Aangeboden Accountjes en deel accountjes

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thunderstorm
Member
Aangeboden Accountjes en deel accountjes DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimedo 13 okt 2011 - 14:41

In verband met verschillende dingen zal k een paar van mijn accountjes wegdoen en ook gaan delen.

Delen:
Roran: Rogue katertjes, kit van Corvus en Inca. Hij is erg sociaal en maakt vaak grapjes

Cloudkit.: Skyclan poesje, zusje van Silentpaw* Dovepaw (<zijn als apprentice, maar cloud nnog niet, wel is ze eigenlijk even oud als hun) en Oddpaw (grote broer). Cloudkit is leergierig en verlegen, ze probeerdt altijd vrienden te maken en het positiefe van alles in te zien.

Weg:
Swan: Rogue poesje, kit van Sandstorm en Ijsel. Swan zoekt het gevaar gewoon op en is erg leergierig. ook is ze dol op haar vader. Ze probeerd stoer en dapper te doen maar dat is ze eigenlijk helemaal niet.

Mousechaser: Riverclan poes, met haar heb ik eigenlijk vrijwel niks gedaan, ze heb een zus Flowerstorm waaraan ze zich nogal kan irriteren. Mousechaser is niet het alleraardigste persoon dat ke kan verzinnen en nogal vaak chagerijnig, ze heeft heel erg last van ene ochtend humeur.

Rainflower: Shadowclan Poes, Rainflower is lief en zachtaardig

Stainheart(staat ookal een tidje op de acc markt): Windclan poes, ze is erg spontaan en vriendelijk, krijgt waarschijnlijk iets met Coldstare

Hopes someone wants them...

Aangeboden Accountjes en deel accountjes Thunderstorm
Spoiler:

Laatst aangepast door Thunderstorm op wo 19 okt 2011 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiona
Member
46

CAT'S PROFILE
Fiona
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 13:28

Mag ik Rainflower?

[je mag toch alles veranderen, avatar enzovoort?]

beetje laate reactie x]
Summerbreeze
Member
65

CAT'S PROFILE
Summerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:27

Haar karakter moet het zelfde blijven en ook hoe ze eruit ziet, maar je mag wel andere plaatjes gebruiken,
Is dat goed?

Aangeboden Accountjes en deel accountjes Siga2f
Fiona
Member
46

CAT'S PROFILE
Fiona
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:37

ja dus een langharige (was 't grijs?) kat ?

oke ik houd het karakter hetzelfde, precies hetzelfde kan niet want iedereen rpgt anders Very Happy
Gray
Member
60

CAT'S PROFILE
Gray
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:31

Mag ik Mousechaser. Ik wil namelijk nog een acc hebben.

Aangeboden Accountjes en deel accountjes Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:34

Ik zou ook graag Mousechaser willen...
Bepaal maar of mijn RPG posts goed genoeg zijn..

Aangeboden Accountjes en deel accountjes 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
Aangeboden Accountjes en deel accountjes Lsmaw Aangeboden Accountjes en deel accountjes FhKDF Aangeboden Accountjes en deel accountjes F6Z0G
Deadstorm
Member
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 18:17

HEY,
Rainflower Rainflower Rainflower Rainflower Rainflower Rainflower Rainflower
I love Rainflower
Ik hou van haar account ik wil dat acc ook (A)

xxx Madiebo/SILVERFLOWERTJUH!!! XD/Deadstorm/Divestream

Aangeboden Accountjes en deel accountjes O89a87Aangeboden Accountjes en deel accountjes Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝
Spottykit
Member
104

CAT'S PROFILE
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 18:23

jah poepoe ik kreeg haar eigenlijk want ik was als eerst en ze heeft het geacepteerd, Alleen vroeg ik toestemming of ik de ava mocht veranderen.

en ik heb dit topic weer tot aandacht gebracht he'Razz oke ik heb lolz

Aangeboden Accountjes en deel accountjes Kikilookingbackbyyashir
Thunderstorm
Member
242

CAT'S PROFILE
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 19:07

Spottykit, IK heb het ww naar je toe gestuurd,

Graykit en Frostclaw, Frostclaw zal Mousechaser krijgen omdat ik zijn posts beter vind, het lijkt me leuk nog een keer een topic te doen. Ik stuur het wachtwoord nar je toe.

Aangeboden Accountjes en deel accountjes Thunderstorm
Spoiler:
Spottykit
Member
104

CAT'S PROFILE
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 19:11

thunderstorm, teneerste thanks

en ten tweede, ik heb dezelfde soort ras gezien alleen wel andere kleur mag dat ook

(hij is meerdedeel grijs met donkerder bruin achtig)

Aangeboden Accountjes en deel accountjes Kikilookingbackbyyashir
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes   Aangeboden Accountjes en deel accountjes Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: