Algemene Onzin Topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
Hazelnut
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 20:52

Yes, ze is ook vernoemd naar die Nyra <'3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!

Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1337
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:13

jaaaaa <33

wil je trouwens een topic Nyra x Muta? c: niet dat ik atm heeel snel post x3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Coyode10

Allemaal Kunst.:

Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:16

Cobra did it (:
Congratz!

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Cobra
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:19

En nu is de hele Elite tegen hem xd

"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Silvercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:20

@Coyotepaw. Dat is goed!! Aanmaken van het topic zal wel pas voor morgen/overmorgen zijn want ik heb momenteel nog wat bij te posten x3

Nyra is niet tegen hem! Ze wil gewoon dat Chawl in de buurt blijft, liefst ongeschonden x'D

"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:22

Cobra schreef:
En nu is de hele Elite tegen hem xd

De Elite heeft een "WTF JUST HAPPENED" momentje :'D

Ava & Sig by El4a
Windblade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 KvGvDIl
San
151
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:26

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 IkoT6c2

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 JesSq79
x:
Marshpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Marshpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:26

En ook Marshkit leeft <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 JhaJskNH_o
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:12

Dat was het dan voor Shark...

Waarom voelt mijn keel zo dik verdomme x)
Hazelnut
Member
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:19

Naaaahw <3

Thєmє

.:
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:28

Shark is niet meer rrod :c mijn hart

Je hebt t super gedaan met hem Freedje <3

It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:29

Well, de post is geschreven. Shark is verbannen; hij is rogue nu.

Ik ben f*cking hard aan het janken nu en ik ben niet beschaamd om dat met jullie te delen. Damn right dat ik dit ga missen.

Maar zoals Shark al aangeeft... Het is beter zo x)

#Kip: Thanks<3
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:30

Ahwhh freedje niet beschaamd zijn, dat snapt iedereen helemaal <3 je gaat je toch hechten aan je karakters en dan voel je met ze mee! Dapper van je dat je gewoon toe geeft wanneer het niet meer gaat <3

It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Cobra
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:38

Het spijt me sincere dat 't zo moest lopen, Freedje <3 Ik had Shark ook graag langer als Leader willen hebben gezien. Ik vind 't dapper van je hoe je de laatste post heb gemaakt <3 Ik hoop dat er geen hard feelings tussen ons zullen zijn tho, want je bent altijd, en zult altijd, een goede vriendin zijn <3

"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Hazelnut
Member
Yanthe
802
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:41

Oh, die post! Zeer mooi, maar het breekt mijn hartje. Nyra gaat het wel eens -stiekem- komen opzoeken! <3

Thєmє

.:
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:42

Well, ik merk dat ik hoe ik het ook wend of keer toch nooit helemaal van Warrior Cats kan weg blijven, mainly omdat het me altijd geholpen heeft om met sommige gevoelens te dealen... Er zijn bepaalde dingen die ik niet meer recht kan zetten en beslissingen die ik niet meer ongedaan kan maken, maar ik kan Shark op z'n minst de rest van z'n senior moons tot zijn elder moons nog een tweede kans geven op een beter leven... Dus daarom heb ik dit topic geopend. Ook gewoon omdat ik nog steeds mijn liefde voor RPG wil behouden en omdat ik geen afscheid kan nemen hier...

#Q: Well, ik geef toe dat ik het met bepaalde dingen heel lastig heb gehad, maar ik kan en wil jou daar niet voor aansprakelijk stellen. Aan het einde van de rit ben jij diegene die het zonder pardon van me over heeft genomen en ik hoop dat BC je wel zal bevallen en dat je er net zo veel liefde en plezier in hebt om het te leiden dan als ik had... Dus nee, voor mijn part geen hard feelings :3
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:50

Shark schreef:
Well, ik merk dat ik hoe ik het ook wend of keer toch nooit helemaal van Warrior Cats kan weg blijven, mainly omdat het me altijd geholpen heeft om met sommige gevoelens te dealen... Er zijn bepaalde dingen die ik niet meer recht kan zetten en beslissingen die ik niet meer ongedaan kan maken, maar ik kan Shark op z'n minst de rest van z'n senior moons tot zijn elder moons nog een tweede kans geven op een beter leven... Dus daarom heb ik dit topic geopend. Ook gewoon omdat ik nog steeds mijn liefde voor RPG wil behouden en omdat ik geen afscheid kan nemen hier...

Awh nooo. Nightthorns grootste voorbeeld, wat moet hij nu nou D: (Doodgaan want ik doe niks meer met hem oeps)
Die laatste post in dat cobra vs shark topic was wel janken tho :') (op de goede manier)

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 22:56

Shark schreef:

#Q: Well, ik geef toe dat ik het met bepaalde dingen heel lastig heb gehad, maar ik kan en wil jou daar niet voor aansprakelijk stellen. Aan het einde van de rit ben jij diegene die het zonder pardon van me over heeft genomen en ik hoop dat BC je wel zal bevallen en dat je er net zo veel liefde en plezier in hebt om het te leiden dan als ik had... Dus nee, voor mijn part geen hard feelings :3

Shark will always be remebered <3

Ava & Sig by El4a
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 23:08

Je hebt het super gedaan Freedje en iedereen snapt het <3 Hopelijk kan je nu nog mooie posts met Shark schrijven wanneer je tijd en energie hebt.

@Stallionheart , ik heb gereageerd op Luvon x Rabbit x Ocean

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 11 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 11 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 11 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 11 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 11 0V0T0ZLL_o
Koifish
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimema 10 sep 2018 - 23:16

Nawh Freedje :c ... je heb zo goed je best gedaan met Shark daar mag je echt trots op zijn. You will be always the person i will look up at

Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Osjeko11
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: