| Aangeboden Accountjes en deel accountjes | |
|
242
| |
| Onderwerp: Aangeboden Accountjes en deel accountjes do 13 okt 2011 - 14:41 | |
| In verband met verschillende dingen zal k een paar van mijn accountjes wegdoen en ook gaan delen.
Delen: Roran: Rogue katertjes, kit van Corvus en Inca. Hij is erg sociaal en maakt vaak grapjes
Cloudkit.: Skyclan poesje, zusje van Silentpaw* Dovepaw (<zijn als apprentice, maar cloud nnog niet, wel is ze eigenlijk even oud als hun) en Oddpaw (grote broer). Cloudkit is leergierig en verlegen, ze probeerdt altijd vrienden te maken en het positiefe van alles in te zien.
Weg: Swan: Rogue poesje, kit van Sandstorm en Ijsel. Swan zoekt het gevaar gewoon op en is erg leergierig. ook is ze dol op haar vader. Ze probeerd stoer en dapper te doen maar dat is ze eigenlijk helemaal niet.
Mousechaser: Riverclan poes, met haar heb ik eigenlijk vrijwel niks gedaan, ze heb een zus Flowerstorm waaraan ze zich nogal kan irriteren. Mousechaser is niet het alleraardigste persoon dat ke kan verzinnen en nogal vaak chagerijnig, ze heeft heel erg last van ene ochtend humeur.
Rainflower: Shadowclan Poes, Rainflower is lief en zachtaardig
Stainheart(staat ookal een tidje op de acc markt): Windclan poes, ze is erg spontaan en vriendelijk, krijgt waarschijnlijk iets met Coldstare
Hopes someone wants them... - Spoiler:
Laatst aangepast door Thunderstorm op wo 19 okt 2011 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 13:28 | |
| Mag ik Rainflower?
[je mag toch alles veranderen, avatar enzovoort?]
beetje laate reactie x] |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 15:27 | |
| Haar karakter moet het zelfde blijven en ook hoe ze eruit ziet, maar je mag wel andere plaatjes gebruiken, Is dat goed? |
|
| |
46
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 15:37 | |
| ja dus een langharige (was 't grijs?) kat ? oke ik houd het karakter hetzelfde, precies hetzelfde kan niet want iedereen rpgt anders |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 16:31 | |
| Mag ik Mousechaser. Ik wil namelijk nog een acc hebben. Lolly's zijn gigantisch lekker! |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 16:34 | |
| Ik zou ook graag Mousechaser willen... Bepaal maar of mijn RPG posts goed genoeg zijn.. |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 18:17 | |
| HEY, Rainflower Rainflower Rainflower Rainflower Rainflower Rainflower Rainflower I love Rainflower Ik hou van haar account ik wil dat acc ook (A)
xxx Madiebo/SILVERFLOWERTJUH!!! XD/Deadstorm/Divestream ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
104
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 18:23 | |
| jah poepoe ik kreeg haar eigenlijk want ik was als eerst en ze heeft het geacepteerd, Alleen vroeg ik toestemming of ik de ava mocht veranderen. en ik heb dit topic weer tot aandacht gebracht he' oke ik heb lolz |
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 19:07 | |
| Spottykit, IK heb het ww naar je toe gestuurd,
Graykit en Frostclaw, Frostclaw zal Mousechaser krijgen omdat ik zijn posts beter vind, het lijkt me leuk nog een keer een topic te doen. Ik stuur het wachtwoord nar je toe. - Spoiler:
|
|
| |
104
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes wo 19 okt 2011 - 19:11 | |
| thunderstorm, teneerste thanks
en ten tweede, ik heb dezelfde soort ras gezien alleen wel andere kleur mag dat ook
(hij is meerdedeel grijs met donkerder bruin achtig) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aangeboden Accountjes en deel accountjes | |
| |
|
| |
|