|
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 16:56 | |
| Hey there Gast ! Dus nu het vakantie is heb ik besloten mijn accounts weer actief en rollend te houden op warrior cats. Maar als ik alle accounts wil actief houden ben ik volgend jaar nog niet klaar woeps. Iedereen heeft weleens accountkriebels. En zie maar, ik kan er niet goed tegen ^^" Dus hier soort van alle katjes die ik kon weten op te schrijven.
Net zoals velen raak ik gehecht aan katten, maar er is een verschil tussen hechting en plotten/inspiratie. Dus misschien dat ik een paar als dood opschrijf, deel met iemand, of volledig weggeef. First come first serve I guess :')
Katten die ik ga houden soms voor de namen oeps hehe: - Waterkit [TC] - Owlpaw [WC] - Downpour [WC] - Thymepaw [RC] - Chickenpaw [SC] - Flameleap [SC] - Blurryface [SC] - Bastille [K] - Shallow [Soon to be R?] - Odin [R] - Tornado [BC] - Dipper (deze wil ik ook delen als iemand er interesse voor heeft) [BC]
Mijn main zal Chickenpaw zijn, de actiefste zullen dus nu Chicken, Thyme en Blurryface zijn tenzij min inspiratie weer eens opschuift.
- Stage 1: deze katten ben ik erg dierbaar, het zal dus meer kosten dan 'de eerste die vraagt' ik zou heel graag willen weten wat voor plannen je met diegene zal hebben c::
Briarlight - TC - she-cat Dochter van Neverdream en Lightningvoice, jongere zusje van Blacktear. Hierbij mag Marlie mee beslissen. Ik vind het echt super zonde dat ik haar weg moet geven maar inspi voor haar heb ik niet meer.
Delen mag ook <3 Maar deze mag ook dood als het niet anders kan
Robinkit - RC - she-cat Een bruine kattin met blauwe ogen, half tribe clanner. Haar moeder is gestorven tijdens de bevallen. Zusje van Ruffkit en Ravenkit. Marlie en Beer mogen meebeslissen
- Stage 2: deze katten mogen dood of overgenomen worden, het liefst niet veel veranderen:
Cerisepaw - SC - she-cat Een attin met pit, intelligent en weet meestal wel hoe ze met emoties om kan gaan. Lichtelijk snel op haar teentjes getrapt, erg ondeugend.
Feartrigger - WC - she-cat Dochter van Sweetheart en Runningtime, doet haar best om kattig te zijn maar zal nu een zachtere personaliteit te hebben nu haar moeder weg is. Anders mag ze gewoon dood.
Mapleshade - SC - she-cat Niets bijzonders, zou iets met Frostfield gehad hebben, maar ook zij mag dood
- Stage 3: deze mogen gewoonweg dood:
Leo - kittypet - tom Ik had plannen om hem naar de BloodClan te brengen maar inspi is er echter niet meer, dus als hij geen bod krijgt mag hij gewoon dood 3
Skyfeather - RC - tom Een aardige kater, die vaak met moeite kiest omdat hij gewoon altijd aan het overthinken is. Ik sta open om te delen maar anders gaat hij toch gewoon dood ;-;
Badland - WC - she-cat Zus van Drizzlesky en Shatteredice, niets speciaals, mag dood
Mistypaw - RC - she-cat Dochter van Skyfeather en Dewflower, mag ook dood
|
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 16:58 | |
| Ohhh no ga je Skyfeather wegdoen ;w; Het zou mij in ieder geval heel leuk lijken als iemand hem overneemt, vanwege dat hij en Dew een soortvan partners waren c": |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 17:00 | |
| Ik heb Chawl om er eentje om te leggen, als je dat wilt. Hij is vrij instabiel op het moment dus makkelijk tegen de haren in te strijken XD |
|
| |
Hannah 16 Actief Ain't nobody got thyme for that
| |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 17:02 | |
| Als Sky doodgaat gaat hij pas dood zodra onS ploTJE afgelopen is hehe
@Julia, ofcourse ik denk dat of Cerisepaw of Mistypaw wel kunnen, jij mag kiezen ^^ |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 17:03 | |
| - Thymepaw schreef:
- Als Sky doodgaat gaat hij pas dood zodra onS ploTJE afgelopen is hehe
@Julia, ofcourse ik denk dat of Cerisepaw of Mistypaw wel kunnen, jij mag kiezen ^^ OFCOURSE anders had je een boze Nynke op je dak |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 17:05 | |
| |
|
| |
San 158 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 17:08 | |
| Mag ik Mapleshade overnemen? <3 |
|
| |
Hannah 16 Actief Ain't nobody got thyme for that
| |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 17:10 | |
| @J, yess, zou jij willen maken? c: @S, nee ik vertrouw wel op je ik zal zo het wachtwoord opsturen |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 17:21 | |
| |
|
| |
m 69 Actief “Sunshine is the best medicine”
| |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 17:58 | |
| Skyfeather mag altijd onder mij hoede <3 &Lethal wilt Badland wel omleggen wbw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] wo 18 jul 2018 - 19:33 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mother of cats [AG] | |
| |
|
| |
|