We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Hannah; Ik denk dat zelfs Cobra een beter optie was geweest xD
A good worker is a live worker. Free to live - and work! A bad worker is a dead worker; and vice versa. Don't be a bad worker; bad workers are slaves, and dead. Payday for good workers has been postponed indefinitely. Payday for bad workers is cancelled!
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Ik zou eigenlijk met Ace moeten posten maar heb eigenlijk alleen zin in Satsui posten die eig niet bijgepost moet worden en met Abyss afwerken waarbij ik moet wachten op toestemming xDD
I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but I suspect it’ll have to be
Honeyspots
StarClan
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
Nou.. dan ga ik maar eens beginnen aan het opstellen van een topic om mijn 43 accounts aan te bieden x'D
Hoeveel? o.O
---
Ik ben niewschierig ... Ben jij Utopia geweest op Wolfstory? (was ook een Lianne)
Ik heb het even dik gedrukt gemaakt
en ja dat was ik
Ik mis die floof :c Die heeft de butt van Tékorr nog es gekickt geloof ik xD
43.. wauw, en de meeste zitten in welke Clan? c:
t zijn er inmiddels meer want ik stuitte per ongeluk op nog 2 extra lmao also; ja utopia heeft volgens mij ooit idd hem eens flink op zijn donder gegeven xD en hem niet toegelaten in haar roedel omdat ze zo'n bevoorrechte bitch was
The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn That's the way it is______That's the way it is
oookay photoshop uittesten komt morgen XD ik wordt er veel te boos om als ik iets niet snap en ik ga echt met m'n computer gooien anders, lol
skullpaw / thanatos I'm a scholar and a gentleman
And I usually don't fall when I try to stand ||theme||
Flowpetal
Member
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
Nou.. dan ga ik maar eens beginnen aan het opstellen van een topic om mijn 43 accounts aan te bieden x'D
Hoeveel? o.O
---
Ik ben niewschierig ... Ben jij Utopia geweest op Wolfstory? (was ook een Lianne)
Ik heb het even dik gedrukt gemaakt
en ja dat was ik
Ik mis die floof :c Die heeft de butt van Tékorr nog es gekickt geloof ik xD
43.. wauw, en de meeste zitten in welke Clan? c:
t zijn er inmiddels meer want ik stuitte per ongeluk op nog 2 extra lmao also; ja utopia heeft volgens mij ooit idd hem eens flink op zijn donder gegeven xD en hem niet toegelaten in haar roedel omdat ze zo'n bevoorrechte bitch was
The Howlings (a) En Upload (:
Long time ago, pff.
When you're falling in a forest and there's nobody around