Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Storytime za 28 jul 2018 - 16:08 | |
| oké ik heb geen zin om mijn oude topicsearch omhoog te halen dus ik maak een nieuwe ;3 Ik zoek topics voor enkele van mijn accounts! Op het moment heb ik Flight of the silver bird, Dreamer, en *Leopardpaw, al is Leopardpaw op het moment nog geen optie vanwege de apprenticestop in WindClan. Ik sta open voor Engelstalige topics :3 Flight of the silver bird, wiens naam afgekort wordt tot Flight, is een Prey Hunter van de Tribe of Rushing Water. Ze is loyaal, streng, en heeft het beste voor met de rest van de Tribe. Van katten van buiten de Tribe moet ze niks hebben. Voor Flight zoek ik maximaal drie topics. • • •
Dreamer is een rogue die zich vlak buiten het Clangebied gevestigd heeft. Ze is de dochter is van Whispersong en een NPC kater wiens afkomst onbekend is. Ze gelooft in dat haar moeder daadwerkelijk de Clan leader van LightClan was, zelfs al heeft ze nooit andere LightClan katten gezien. Ze ziet zichzelf niet als leader van LightClan, meer als een gewone warrior. Ze weet (nog) niet van het bestaan van de andere Clans af. ((LightClan was een verzinsel van Whispersong dat.. wat uit de hand gelopen was)) Voor Dreamer zoek ik maximaal drie topics. • Dog [&Koba] • •
*Leopardpaw hoort bij de Feline-familie en is een kleine bengaal met gouden ogen. Hij is een WindClan apprentice die erg gefocust is op zijn taken als apprentice en zal zelfs anderen aansporen om ook hun apprentice-taken te doen. Hij is een goede jager en hoopt zijn ouders, die zich nu bij StarClan bevinden, trots te maken. Voor *Leopardpaw zoek ik momenteel geen topics. (Ik zal dit editen wanneer Leo beschikbaar is uwu)
Laatst aangepast door Dreamer op do 2 aug 2018 - 13:11; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Blup 37 Actief “War has begun”
| |
| Onderwerp: Re: Storytime za 28 jul 2018 - 16:14 | |
| Dreamer x Koba? zodra Koba een setje heeft oeps |
|
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Storytime zo 29 jul 2018 - 14:38 | |
| |
|
Blup 37 Actief “War has begun”