selim, Sunset, Taiyo, Ulquiorra - De opdracht van de maand maart voor de bende is in volle gang. - Er zijn al een aantal groepaanvragen, alleen die zijn nog niet geacepteerd. In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 16 maa 2012 - 7:38 | |
| ik heb me aangemeld :3 ik kon het niet laten! |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) vr 16 maa 2012 - 8:26 | |
| Oeh wat gezellig =D ! We hebben alweer een mooi aantal gebruikers, het gaat echt de goede kant op . In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) za 17 maa 2012 - 7:29 | |
| Updates Alle gebruikers hebben in totaal 2452 berichten geplaatst We hebben 51 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Ilona Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 2 Geregisteerd, 0 verborgen en 0 gasten Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 10. Dit aantal is bereikt op di 13 maa 2012 - 17:48. Actieve leden: Aiden, Odion Leden die online zijn geweest in de afgelopen 24 uur : Aiden, Ashes, Auroa, Badboy, Blauwster, Cailin, Dakai, Dream, Etain, Fame, Felix, Ilona, Legolas, Lirindo, Lydia, Moonstream, Mort, Niko, Odion, Saartje, Selim, Sunset, Sylleth, Taiyo, Xena - De groepen zijn bekend In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) do 22 maa 2012 - 19:54 | |
| Ik kan me niet registreren... Ik probeerd ehet eerst met een naam waarvan ie zei dat ie in gebruik was, maar dat is niet zo, en k heb ook nog 2 andere namen geprobeerd maar toen zei die t zelfde... ~~ |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) ma 26 maa 2012 - 22:05 | |
| @Summerbreeze: Dat is een fout van actieforum dan moet je er even een punt achter zetten en haal ik die later weg . Update Alle gebruikers hebben in totaal 5199 berichten geplaatst We hebben 77 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Avula Er is in totaal 1 gebruiker online :: 1 Geregisteerd, 0 verborgen en 0 gasten Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op za 17 maa 2012 - 18:51. Actieve leden: Aiden Leden die online zijn geweest in de afgelopen 24 uur : Aiden, Amethist, Avula, Badboy, Blauwster, Cailin, Delailah, Etain, Fade, Felix, Flynn, Grudge, Ilona, Malice, Moonstream, Nayuki, Odion, Oreo, Pip, Ragee, Sam, Selim, Sterre, Sunset, Tay, Yinn In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) wo 2 mei 2012 - 11:52 | |
| Nee! LA mag niet dood gaan! Mensen, kom op, blijf je registreren!
--Ja, ik moest dit topic om hoog halen zo dat LA niet dood gaat-- |
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Lost animals(Vernieuwd) wo 2 mei 2012 - 11:58 | |
| Ik zal me registeren kan het niet weerstaan. Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70