|
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Better late than never vr 31 aug 2018 - 12:25 | |
| Ik realiseerde me dat ik eigenlijk nooit een officieel afscheidstopic heb gemaakt en na het zien van de prachtige tekeningen die zijn gemaakt voor het team, voelde ik me daar best een beetje schuldig over. Ik begrijp dat er inmiddels een hoop nieuwe leden bij zijn (goed om te horen!) en die zullen waarschijnlijk geen idee hebben wie ik ben en wat mijn rol is geweest hier op WC. In het kort: ik ben hier een paar jaar actief geweest als admin en editor van de site. Waarom ik nu dan niet meer actief ben? Ik heb daar niet echt één duidelijke reden voor. Verwijt het aan ouder worden, het krijgen van een serieuze relatie, beginnen aan een fulltime baan... Oh, en we zijn inmiddels geëmigreerd naar een nieuw land. Ik begon op een gegeven moment mijn tijd en zin een beetje in rpgen te verliezen en mijn aandacht steeds meer over andere hobbies te verdelen. De gezonde obsessie voor games (Final Fantasy for life), films, boeken en diertjes is nog altijd aanwezig. Dat wil niet zeggen dat rpgen en Warrior Cats niks meer voor me betekent. Ik heb ontzettend veel leuke herinneringen aan die tijd en goede vriendschappen aan over gehouden. Dus misschien wel zo netjes om het even een keer goed af te sluiten. Mijn zin in rpg is inmiddels weer een beetje aangewakkerd, en zo nu en dan doe ik een topicje met Waz, maar de kans is niet heel groot dat ik nog terug kom. Een meeting zal ik dus ook niet meer zo makkelijk joinen, al vond ik dat wel altijd fantastisch en hoop ik ooit nog eens die kans te krijgen als we weer eens op bezoek zijn in Nederland. Waarom is Silverstar dan nog altijd leider gebleven? Na alles wat Silver heeft meegemaakt, wilde ik hem een goed einde geven, en dat ging niet echt terwijl de grote verhaallijn liep. Het was geloof ik ook beter voor de gang van zaken als Silver zijn rang zou behouden. Nu alles weer terug is zoals normaal, zal ik er voor zorgen dat er binnenkort een topic komt waarin hij van zijn rang aftreedt, zodat er weer nieuwe kansen komen voor nieuwe leden. En daarmee sluit ik dit bericht af denk ik. Voor degene die nieuwsgierig zijn hoe het met me gaat: ik woon samen met mijn vriend in Dubai, heb een fulltime baan als graphic/web designer en heb het hier prima naar m’n zin. Mocht iemand ooit nog eens graag contact zoeken is diegene welkom om me een berichtje te sturen (via whatsapp/telegram is het handigst). Ik ben altijd wel in voor een gezellig praatje en vind het leuk om oude herinneringen op te halen. Uiteraard heb ik ook niks tegen op het leren kennen van nieuwe mensen. Gelukkig krijg ik zo nu en dan nog wel eens een updatje binnen van Waz over Warrior Cats en als er echt iets mis is met de lay zal ik altijd meteen bijspringen, dus echt helemaal loslaten zal ik waarschijnlijk nooit doen. De site blijft een speciaal plekje hebben. Inmiddels word ik ook steeds beter in het ontwerpen en maken van websites, dus wie weet dat ik daarin in de toekomst ooit nog iets voor WC kan betekenen. Mocht je door deze lap tekst heen zijn gekomen; bedankt voor het lezen en Warrior Cats; bedankt voor de super leuke tijd hier. Blij dat ik het nog even zo neer heb kunnen zetten. :3 |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
loïs 247 Actief frageil (fragile & geil)
| |
| Onderwerp: Re: Better late than never vr 31 aug 2018 - 13:01 | |
| Het is inderdaad leuk om te lezen wat er allemaal om gaat in je leven! Supergaaf dat je samenwoont, een goeie baan hebt en zelfs in Dubai woont, wauw c; Ik heb jou ook nooit/heel weinig persoonlijk gesproken, maar heb wel inderdaad heel Silverstar's leven gestalkt en ik vond het altijd leuk om jouw karakters te lezen (bijvoorbeeld ook de topics tussen Bracken en Firedance vond ik heel leuk). Ik vind het ook awesome om te zien hoe je toch nog dingen doet voor de site (de lay, maar ook dat je nog zin hebt in topics met Waz), zelfs al heb je zoveel going on in je eigen leven. Inderdaad zoals Kip al zei, heel erg bedankt voor al het werk dat je in de site hebt gestoken, en misschien in de toekomst nog gaat doen! |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Better late than never vr 31 aug 2018 - 14:07 | |
| Oh damn, Maaike. Je hebt het zeker ver geschopt! Wat leuk dat je in Dubai woont nu c:
Je zult altijd een centraal punt zijn op deze site en het vele en harde werk dat je hebt verricht. Nu is het tijd dat je gewoon lekker je eigen leventje gaat leiden en verder groeit in waar je goed in bent c: Ik vind 't super leuk dat ik je uiteindelijk mijn vriendin mocht noemen en ik zal zeker nooit vergeten toen we gemeet hebben <3
Have fun and good luck in your further life ^^.
x Quinty "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Better late than never vr 31 aug 2018 - 23:19 | |
| Hallo Maaike,
Echt gekent heb ik je niet, maar ik wist voldoende om je toch bij de thema tekeningen te betrekken. Het is natuurlijk begrijpelijk dat je de tijd niet meer hebt hier te posten; en ik vindt het tof voor je dat je het in Dubai naar je zin hebt met je vriend.
Ik wens je ondanks dat we nooit echt gesproken hebben veel geluk en succes in je verder leven. Het is inderdaad een feit dat WarriorbCats je leven op een bijzondere (positieve) manier beïnvloed. |
|
| |
Beertje 74 Actief dancing light lit up the sky
| |
| Onderwerp: Re: Better late than never ma 3 sep 2018 - 0:56 | |
| Ik ben echt heel slecht in het schrijven van deze tekstjes dus ik houd het lekker kort ^^ Ik vond het eerst en vooral super leuk om me bezig te houden met de tekening voor Silverie en jouw (jullie) te verassen omdat je een geweldig persoontje bent! Persoonlijk vind ik het super cool dat je in Dubai bent gaan wonen like dat is a long way from 'home', dus ik wens je heel veel succes daar hehehehe <333333333333333 kuskus beertje |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Better late than never do 20 sep 2018 - 23:29 | |
| Ik lees dit ook nu pas...
Ik wens je heel veel succes in alles wat je doet; we hebben niet veel met elkaar geRPG'd, maar de topics die we hadden (o.a op PJ als je je die nog kunt herinneren) waren wel altijd heel leuk!
Ik wens je heel veel plezier toe in je leven en hoop elkaar nog eens terug te zien! X |
|
| |
| Onderwerp: Re: Better late than never | |
| |
|
| |
|