We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 aug 2018 - 10:38
Swallowflight schreef:
hnnnnn ik wil posten maar ik ben te hyped omdat swallow nu een actief broertje kan krijgen en voor de kittensearch van faithleap ;w; wat is mis met mijjjj
btw dat topic tall x slate is echt... wow ik wist nog niet dat tall boos kan wordne xd
Ik hou ervan! <3
Smokebreath
StarClan
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 aug 2018 - 11:20
Peonychest schreef:
Swallowflight schreef:
hnnnnn ik wil posten maar ik ben te hyped omdat swallow nu een actief broertje kan krijgen en voor de kittensearch van faithleap ;w; wat is mis met mijjjj
btw dat topic tall x slate is echt... wow ik wist nog niet dat tall boos kan wordne xd
Ik hou ervan! <3
Ik ben zo opgefokt namens slate
Chawl
Deceased
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
CAT'S PROFILE Age: ✝35 moons✝ Gender: Tomcat ♂ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 aug 2018 - 11:32
Hai all ^^
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 aug 2018 - 13:29
Eindelijk thuis, hele nacht wakker gebleven oeps whAhha How is everyone
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 aug 2018 - 15:39
een gatheriiiiinggg
Koifish
Elder
fishy M 217 Actief “Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 aug 2018 - 16:29
Setje voor de IDY verstuurd
{Had way to much fun with it}
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 aug 2018 - 16:46
Goedemiddag, straks maar even overal gaan posten bij de dramaxD
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 aug 2018 - 18:18
Boi Lethal is nu al moe van de relatie :’)
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”