|
|
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:07 | |
| haha same Nynke :'D die tips over exposure enzo hebben me onwijs geholpen hihi
goedemiddag! |
|
| |
Babs 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 41 moons at time of deathGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:07 | |
| Ooh Coyote heeft een mooi nieuw setje zeg! <3
En er loopt hier zo'n vaag typ met een tablet rond die vast wel het huis binnen wil komen. Blugh. |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:09 | |
| ja die gebruik ik ook vaak! en verder nog tips van beer hoe ik het beste textures moet gebruiken hehe
niet dat ik textures vaak gebruik xD
@Babs; oh das vervelend :c hopen maar dat tie weg gaat? |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:09 | |
| - Muta schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Muta schreef:
- ik gebruik dat topic nog steeds erg vaak voor mn setjes uwu
welk programma gebruik jij nu voor setjes maken? gimp lol heb nooit gedacht dat ik zoveel geduld had om gimp te snappen maar het is me gelukt!! Same here whahHAHAH vooral met fonts heb ik ruzie gehad |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:10 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Muta schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Muta schreef:
- ik gebruik dat topic nog steeds erg vaak voor mn setjes uwu
welk programma gebruik jij nu voor setjes maken? gimp lol heb nooit gedacht dat ik zoveel geduld had om gimp te snappen maar het is me gelukt!! Same here whahHAHAH vooral met fonts heb ik ruzie gehad fonts is bij mij nog steeds een pain in the ass rip maar hoe vaker ik setjes maak hoe beter t gaat yes |
|
| |
Kip 244 Actief Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:10 | |
| Ik zet textures altijd op 'lighten only' en hoop dan dat het goed komt -a- 100% mee eens dat GIMP een rot programma is trouwens. Het heeft me al mijn geduld gekost om dat te gaan snappen :'D
@Babs; thank you! <3 |
|
| |
Babs 226 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:11 | |
| Hahaha ik heb genoeg oplichters in Enschede aan de deur gehad om te weten hoe ik ze weg moet bonjouren ;-) Maar hij heeft mijn deur overgeslagen dus hij hoefde hier niks
Kga even een rondje posten met Wisp en dan weer verder met de scriptie. Ik stel gewoon dag doelen nu en als die klaar zijn ben ik vrij voor de dag. ;w; Beter voor m'n sanity. |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:13 | |
| rip gimp doet bij mij oprecht raar als in, het canvas lijkt 3x zo klein in het programma en het plaatje daarbij ook scherper waardoor ik een superlelijk eindresultaat krijg
ik heb nu een heel fijn programma maar dat is ook op trial en die is eigenlijk afgelopen, dus als ik die nu sluit en weer open kan ik hem niet meer gebruiken rip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:17 | |
| - Panthergrowl schreef:
- rip gimp doet bij mij oprecht raar als in, het canvas lijkt 3x zo klein in het programma en het plaatje daarbij ook scherper waardoor ik een superlelijk eindresultaat krijg
ik heb nu een heel fijn programma maar dat is ook op trial en die is eigenlijk afgelopen, dus als ik die nu sluit en weer open kan ik hem niet meer gebruiken rip dit had ik een paar maanden met photoshop cc volgehouden en toen was ik een keer mn laptop vergeten aan de lader te doen en toen was mn laptop uitgevallen lol |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:19 | |
| - Muta schreef:
- Panthergrowl schreef:
- rip gimp doet bij mij oprecht raar als in, het canvas lijkt 3x zo klein in het programma en het plaatje daarbij ook scherper waardoor ik een superlelijk eindresultaat krijg
ik heb nu een heel fijn programma maar dat is ook op trial en die is eigenlijk afgelopen, dus als ik die nu sluit en weer open kan ik hem niet meer gebruiken rip dit had ik een paar maanden met photoshop cc volgehouden en toen was ik een keer mn laptop vergeten aan de lader te doen en toen was mn laptop uitgevallen lol het leven van skirre tijden c": |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:20 | |
- Muta schreef:
- Panthergrowl schreef:
ik heb nu een heel fijn programma maar dat is ook op trial en die is eigenlijk afgelopen, dus als ik die nu sluit en weer open kan ik hem niet meer gebruiken rip dit had ik een paar maanden met photoshop cc volgehouden en toen was ik een keer mn laptop vergeten aan de lader te doen en toen was mn laptop uitgevallen lol het leven van skirre tijden c": precies dat xD maar ik ga nu weer want er komt zo een vriendin bij me langs dus doegdoeeg |
|
| |
fishy M 217 Actief “Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:24 | |
| Ik gebruikte altijd picmonkey maar daar moet ik nu voor betalen en ik ben blut :’)) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:27 | |
| ja ik was ook aan het wennen met picmonkey want dat verscherpen was echt heaven maar idd dat is nu ook betaald pfff |
|
| |
fishy M 217 Actief “Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:30 | |
- ja ik was ook aan het wennen met picmonkey want dat verscherpen was echt heaven maar idd dat is nu ook betaald pfff
Jup, picmonkey is ook heel duidelijk gwn kwa tools en stuff want met gimp wist ik niks te vinden. Heel jammer dat je nu moet betalen want ik weet geen andere goeie photoshop programma als vervangen van ;c |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:41 | |
| Ik en Marlie komen er zonet achter dat mijn katten nooit echt een partner hebben gehad :’) nooit like whAt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:42 | |
| Zo hey ik was daar zo upset over :'D vroeger gebruikte ik het altijd om m'n setjes te maken en het was echt een prima programma.
Rook is zo'n lief kind ;; iemand nog een topic met d'r? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 15:44 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Ik en Marlie komen er zonet achter dat mijn katten nooit echt een partner hebben gehad :’) nooit like whAt
;w; @Kip: same, ik was echt boos toen ik eens een melding kreeg dat ik moest betalen |
|
| |
| |
| |
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 16:23 | |
| Oude setjes, laten we het daar maar niet over hebben... XD, editing skills waren zo slecht toen |
|
| |
Babs 226 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2018 - 16:24 | |
| Aahh die van Mindo is zo cute haha. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |