|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 10:55 | |
| goeiemorgen c:
jongens ik ga vandaag en morgen niet heel veel kunnen posten want een vriendin van me komt over een uurtje ofzo bij me logeren! dus ik post woensdag na vier uur wel weer <3 |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 10:59 | |
| Ik wil meer Chicken topics omdat ik me verveel maar ik weet dat aan het einde van de vakantie vet veel mensen gaan bijposten en zit ik onder die hoop cishjc |
|
| |
Babs 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 41 moons at time of deathGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 12:01 | |
| Goedemiddag mensen! ^-^ Had het tot nu toe alleen maar in de discord gemeld, maar ik was bezig met elke semi actieve tribe kat te tekenen om project tribe te ondersteunen. Zal deze week weinig tijd hebben, maar ben al een eindje! |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 12:05 | |
| |
|
| |
H O M M E L 20 Actief Open up your eyes, open up your mind
Fall in line with what you're meant to be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 12:21 | |
| Ik zie nu pas dat de oogkleur van Crystal niet klopt in het os xD komt ervan als je nog nooit odd eyed gehad hebt en je je plaatjes spiegelt *sigh* |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 12:53 | |
| Je had hem ook kunnen laten vermoorden door een Shadowclanner Dodo(A) xD. Zal ik Acorn de reaper er maar weer opaf sturen vanavond? XD |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 12:54 | |
| - Acorndust schreef:
- Je had hem ook kunnen laten vermoorden door een Shadowclanner Dodo(A) xD. Zal ik Acorn de reaper er maar weer opaf sturen vanavond? XD
had ook gekund haha what you want nu kan ie in ieder geval niet zoveel drama meer veroorzaken |
|
| |
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 12:56 | |
| Wait what, Skull/Thanatos is dood? :c |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 13:05 | |
| - Coyote • schreef:
- Wait what, Skull/Thanatos is dood? :c
jupp |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 13:06 | |
| - Thanatos schreef:
- Acorndust schreef:
- Je had hem ook kunnen laten vermoorden door een Shadowclanner Dodo(A) xD. Zal ik Acorn de reaper er maar weer opaf sturen vanavond? XD
had ook gekund haha what you want nu kan ie in ieder geval niet zoveel drama meer veroorzaken Als ik hem stuur gaat hij echt een tijdje een dilemma hebben van of hij hem wel mee terug kan nemen naar het kamp en deze keer zal hij mogelijk wel verdacht worden van het vermoordenxD |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 13:20 | |
| - Acorndust schreef:
- Thanatos schreef:
- Acorndust schreef:
had ook gekund haha what you want nu kan ie in ieder geval niet zoveel drama meer veroorzaken Als ik hem stuur gaat hij echt een tijdje een dilemma hebben van of hij hem wel mee terug kan nemen naar het kamp en deze keer zal hij mogelijk wel verdacht worden van het vermoordenxD Ooh dan krijgt Chick nog een klap als hij Skull’s dode lichaam in het kamp ziet :’) |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 13:35 | |
| - Acorndust schreef:
- Thanatos schreef:
- Acorndust schreef:
had ook gekund haha what you want nu kan ie in ieder geval niet zoveel drama meer veroorzaken Als ik hem stuur gaat hij echt een tijdje een dilemma hebben van of hij hem wel mee terug kan nemen naar het kamp en deze keer zal hij mogelijk wel verdacht worden van het vermoordenxD Als je ze lief wil zijn zou je dan ff willen wachten? Ik wou graag met Demon en Angel hem vinden ^^” |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 13:48 | |
| - Demonslayer schreef:
- Acorndust schreef:
- Thanatos schreef:
- Acorndust schreef:
had ook gekund haha what you want nu kan ie in ieder geval niet zoveel drama meer veroorzaken Als ik hem stuur gaat hij echt een tijdje een dilemma hebben van of hij hem wel mee terug kan nemen naar het kamp en deze keer zal hij mogelijk wel verdacht worden van het vermoordenxD Als je ze lief wil zijn zou je dan ff willen wachten? Ik wou graag met Demon en Angel hem vinden ^^” Ik zou toch sowieso pas vanavond posten anders en het kan ook juist interessant zijn als Demon Acorn bij het lichaam vind? |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 14:16 | |
| - Acorndust schreef:
- Demonslayer schreef:
- Acorndust schreef:
- Thanatos schreef:
- Acorndust schreef:
had ook gekund haha what you want nu kan ie in ieder geval niet zoveel drama meer veroorzaken Als ik hem stuur gaat hij echt een tijdje een dilemma hebben van of hij hem wel mee terug kan nemen naar het kamp en deze keer zal hij mogelijk wel verdacht worden van het vermoordenxD Als je ze lief wil zijn zou je dan ff willen wachten? Ik wou graag met Demon en Angel hem vinden ^^” Ik zou toch sowieso pas vanavond posten anders en het kan ook juist interessant zijn als Demon Acorn bij het lichaam vind? Hmm, nee liever niet sorry, Demon heeft al super veel drama atm. wat ik wel goed vind is dat Acorn later inspringt? wou graag dat Demon hem als eerste vind ^^”... |
|
| |
Babs 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 41 moons at time of deathGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 15:18 | |
| Ik vind Fawnkit echt super cute <3 |
|
| |
San 14 Actief "Always The Same"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 15:19 | |
| IM SHOOK waarom is Thanatos /skullpaw dood? ;c
@Wisp
thanks hihi <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 15:34 | |
| - Fawnkit\" schreef:
- IM SHOOK waarom is Thanatos /skullpaw dood? ;c
omdat ik echt niet wist wat ik met hem moest en had her toch al spijt van dat ie weg was gegaan uit shadowclan XD |
|
| |
Lianne 2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 15:58 | |
| Hoooo shit, Nettlekit got f'ing destroyed just now :'D |
|
| |
Babs 141 Actief A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 16:00 | |
| - Polar • schreef:
- Hoooo shit, Nettlekit got f'ing destroyed just now :'D
Eat your heart out Nettlekit. |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 aug 2018 - 16:11 | |
| - Demonslayer schreef:
- Acorndust schreef:
- Demonslayer schreef:
- Acorndust schreef:
- Thanatos schreef:
- Acorndust schreef:
had ook gekund haha what you want nu kan ie in ieder geval niet zoveel drama meer veroorzaken Als ik hem stuur gaat hij echt een tijdje een dilemma hebben van of hij hem wel mee terug kan nemen naar het kamp en deze keer zal hij mogelijk wel verdacht worden van het vermoordenxD Als je ze lief wil zijn zou je dan ff willen wachten? Ik wou graag met Demon en Angel hem vinden ^^” Ik zou toch sowieso pas vanavond posten anders en het kan ook juist interessant zijn als Demon Acorn bij het lichaam vind? Hmm, nee liever niet sorry, Demon heeft al super veel drama atm. wat ik wel goed vind is dat Acorn later inspringt? wou graag dat Demon hem als eerste vind ^^”... Reageer dan wel als je een topic in het kamp zou maken, als je dat wilt tenminste? Want dan heeft Acorn wel vragenxD Rabbitkit is uitgeschoten, stille karakters moet je altijd bang voor zijnxD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|