Peace

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Peace

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyscent
StarClan
Peace IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 20:05

Het was manen geleden sinds ze haar rang als Medicine Cat had opgegeven. Er was zoveel gebeurd in de tijd daarna. Ze was opgeleid tot warrior, ze waren in de bergen geweest en hadden een hele nieuwe leefstijl leren kennen, Nightstream was jammer genoeg overleden en Chivypaw was onderweg om haar volledige naam te krijgen. De witte kattin zat voor de rivier, die rustig aan haar voorbij gleed. Ze vond het heerlijk om hier in het zonnetje te zitten en gewoon te kijken naar hoe het water bewoog. Op twee verschillende plekken had ze wat prooi verstopt liggen, dus nu had ze eventjes een momentje van rust. Honeyscent voelde zich een stuk beter dan dat ze in tijden had gedaan. De reis naar de bergen had haar goed gedaan aan d'r uit haar depressie getrokken, al miste ze Creamyfrost nog elke dag. Toch had ze zijn dood en het verraad van haar zoon een plekje weten geven en was ze nu bezig met haar taken als warrior zo goed mogelijk te doen. Natuurlijk had ze nog altijd het probleem dat ze niet op dezelfde kracht als een volwaardige warrior kon vechten, gezien haar geschiedenis met ziektes, maar ze deed wat ze kon. Een kleine glimlach sierde haar lippen, terwijl ze haar kop op d'r pootjes legde en in het water staarde. Wat een rust, wat een vreede.

[+Arcticwolf]
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Peace MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 20:32

Zijn poten leken te zoemen van de energie. Arcticwolf genoot van het warmere weer en het groenblad seizoen en het leek alsof zijn energie eindeloos was. De kater had zijn staart in een tevreden krul hoog boven zijn rug staan terwijl hij langs de rivier liep. Hij had de hele ochtend lopen vissen maar had de energie nog niet uit zijn lijf gekregen. Dus tijd om andere katten lastig te vallen toch? Mits hij er eentje tegen kwam. Het leek wel alsof half Riverclan hem aan het ontlopen was. Toch had hij uiteindelijk wel een slachtoffer gevonden. De kater zette zijn oren vooruit en zijn snorharen trilden terwijl hij dichterbij stapte en zijn nieuwe gesprekspartner als Honeyscent herkende. "Goedemiddag Honeyscent!" miauwde hij op een vrolijke toon, de neiging weerstaande om haar sneeuwvlok te noemen. Kom op, dat paste veel beter.
Honeyscent
StarClan
Peace IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 20:37

Ah, wat jammer nou, aan alles moest een einde komen, en zodoende ook aan haar welverdiende rust. Haar witte oortjes gleden naar achter toe toen ze iemand aan hoorde komen trippelen en nog voordat ze om kon kijken, hoorde ze de stem van de jonge warrior genaamd Arcticwolf. Langzaam kwam ze overeind en draaide zichzelf een kwartslag, zodat ze de kater aan kon kijken, maar ook een goed oog op de rivier kon houden. Helaas had haar angst voor het water ervoor gezorgd dat ze altijd waakzaam was rond waterlichamen. "Goedemiddag Arcticwolf. Opgewekt als altijd, zie ik. Zo te zien geniet je ervan om eindelijk Warrior te zijn?" miauwde ze op een vriendelijk toon, wetend dat de jonge warrior zijn volledige naam niet zo lang geleden had ontvangen. "Vanwaar dit bezoek?' vervolgde ze daarna, haar blik wisselend tussen de kater en het water waar ze naast zat. Soms vervloekte ze zichzelf dat ze zo panisch was bij water in de buurt, maar helaas was niets aan te doen.
Arcticwolf
Member
James
234
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 21:06

Arcticwolf snorde tevreden met een brede grijns op zijn gelaat. "Ik heb reden voor blijdschap toch? Ik weet zeker dat jij je nog wel de dagen na je ceremonie kan herinneren, hoop ik?" Miauwde hij met een knipoog en een ondeugende glans in zijn ogen. Hij wist dondersgoed dat ze impliceerde dat ze oud was. Maar hopelijk kon Honeyscent het hebben. "Maar ik geniet er zeker van, al moet ik zeggen dat ik mijn oude den ook zeer zeker gezellig vond." Hij trok lichtjes met zijn oren. De nieuwe vrijheid die hij had gekregen maakte het zo erg goed daarentegen. "Niet zo zeer een bezoek," reageerde hij op haar volgende woorden, "ik was aan het lopen en ik dacht dat ik best een praatje kon maken met één van mijn clangenoten."

Honeyscent
StarClan
Peace IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 21:13

Haar ceremonie? Ze grinnikte zachtjes. "Mijn naamceremonie ging alleen net iets anders dan die van jou," miauwde ze zachtjes. Het was niet dat ze spijt had gehad van haar besluit om af te treden, maar het was geen makkelijke tijd geweest. Butterstar was het er toentertijd mee eens geweest, maar Fairfaith had het nog niet aan gekund, waardoor Riverclan op een gegeven moment een Medicine Cat mistte. Ze had zichzelf hier altijd de schuld van gegeven, maar wist dat het gewoon een van haar lessen was geweest en iets was waar ze van had geleerd. "Ik kan me best voorstellen dat de apprentice den gezellig was," ondanks dat ze er zelf nooit in geslapen had, though. "Goed om te horen, ik ben altijd wel in voor een praatje." Ze draaide zich nu helemaal om naar de kater, de rivier de rug toe kerend, al voelde ze wel een koude rilling over haar rug gaan. Stomme angst ook. Honeyscent draaide haar volle witte staart over haar poten heen. "Kom erbij zitten," nodigde ze Arcticwolf daarna uit.
Arcticwolf
Member
James
234
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 21:46

Gelukkig, Honeyscent leek hem niet per direct weg te willen hebben. De kater hield zijn kopje wat scheef. "Wat dan? Eervolle vermelding voor moed erbij gekregen? Naamwijziging aangevraagd? Had Butterstar je Sneeuwvlokje genoemd?" De ondeugende grijns bleef op zijn lippen geplakt. Wist hij veel. Hij had niet zoveel tijd bij de elders gespendeerd voor verhaaltjes en daardoor ook nog niet heel veel roddels over clangenoten meegekregen. Misschien was het wel handig om daarmee te beginnen daarentegen. Nou ja, dan was dit een mooie start. "Zeker! Moet de rest maar opschieten met warrior worden" verklaarde hij. Dan sliep iedereen weer braaf in dezelfde den waar ze thuishoorden. Rustig plofte hij naast Honeyscent neer op haar uitnodiging. "Dus wat houdt jou bezig de laatste tijd?"

Honeyscent
StarClan
Peace IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 21:56

Arcticwolf moest natuurlijk nog veel te jong zijn geweest, of misschien zelfs nog niet eens geboren. Ze hield het af en toe niet eens meer bij, die hele reis naar de bergen had haar tijdsbesef wat in de war gegooid. "Nee, Arcticwolf. Ik ben pas veel later warrior geworden, ik heb mijn naam gekregen als Medicine Cat," zei ze met een kleine glimlach op d'r gezicht. Ze was trots op wat ze had gedaan, al was het niet altijd even goed. Ze had heel wat manen met Creamyfrost in de Medicine Cat Den doorgebracht om hem van zijn poppyseeds verslaving af te krijgen namelijk, en dat tegelijkertijd met haar strijd tegen haar instabiele mentale gezondheid. "Trouwes, sneeuwvlokje?" Er klonk iets van verbazing en belediging in haar stem, voordat ze voorzichtig lachte. "Misschien heb je wel gelijk, mijn vacht past niet echt bij m'n naam, hè?"
Uiteindelijk ging de jonge kater bij haar zitten en vroeg wat d'r bezig hield. Voorzichtig haalde ze d'r schouders op. "Langzaam maar zeker begint 't leven weer terug te worden zoals het was voor de droogte, iets waar ik blij om ben. De bergen waren mooi, maar de rivier hier overtreft toch alles." En dat zei zij, de ex-Medicine Cat met een vrees voor water.
Arcticwolf
Member
James
234
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 22:14

Een duidelijk verbijsterde uitdrukking verscheen op zijn gelaat toen Honeyscent aangaf dat ze haar naam als een medicine cat had gekregen. Huh? Waarom wist hij hier niks van en waarom was ze dan nu een warrior? Beviel het leven van een medicine cat niet? Een nadenkende frons verving zijn verbaasde blik. "Dus het leven als een warrior beviel je beter?" probeerde hij. Hij wilde niet beledigend zijn, maar dit was wel een verhaal wat het waard was om te weten. Én als hij dit soort dingen wist, kon hij ook beter met zijn clangenoten omgaan en rekening met ze houden. Win-win!
Hij richtte zijn blik op de rivier achter hem. Hoeveel vissen zouden daar rondzwemmen? Zouden de vissen net zoveel idee hebben van hoeveel katten er waren als hoeveel hij wist van hun populatie? Dat waren de belangrijke levensvragen. "Het had allebei wel iets. Het is toch een fantastische levenservaring geweest naast alle naardere dingen."
Honeyscent
StarClan
Peace IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 22:21

Yep, nu zat ze er wel aan vast. Nu moest ze wel toegeven wat er gebeurd was. Ach, ergens vond ze 't niet zo erg om haar verhaal te doen. Al was ze dan geen elder, ze vond het heerlijk om verhalen te vertellen aan diegene die er naar wilde luisteren. Voorzichtig schudde ze haar witte kopje. "Dat was 't niet. De druk van het Medicine Cat zijn werd me op een gegeven moment te veel, aangezien ik in diezelfde tijd depressief was en alles nogal fout ging om me heen." De witte kattin zuchtte zachtjes en met een licht beschaamde glimlach op d'r gezicht keek ze in de richting van Arcticwolf. "Dus ik had bij Butterstar aangegeven dat 't zo niet langer ging en ze heeft me daarna mijn training voor warrior weer laten oppakken. Al was het niet zonder consequenties." Haar blauwe ogen werden donker, toen ze voorzichtig hoestte. Nee, ze was nooit helemaal de oude geworden.
"Daar heb je zeker gelijk in," miauwde ze met een grijns, het was inderdaad een ervaring geweest die ze niet snel nog een keer zouden krijgen. "Zou je terug willen naar de bergen?" vroeg ze daarna nieuwsgierig aan de jonge warrior.
Arcticwolf
Member
James
234
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 22:30

De kater keek haar geïnteresseerd in de richting van Honeyscent, redelijk geabsorbeerd in haar verhaal. Misschien had hij toch vaker naar de elders moeten gaan. Hij rekte zich kort uit bij haar conclusie. "Het belangrijkste is dat je doet waar je zelf gelukkig mee bent." Je kon wel iemand anders proberen het naar de zin te maken, maar als je daar zelf ongelukkig van werd, dan had het weinig zin wat Arcticwolf betrof. Maar misschien was hij wel egoïstisch, in ieder geval was hij dan egoïstisch én gelukkig. "Trouwens, sneeuwvlokje ja, ik snap de 'Honey' niet," miauwde hij, nog even terugkomend op een eerder gesprekspunt.
Haar volgende vraag overviel hem lichtjes. "Een gebied wat me wil doden inclusief grote valafstanden, giga vogels die je willen eten in plaats van andersom en vrieskou of een rustige rivier. Ik heb mijn keuze gemaakt. "
Honeyscent
StarClan
Peace IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 22:36

De woorden van de jonge warrior verbaasde haar toch wel, het gebeurde niet vaak dat katten het met haar keuze eens waren. "Dank je, Arcticwolf. Dat is zeer wijs van je," miauwde ze met een warme stem. Ze mocht de jonge kater wel, hij was misschien wat aan de actieve kant, maar dat waren de meeste katten van rond zijn leeftijd. Ze grinnikte zachtjes toen hij begon over haar naam, dat was inderdaad een vraag die ze vaker kreeg. Immers zat er niets van honing in haar vacht en haar ogen waren helder blauw, dus vele zagen de connectie niet. "Je bent niet de enige," miauwde ze. "Lostvoice." Ze stopte bij de naam van haar moeder, ze zou het nooit meer over haar hart kunnen krijgen om de oudere witte kattin 'mam' te noemen, niet na het verraad dat ze had gepleegd. "Lostvoice heeft me vernoemd naar haar eerste apprentice; Honeyspots." Ze moest wat moeite doen om haar vriendelijke postuur te behouden, het praten over haar moeder vulde d'r, zelfs na al manen, nog steeds met woede.
Toch schoot ze in de lach bij het antwoord van de jonge kater. "Daar heb je een goed punt. Maar je moet toegeven, het was prachtig om er te zijn." Tenminste, dat vond zij.
Arcticwolf
Member
James
234
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitimema 27 aug 2018 - 23:07

Arcticwolf grijnsde wat schaapachtig bij het horen van Honeyscent's woorden en wreef wat met zijn poot over zijn wang, toch wel lichtjes verlegen rakend. "Ik heb zo mijn momenten," verklaarde hij, zichzelf niet zoveel eer gevend hierover. Meestal was hij onstuimig, plagerig en misschien een beetje arrogant. Maar hij was tevreden met zichzelf en dat telde. De spanning raakte wat hoger bij het volgende onderwerp. Hij besloot er maar vlug overheen te gaan. Hij wist niet wie Lostvoice was, dus hij nam maar aan dat ze dood was. "Oh die Honeyspots," miauwde hij dan ook met een knikje. "Misschien zijn het je ogen? Honeyspots heeft ze ook blauw." Hij haalde zijn schouders lichtjes op. "Ik noem je wel Sneeuwvlok, probleem opgelost."
Hij keek wat verbaasd op toen Honeyscent in de lach schoot. Hij wist niet dat hij grappig was. Nou ja, beter voor hem. "Dat was het zeker," beaamde hij, "Maar toch, rivier, riet, kikkers, kleine vogels, veilig. "

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Peace   Peace Icon_minitime

Peace
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: