We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 aug 2018 - 20:01
Ik wil zo graag een kat in een gelukkige relatie bespelen, alleen al mijn karakters zijn ofwel niet emotioneel stabiel genoeg om een gezonde relatie te hebben ofwel te jong c':
@Kiki; ahhh die is zo mooi <3 @Dodo; Sure, i can try als je plaatjes hebt?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 aug 2018 - 20:02
Farai schreef:
Ik wil zo graag een kat in een gelukkige relatie bespelen, alleen al mijn karakters zijn ofwel niet emotioneel stabiel genoeg om een gezonde relatie te hebben ofwel te jong c':
@Kiki; ahhh die is zo mooi <3 @Dodo; Sure, i can try als je plaatjes hebt?
Ik wil uberhaupt een relatie voor mijn boyszz
“I was born with an enormous need for affection.
and a terrible need to give it.”
-:
Redpanda
Member
dodo 103 Actief
CAT'S PROFILE Age: 1 6 m o o n s Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 aug 2018 - 20:02
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 aug 2018 - 20:04
Ik heb eig een thunderclanner nodig wat yk Tc is de hot single clan B) Alleen ik heb me al aangemeld voor een Thunderclan kit en ik ga niet nóg een nieuw account aanmaken uwu
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 aug 2018 - 20:05
Farai schreef:
*Fadingpaw crying in da corner*
+TC is single af, Koifish loopt al 53 rond zonder liefde ;w;
Laatst aangepast door Fadingpaw’ op zo 26 aug 2018 - 20:06; in totaal 1 keer bewerkt
Nightpool
StarClan
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 aug 2018 - 20:05
Farai schreef:
Ik heb eig een thunderclanner nodig wat yk Tc is de hot single clan B) Alleen ik heb me al aangemeld voor een Thunderclan kit en ik ga niet nóg een nieuw account aanmaken uwu
Nightpool: "I am the hot single" Wink wink nudge nudge
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 aug 2018 - 20:50
Ze hebben ons vandaag een mail gestuurd dat we blijkbaar op 2 locaties gaan zitten het komend half jaar. 2 dagen op onze 'thuis' locatie het normale schoolgebouw en de andere 3 op een totaal andere plek.
Wtf school ._.
Ava & Sig by El4a
Nightpool
StarClan
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 aug 2018 - 20:52
Stallionheart schreef:
Ze hebben ons vandaag een mail gestuurd dat we blijkbaar op 2 locaties gaan zitten het komend half jaar. 2 dagen op onze 'thuis' locatie het normale schoolgebouw en de andere 3 op een totaal andere plek.
Wtf school ._.
aaha nee dat is echt horrible. LIggen de locaties ver uit elkaar?