Hannah 13 Actief Oh where do we begin?
The rubble or our sins?
| |
| Onderwerp: Unsteady [ts] zo 15 jul 2018 - 20:19 | |
| Hello there Gast c: Dus zoals je kan zien bestaat er een nieuw account weer deze is de laatste ik zweer Bastille is geboren op straat, maar werd gelijk na een paar manen weggenomen naar een twolegnest niet ver van de beroemde straten van BloodClan en andere kittypets. Hij is dus zijn hele leven lang kittypet geweest, maar met een reputatie. De kater houdt altijd aan zijn afspraken en is zeker niet te onderschatten. Hij kan slim plannen bedenken en zal heus wel weten wat voor keuzes hij moet maken. Ondanks zijn bespottende, donkere humor dat hij nog in zich heeft.
Ik zoek dus topics voor Bastille, hij is meer een pacifist en zal heus wel oppassen voor dingen waar hij duidelijk voor op moet passen. Maar na de dood van zijn moeder is hij dus specifiek op zoek naar degene die verantwoordelijk is. Tuurlijk is dat moeilijk om te doen, dus hij zal waarschijnlijk iedereen de schuld geven en meestal vijandig voorkomen.
Ik ben momenteel open voor 3-4 topics: - - - - |
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] zo 15 jul 2018 - 20:30 | |
| |
|
The rubble or our sins?
| |
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] zo 15 jul 2018 - 20:32 | |
| |
|
Dodo 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] zo 15 jul 2018 - 20:56 | |
| Bastille x Meli? zou jij willen maken? |
|
The rubble or our sins?
| |
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] zo 15 jul 2018 - 20:58 | |
| Isgoed ^^ Ik maak hem zometeen |
|
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] di 17 jul 2018 - 15:42 | |
| |
|
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] di 17 jul 2018 - 18:52 | |
| |
|
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] di 17 jul 2018 - 21:45 | |
| @F, ja isg, ik stuur hem op via pm ^^ @J, yess zou jij willen maken? |
|
Julia 71 Actief I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience
| |
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] wo 18 jul 2018 - 16:36 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Unsteady [ts] | |
| |
|