Babs 226 Actief CAT'S PROFILE Age :
41 moons at time of death Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 16:33 Miss is een soort sharing tongues voor de tribe ook leuk?
Linn 100 Actief What would you ask for, if you knew the answer was yes?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 16:34 Oehh I like that! ö Zodra deze boy geaccepteerd is wil ik ook topics hehe
Thunder that Breaks the Silence
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 16:35 Als iemand anders die wil maken dan? Ik heb zo even een afspraak c:
En maakt me niet uit met wie!
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 16:36 Mag ook hahaha. Kan alleen nu even niks aanmaken c:
Bunny 82 Actief "If you want apples, you have to shake the tree."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 16:39 Deze dag gaat herinnert worden in de geschiedenis van Warriorcats als "de paarse explosie" :')ik ga ook maar posten met apple xD als iemand nu interesse heeft om Salty like ocean water over te nemen, be my guest ^^
Apple Falling from the Tree
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 16:43 Al die tribe opeens wow. Tijd om eens wat topics bij te posten wish me luck omfg
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
mArLiE 31 Actief Why'd only call me when you're high
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 16:49 Ik join de purple day :’)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 16:51 Coyote • schreef: Thunder is pretty <3? Thank uu <3
I really tried ;v; heheh, ben het echt weer helemaal kwijt hoe ik vroeger oogjes kleurde dus het is ff wennen
21 Actief
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
mArLiE 31 Actief Why'd only call me when you're high
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 17:01 Bronzemask schreef: Het is wss over een paar dagen al weer allemaal wit, geel, zwart, rood en blauw... :') pssh niet zo negatief Inge >c
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 17:02 Bronzemask schreef: Het is wss over een paar dagen al weer allemaal wit, geel, zwart, rood en blauw... :') Hoor ik daar een uitdaging
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 17:04 Bronzemask schreef: Wisp • schreef: Bronzemask schreef: Het is wss over een paar dagen al weer allemaal wit, geel, zwart, rood en blauw... :') Hoor ik daar een uitdaging Dat was de bedoeling ja )) Challenge accepted
Inge 19 Actief i've been dreaming of a summer holiday
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 17:22 Ik kon het niet laten na wat jullie zeiden...
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2018 - 17:25
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic