Blup 37 Actief “War has begun”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 17:13 Cobra schreef: Volgens mij staat er een fout in Koba's sig ;_; maari k heb 't bestand al afgesloten, dus ik kan 'm niet meer aanpassen. Gdi. Hij’s perfect dont worry <3
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 17:15 Koba schreef: Cobra schreef: Volgens mij staat er een fout in Koba's sig ;_; maari k heb 't bestand al afgesloten, dus ik kan 'm niet meer aanpassen. Gdi. Hij’s perfect dont worry <3 Nja, het is een spelfout xD Volgens mij moet de s bij makes weg :') normaliter doe ik een spelcheck voordat ik de setjes maak, maar ik ben moe ;_;
Also, Jamie. I know, vloek van een designer.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 20:16
⇴ Kip 285 Actief Leave me unholy & dirty & beautiful
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 20:28 *blaast stof weg* zo hey, deze is lang geleden
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 21:54
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 22:16 Is er een SC sharing tongues tho
Chi 235 Actief “It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 22:24 VIDEO Nog altijd jammer van het perspectief maar anyways, dit is eigg 1m30 dus pretty high xD Nog altijd een toppaard, Ido<3 ENNN ik ga sebiet posten xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 22:56 Zijn er nog rogue vriendjes met wie deze dame een topic kan? c: @Nynke; hehe yes Farai, dat je haar nog weet <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 aug 2018 - 23:14 Ik ben moe en moet morgen om 7 uur me bed uit want dan vlieg ik alweer terug naar huis (YES) maar ik wil ook posten want inspiratie boost D;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 10:52 Goede reis M! <3 Geez het is echt ontzettend warm hier, ik smelt
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 11:03 Goede reis!! Ik wil niet werken in mn lange broek :'( I'm gonna die rip.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 11:06 Je weet hoe hard je je teen tegen de tafel gestoten hebt als een deel van je nagel eraf ligt :’)
Cynthia 31 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 13:09 Het is hier in Japan best wel geweldig, alleen echt ontzettend warm dat je er eigenlijk niet opuit wilt gaan
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 14:00 Haha thanks guys! Ik ben veilig geland B) met wel enge turbulentie brrr
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 14:23 Chicken heeft Skull’s gay trance gebroken ftw
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 14:24 Chickenpaw schreef: Chicken heeft Skull’s gay trance gebroken ftw met zo'n horloge "en nu, als ik met mijn vingers knip, ben je gay"
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 14:25 Ergens zou ik een Cobra x Skull topic willen hebben, kan hij lekker meer zooi in z'n kopje planten xD
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 14:25 Cobra schreef: Ergens zou ik een Cobra x Skull topic willen hebben, kan hij lekker meer zooi in z'n kopje planten xD omg yesss XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 14:26 Skullpaw schreef: Chickenpaw schreef: Chicken heeft Skull’s gay trance gebroken ftw met zo'n horloge "en nu, als ik met mijn vingers knip, ben je gay" Krijg je ervan als je met mijn christelijke jongen speelt :c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2018 - 14:27 Chickenpaw schreef: Skullpaw schreef: Chickenpaw schreef: Chicken heeft Skull’s gay trance gebroken ftw met zo'n horloge "en nu, als ik met mijn vingers knip, ben je gay" Krijg je ervan als je met mijn christelijke jongen speelt :c he might need some holy water later then
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic