Disappointment - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Disappointment

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cobra
Deceased
Disappointment - Pagina 2 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 23:04

Misschien was het wat respectloos om te doen, maar op het moment dat Thora naar voren liep, was Cobra gaan zitten en begon zijn staart onder poten te nemen. Er zat een gevaarlijke knak in en het puntje deed pijn. Waarschijnlijk zou dit een eeuwige herinnering blijven aan wat er hier gebeurd was. De zwarte kater zuchtte zachtjes en begon het puntje van zijn staart te likken, het deed pijn, maar ergens was het ook wel verlichtend. Ondertussen was de hond er van door gegaan en kreeg hij een grijns van de jonge Commander. Hij slaakte een zucht, maar deed verder niets. "Ja," bromde hij toen hij de domme vraag kreeg of 't opluchtte. Ja, natuurlijk. Anders had hij niet als een of andere gek een hond aangevallen. Al stond zijn lichaam nog steeds strak van de adrenaline die erdoor heen schoot. "Bedankt," mompelde hij daarna, terwijl hij verder ging met voor zijn staart te zorgen en de rest van zijn zwarte vacht weer plat legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Disappointment - Pagina 2 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 23:27

Thora draaide zich om naar de kater en vroeg hem of het opluchtte. Ze zag hoe Cobra was gaan zitten en het puntje van zijn staart was gaan likken, waar een nare knak in zat. Ze wist dat een breuk in de staart makkelijk weer zou helen, al zou die knak er altijd blijven. Misschien was dat een voordeel van het hebben van een medicine cat als zus. Ze kreeg een 'ja' als antwoord waarop ze enkel kort grinnikte en naar de kater toe liep. Ze hoefde hem niet te vertellen dat het een domme actie was geweest, dat wist hij zelf wel. Vervolgens bedankte de kater haar. In eerste instantie had zij zijn leven gered, maar vervolgens had hij juist haar leven bedankt. "Jij ook bedankt," miauwde ze vervolgens. Ze bestudeerde kort het gezicht van de kater, zich afvragend waarom de kater haar leven had gered. Als hij had gewild, had hij haar daar dood kunnen laten gaan en dan was hij er mee weg gekomen ook. Het maakte ook niet uit. Ze leefde, dankzij hem en hij dankzij haar. Ze stonden gelijk. "Je staart heelt wel weer," miauwde ze vervolgens, waarna ze naar de staart keek. "Die knak zal altijd zichtbaar zijn, maar het heeft geen verdere gevolgen," ging ze verder op een zakelijke toon.
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 23:34

Hij kon haar blik voelen branden op hem en zijn gifgroene ogen keken eventjes op van zijn staart naar haar gezicht en keek haar recht in de ogen. "Don't even ask, I don't even know," bromde hij, doelend op de ongestelde vraag waarom hij haar gered had. Hij wist het zelf niet eens, de keuze die hij voor zich had gehad leek zo makkelijk te zijn als hij er zo over nadacht, maar aan de andere kant was er niet uitgekomen wat hij had gewild. Thora bevestigde wat hij ook al in gedachten had, dat de knak in zijn staart altijd zichtbaar zou blijven, maar het geen erge verwonding was. "I know," bromde hij, op een iets snauwerige toon dan dat in eerste instantie zijn bedoeling was. Hij bromde nog wat tegen zichzelf, terwijl hij een laatste lik over zijn staart gaf en er bij ging zitten. Alhoewel nog wel pijnlijk, sloeg hij toch zijn staart over zijn poten heen en staarde in de verte, nadenkend over wat hij net gedaan had.
Thora
Member
Nath
1161
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 23:58

Thora rekte haar lijf en voelde opnieuw de kneuzingen in haar ribben, waarop ze even haar kaken strakker op elkaar drukte en haar ogen samen kneep. Geweldig. De één had een gebroken staart en de ander gekneusde ribben. Ze slaakte een zucht en wist dat het zeker een quarter moon zou duren voor ze geen last meer zou hebben van de pijn, al liet het leven ook niet echt toe dat ze überhaupt last zou hebben van die zeurende pijn. Ze had Cobra aangestaard, waarop hij doorhad dat ze zich afvroeg waarom hij haar gered had, waarop hij zei dat hij het ook niet wist en ze het beter niet vragen kon. Ze trok enkel haar wenkbrauw op en draaide een oor opzij. "Alsnog bedankt," miauwde ze kalm, waarna ze haar eigen poten begon te likken, waar nog hondenhaar en bloed te vinden was. Ze negeerde de snauw van Cobra toen Thora had gezegd dat het wel goed kwam met zijn staart. In de verte hoorde ze de hond nog wat jammeren en de twoleg. "Het lijkt me beter als we terug keren naar het kamp," miauwde ze vervolgens, waarop ze weer op stond en wat stijfjes begon te lopen, terwijl ze Cobra mee wenkte.
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 0:07

Zijn humeur rondom Thora wisselde zo snel dat hij zelf niet eens wist hoe hij met haar om moest gaan. Hij had d'r gehaat vanwege d'r rang, vanwege het feit dat Claw dood was gegaan en niemand er wat tegen had gedaan. Hij had d'r leven gered van een hond, terwijl hij haar net zo makkelijk dood had laten gaan. Hij snauwde naar d'r alsof het niets was, maar kon het niet voor elkaar krijgen om normaal of vriendelijk tegen d'r te zijn. Misschien had hij toch niet zo'n goede opvoeding gehad van Moonwhite als dat hij soms durfde te beweren.
Thora kwam met het idee dat ze terug moesten naar het kamp. En ondanks dat hij er eigenlijk tegenin wilde gaan, wist hij ook wel dat hij geen twolegs op zijn dak wilde hebben, aangezien ze net die hond zo gehavend hadden. Hij kwam rustig overeind en wandelde achter haar aan, ongeveer een staartlengte achter de jongere kattin. Er zaten hem nog een paar dingen dwars en ondanks dat hij eigenlijk niet wilde praten, slipte er toch nog een vraag uit. "Claw was mijn vader, waarom betekende hij zo veel voor jou?"
Thora
Member
Nath
1161
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 0:14

Cobra had haar nog voor het gevecht met de hond gezegd dat ze strenger moest worden, katten niet over haar heen moest laten lopen en toch liet ze Cobra zo over haar heen walsen. Voor nu had ze ook geen zin om er tegen in te gaan, om hem af te kappen, of iets dergelijks. Misschien vond ze het niet eens erg. Ze wenkte de gitzwarte kater met zich mee, nadat ze had gezegd dat ze terug moesten naar het kamp. De kater volgde haar, bleef zeker een staart lengte achter haar lopen. Thora vertraagde haar pas toen de zwarte kater haar een onverwachte vraag stelde. Ze keek over haar schouder naar de kater, voor ze begon te spreken. "Hij heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben," miauwde ze, waarna ze haar ogen even vernauwde en zich terug liet trekken naar de tijd dat ze een jonge kitten was in het Thunderclan kamp en hij zijn moeder vermoordde. "Hij heeft mijn moeder vermoord, en me vervolgens wijs gemaakt dat het was om Thunderclan sterk te maken, dat was toen ik een jonge kitten was," ging ze verder, waarna er een humorloze lach uit haar bek kwam.
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 0:23

Voor het eerst vandaag bleek er een klein lachje de lippen van de zwarte kater te sieren, toen hij het antwoord van de jonge Commander hoorde. Ja, dat was wel echt een streek die zijn vader zou uithalen. Hij vond het altijd jammer dat hij de verhalen over de Elite had moeten missen, aangezien hij het voor Moonwhite achter had gehouden. "Of te wel, hij plukte je bij je familie weg door je dingen voor te kauwen waarvan je niet eens zeker wist of ze waar waren, terwijl hij je moeder vermoorden. Rough start," miauwde hij droogjes, terwijl hij niet zeker wist of hij blij moest zijn met het feit dat ze nu naast hem was komen lopen. "Aan de andere kant heb jij meer meegekregen van de Elite dan ik als kit zijnde," vervolgde hij daarna op een mompelende toon. Zijn jeugd was niet onaardig geweest, maar hij was wat dingen gemist die Claw hem misschien had kunnen geven.
Thora
Member
Nath
1161
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 0:32

Het was zo verkeerd dat dit Thora aan het lachen maakte. Dit was waaruit bleek dat ze een door en door verpeste kattin was. Perfect voor de Elite. Ze was slim, sterk en verpest. Bij de woorden van Cobra keek ze hem weer aan. "Zo kun je het ongeveer wel zeggen," miauwde ze. "Om precies te zijn had hij mijn moeder vermoord voor de hele clan, om ze te laten zien wie in charge was," begon ze. "Nadat ik het nieuws had gekregen dat ze gedood was had ik hem recht aangesproken, gevraagd waarom, en vanaf dat punt begon hij inderdaad dingen voor te kauwen," miauwde ze. "En heel eerlijk gezegd, waren zijn woorden nog best logisch ook," ging ze verder. Thora keek Cobra vragend aan toen hij vertelde dat zij meer van de Elite had mee gekregen dan hij. "Je bent niet groot gebracht binnen de Elite?" Vroeg ze daarom ook, waarin duidelijk bleek dat ze een uitleg niet verkeerd zou vinden.
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 0:40

Ja, dat klonk als Claw. Dat was precies zoals zijn vader zou handelen om nieuwe zieltjes te winnen voor z'n precious Elite. Cobra herinnerde zich nog hoe kwaad hij was op Claw omdat hij nooit had gezegd dat hij een leader was van een van de meest geweldige plekken om te zijn. In plaats daarvan werd hij vastgehouden door zijn moeder en heeft hij een tijd alleen geleefd. Cobra keek op toen Thora naar zijn geschiedenis vroeg en schudde zijn kop. "Dat Claw mijn vader was betekend niet dat hij een volbloed Elite kat ben. Mijn moeder is een Rogue en Claw hield voor haar achter dat hij aan de leiding van de Elite stond. Toen mijn broertje en zusje en ik oud genoeg waren mochten we doen wat we wilde. Cloud, mijn broertje, was een moederskindje en bleef bij Moonwhite, terwijl Yu en ik al snel uit het zicht verdwenen. Yu was de eerste om zich aan te sluiten bij de Elite, maar ik heb nog een tijd als Rogue geleefd. Ik was geloof ik net 9 moons oud toen ik me bij m'n vader aansloot en het Elite leven onder de knie kreeg." Eigenlijk vond hij het helemaal niet zo erg om er over te praten. Niet veel katten waren nieuwsgierig naar het leven van hem, aangezien vele er van uit gingen dat hij als Elite kat geboren was. If they only knew.
Thora
Member
Nath
1161
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 0:52

Oprecht geïnteresseerd luisterde Thora naar de woorden die Cobra uitsprak. Hij was dus niet Elite geboren, zijn moeder was een rogue, al vond ze wel dat ze een typische clan naam droeg. Daar zou ze echter niet op door vragen, want bloed betekende uiteindelijk bijna niks. Dus Yu en Cobra waren nestgenoten. Thora zelf had ook gedacht dat Cobra en Yu Elite geboren waren, maar dat had ze dus verkeerd. "Zo zie je maar dat bloed vrijwel niks zegt," miauwde ze toen. Ze wist ook dat er zat Elite geboren katten waren die de Elite verlaten hadden en nu dus op het moordlijstje stonden van de Elite zelf. "Ik was denk ik vijf moons, tegen de zes moons toen Silverstar Thunderclan terug won, het 'normale' Clanse leven was vreemd voor mij en voelde niet goed. Ik miste de Elite katten, ik had zelfs vrienden gemaakt en ik miste Claw, omdat ik hem toch als een soort... vaderfiguur was gaan zien?" Miauwde ze langzaam en bedenkelijk. "Vanaf het moment dat ik apprentice werd, ben ik vaak langs de grenzen opzoek gegaan naar een teken van de Elite, uiteindelijk kwam ik weer in contact met Claw, en in ruil voor Thunderclan informatie ging hij mij trainen," vertelde ze. "vlak voor Thunderclan het gebied moest verlaten, was ik weg gelopen en opzoek gegaan naar de Elite, ik heb tot ongeveer mijn elfde moon als rogue geleefd en toen kwam ik Claw weer tegen en sindsdien ben ik hier," sloot ze af.
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 sep 2018 - 21:41

Cobra grinnikte zachtjes toen Thora uiteindelijk uitlegde dat bloed er niets mee te maken had. Misschien niet nee. De meeste katten van de Elite waren mixjes of gewoon weggelopen huiskatten en clankatten. Het was een zooitje ongeregeld, maar eentje waar je wel een familie in zou kunnen gaan zien. Hier legde Thora uit wat er met haar gebeurd was. Veel hiervan had hij gemist, aangezien hij nooit aanwezig was geweest bij de overname van Thunderclan. Hij knikte langzaam toen ze haar verhaal afstak en dacht eventjes na. "We hebben gesproken, toen je net Young-One was geworden, toch? Volgens mij had ik je toe gevraagd of je wist waar de Clans heen waren gegaan." Zo iets stond hem bij tenminste. "Ik blijf erbij dat ik 't jammer vind dat Claw nooit het besluit had genomen om meer terrein in te pikken dan alleen die vier heilige boompjes." Zijn stem werd ijzige voor een toon, terwijl hij sprak over zijn vader. Ondertussen staarde zijn gifgroene ogen naar voren toe, naar de weg die ze aan het bewandelen waren.
Thora
Member
Nath
1161
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 sep 2018 - 1:52

Ergens voelde het raar om zo de laatste moons van haar leven op te sommen. Het was niet niks, dat besefte de flame-point she-cat ook wel. Haar leven was ook niet niks. Haar leven was constant alle kanten opgegaan. Er was geen moment geweest waarin er even niks aan de hand was geweest. Maar voor het grootste gedeelte had ze dat aan zichzelf te danken en je hoorde haar niet klagen. Thora geloofde graag dat ze door alle gebeurtenissen in haar leven alleen maar een betere kat was geworden. Thora kon het niet laten te glimlachen toen Cobra haar vroeg of over het moment dat ze net Young-One was geworden, een moment die eigenlijk niet eens zo heel lang geleden was. "Dat klopt," miauwde ze. Bij de volgende woorden zweeg ze even. "Al was het gebied niet echt meer ideaal, door al die rampen die zich er plaats hadden gevonden," besloot ze er rustig tegen in te brengen. "Fourtree's en het gebied er om heen was het enige gebied wat echt nog prima intact was gebleven," vulde ze aan. Voor de rest was het in elk stuk territorium een soort ravage geweest. Overal was wel iets gebeurt en dat allemaal in een korte periode. Stelletje idioten die geloofden in Starclan en waarschijnlijk ook hadden gedacht dat die dooie katten er iets mee te makken gehad hadden. Clankatten waren eigenlijk gewoon katten die de realiteit niet onder ogen durfde te zien en het dus gewoon op dooie katten baseerde.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Disappointment   Disappointment - Pagina 2 Icon_minitime

Disappointment
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Linwood Park-
Ga naar: