|
|
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 20:52 | |
| Yes, ze is ook vernoemd naar die Nyra <'3 I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 21:19 | |
| En nu is de hele Elite tegen hem xd "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 21:20 | |
| @Coyotepaw. Dat is goed!! Aanmaken van het topic zal wel pas voor morgen/overmorgen zijn want ik heb momenteel nog wat bij te posten x3
Nyra is niet tegen hem! Ze wil gewoon dat Chawl in de buurt blijft, liefst ongeschonden x'D "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me." |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
San 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 21:26 | |
| |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 21:26 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 22:12 | |
| Dat was het dan voor Shark...
Waarom voelt mijn keel zo dik verdomme x) |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 22:19 | |
| Naaaahw <3 I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 22:29 | |
| Well, de post is geschreven. Shark is verbannen; hij is rogue nu.
Ik ben f*cking hard aan het janken nu en ik ben niet beschaamd om dat met jullie te delen. Damn right dat ik dit ga missen.
Maar zoals Shark al aangeeft... Het is beter zo x)
#Kip: Thanks<3 |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 22:38 | |
| Het spijt me sincere dat 't zo moest lopen, Freedje <3 Ik had Shark ook graag langer als Leader willen hebben gezien. Ik vind 't dapper van je hoe je de laatste post heb gemaakt <3 Ik hoop dat er geen hard feelings tussen ons zullen zijn tho, want je bent altijd, en zult altijd, een goede vriendin zijn <3 "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 22:41 | |
| Oh, die post! Zeer mooi, maar het breekt mijn hartje. Nyra gaat het wel eens -stiekem- komen opzoeken! <3 I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 22:42 | |
| Well, ik merk dat ik hoe ik het ook wend of keer toch nooit helemaal van Warrior Cats kan weg blijven, mainly omdat het me altijd geholpen heeft om met sommige gevoelens te dealen... Er zijn bepaalde dingen die ik niet meer recht kan zetten en beslissingen die ik niet meer ongedaan kan maken, maar ik kan Shark op z'n minst de rest van z'n senior moons tot zijn elder moons nog een tweede kans geven op een beter leven... Dus daarom heb ik dit topic geopend. Ook gewoon omdat ik nog steeds mijn liefde voor RPG wil behouden en omdat ik geen afscheid kan nemen hier... #Q: Well, ik geef toe dat ik het met bepaalde dingen heel lastig heb gehad, maar ik kan en wil jou daar niet voor aansprakelijk stellen. Aan het einde van de rit ben jij diegene die het zonder pardon van me over heeft genomen en ik hoop dat BC je wel zal bevallen en dat je er net zo veel liefde en plezier in hebt om het te leiden dan als ik had... Dus nee, voor mijn part geen hard feelings :3 |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 22:50 | |
| - Shark schreef:
- Well, ik merk dat ik hoe ik het ook wend of keer toch nooit helemaal van Warrior Cats kan weg blijven, mainly omdat het me altijd geholpen heeft om met sommige gevoelens te dealen... Er zijn bepaalde dingen die ik niet meer recht kan zetten en beslissingen die ik niet meer ongedaan kan maken, maar ik kan Shark op z'n minst de rest van z'n senior moons tot zijn elder moons nog een tweede kans geven op een beter leven... Dus daarom heb ik dit topic geopend. Ook gewoon omdat ik nog steeds mijn liefde voor RPG wil behouden en omdat ik geen afscheid kan nemen hier...
Awh nooo. Nightthorns grootste voorbeeld, wat moet hij nu nou D: (Doodgaan want ik doe niks meer met hem oeps) Die laatste post in dat cobra vs shark topic was wel janken tho :') (op de goede manier) Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 23:08 | |
| Je hebt het super gedaan Freedje en iedereen snapt het <3 Hopelijk kan je nu nog mooie posts met Shark schrijven wanneer je tijd en energie hebt. @Stallionheart , ik heb gereageerd op Luvon x Rabbit x Ocean |
|
| |
fishy M 217 Actief “Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 sep 2018 - 23:16 | |
| Nawh Freedje :c ... je heb zo goed je best gedaan met Shark daar mag je echt trots op zijn. You will be always the person i will look up at |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|