|
| Chi 235 Actief “It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”
| |
| | | | dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| | | | Chi 235 Actief “It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”
| |
| | | | dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| | | | Chi 235 Actief “It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fly little crow do 9 aug 2018 - 19:28 | |
| Ze keek toe hoe Skullpaw door zijn poten zakte. Ze merkte iets op, maar hield dat voor zichzelf. Misschien dat hij een speciale manier van jagen had. En uiteindelijk maakte de manier van jagen niet uit, zolang ze succesvol was. Silverwolf was nu eenmaal zeer sceptisch op het vlak van technieken en tactieken. Ze was niet voor niets vervroegd warrior geworden. Velen onderschatten haar dan ook. Haar ijsblauwe ogen vernauwden zich en niet lang nadat Skullpaw naar beneden dook, deed zij dat ook. Ze verbeet een zucht. Dan toch maar. Nog éénmaal keek ze opzij naar de jongere kater. Ze had over hem gehoord. Maar wie was zij om af te gaan op rumors? Wat zou dat van haar maken? Wetende dat er meer dan één gossip over haar afstamming rondging. Hij had relaties met Bloodclan, so said. Zij kon evengoed half Bloodclan zijn! Silverwolf probeerde zich te concentreren. Haar pootstappen waren traag en geluidloos. Haar volledige aandacht was nu op de kraai gericht. Zodra ze zich op de perfecte afstand en hoek bevond, zette ze zich af. Omdat vogels makkelijker konden ontsnappen, heck, ze konden de lucht in gaan wanneer ze dat wouden, wist ze dat ze niet te lang mocht wachten. Vogels waren één van de prooidieren die het moeilijkst waren om te vangen. Zij vond een eekhoorn nog net moeilijker. Die beesten waren net zo lenig als een slang! De zwarte vogel schoot zoals verwacht de lucht in, waar Silverwolf hem al opwachtte nadat ze zichzelf had afgezet. Met gratie plukte ze de kraai uit de hoogte, hem algauw doodbijtende en op de grond neerleggende. Nieuwsgierig keek ze naar Skullpaw. Ook al had ze de behoefte zichzelf constant te bewijzen, ze wist dat ze goed was. Soms wist ze dat, in het bijzijn van anderen, maar alleen twijfelde ze. Maar wat ze wél wist was dat deze vangst quick and clean was. Zoals het hoorde. “You should see me in a crown.” Post count: 65 |
| | | | Onderwerp: Re: Fly little crow | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |