We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Gezocht familie vriend bloodclan za 15 okt 2011 - 11:27
IK vind het allemaal goed. Maar vraagje in welke clan zitten de katten. Ik heb gevraagt of ik in de bc mag maar niemand schrijft terug. Maar Deadstorm wat zou je willen zijn? En chikita mag mijn zusje wel zijn. Hoe oud is Chikita dan? En voor Silverfur je mag mijn broer zijn. En kunnen jullie allemaal antwoorden op de vraag in welke clan je zit of gaat?
Onderwerp: Re: Gezocht familie vriend bloodclan zo 16 okt 2011 - 8:51
Ja chikita word het zusje van mooneye. En silverfur word dan mijn tweelingbroer lees ik net. Want we zijn even oud. Ik weet nu alleen niet wat deadstorm wil spelen? Nou silverfur gaat dus in de bloodclan. Chikita zit al in de bloodclan zag ik. En die van deadstorm weet ik niet kan je erop antwoorden. En beloof dat jullie actief blijven alsblieft.
Onderwerp: Re: Gezocht familie vriend bloodclan zo 16 okt 2011 - 9:10
Is goed toen waren we nog. Heel klein en moesten wij voor de hele kleine chikita zorgen. Ik heb ook een idee voor nu. We kunnen bij de kittypets halsbandjes scoren. Hoe vinden jullie dat. En sorry dit moest na het bericht van silverfur.
Laatst aangepast door Mooneye op zo 16 okt 2011 - 9:17; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Gezocht familie vriend bloodclan zo 16 okt 2011 - 9:13
dat van de vader en moeder is goed. En doen we dat ze al dood zijn zo ja waarom dan het lijkt mij leuk dat we onze vader nog nooit hebben gezien en dat onze moeder in een ravijn is gevallen. Ik hoop dat jullie het daar mee eens zijn oja zo dat jullie het weten ik ben ongeveer een weekje niet online
lolly's zijn gigantisch lekker Silverfur-Tiger-Iciclekit
Onderwerp: Re: Gezocht familie vriend bloodclan zo 16 okt 2011 - 9:20
Ik vind het idee goed. Maar ga jij een halsbandje met mij stelen silverfur? Ik weet aleen Niet of de kittypets wel weer terug gaan reageren? Nou ja in 1 van de topics stelen we een halsband oke.
Your heart will guide as your fate will untie like the carvings in stone your destiny is of love pure and free, like a bird conquer the sky spread your wings clouds will reveal all look down at the world as it is your home the place of your love the place of your soul don't let it go.. ~Be free
Your heart will guide as your fate will untie like the carvings in stone your destiny is of love pure and free, like a bird conquer the sky spread your wings clouds will reveal all look down at the world as it is your home the place of your love the place of your soul don't let it go.. ~Be free