Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 18:44 Omg ahhaha XD *switcht snel naar Heron*
The itsy bitsy spider climbed up the water spout
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips CAT'S PROFILE Age :
✘ 41 moons strong Gender :
She-cat ♀ Rank :
✘ Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 20:25 Wolfpaw is een eenzaam edgy teenager, met wie kan ze vrienden (proberen te) worden? c':
Gods of slaughter's
favorite daughter
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins" CAT'S PROFILE Age :
Definitely more then 13 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 20:27 Met haar stief-vader? B) edgy cuddles? -ik zweer Ace is de vader van half shadowclan's jeugd-
I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but I suspect it’ll have to be
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips CAT'S PROFILE Age :
She-cat ♀ Rank :
✘ Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 20:28 Chickenpaw schreef: *Wolfpaw schreef: Wolfpaw is een eenzaam edgy teenager, met wie kan ze vrienden (proberen te) worden? c': Ze kan samen met owl mcr luisteren idk Friend goals :') Ze kunnen ook samen bonden over gay zijn hahaha
Zal ik n topic aan maken?
@J-dog; Heck yes B) Alleen zal ze probably hard tegen zijn hugs vechten :'D
Gods of slaughter's
favorite daughter
Dodo 52 Actief Your own mind is the darkest place of all
m 69 Actief “Sunshine is the best medicine”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 20:34 *Wolfpaw schreef: Wolfpaw is een eenzaam edgy teenager, met wie kan ze vrienden (proberen te) worden? c': ik ga een nieuw account maken misschien dat het een goeie kandidaat is voor Wolf uwu
She-cat ♀ Rank :
✘ Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 20:39 Ravenkit schreef: *Wolfpaw schreef: Wolfpaw is een eenzaam edgy teenager, met wie kan ze vrienden (proberen te) worden? c': ik ga een nieuw account maken misschien dat het een goeie kandidaat is voor Wolf uwu Sounds like fun, m'n inbox staat open B)
@Dodo; yeslet's do it! <3 zal ik een topicje voor ze maken?
Gods of slaughter's
favorite daughter
She-cat ♀ Rank :
✘ Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 20:45 Ja het enige is dat ik niet weet of Wolf op de hoogte is van de relatie tussen Ace en Sin :'D gezien het technisch gezien geheim zou moeten zijn en idk hoeveel Sin zou vertellen.
Gods of slaughter's
favorite daughter
Dodo 52 Actief Your own mind is the darkest place of all
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 21:18 Swallowflight schreef: O mijn god gaat Ra Bloodclan joinen? ;w;Edit; @Lianne; moet Swallow Yarrow even helpen? :") hoewel ze eigenlijk niet de nursery uit mag maar aaach who cares ik weet niet wat ik anders met hem moet bro
hij heeft letterlijk niemand meer
i'm breakable, unbreakable im shakeable, unshakeable and finally it drives me mad
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 21:30 *Peeks* Is riverclan nog steeds cool?
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 21:33 Robinsong schreef: *Peeks* Is riverclan nog steeds cool? JA
Endria omggg long time no see!!
Babs 2730 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 21:34 Shadowclan is cooler Maar hi Endria! c:
Cynthia 3768 Actief CAT'S PROFILE Age :
Dead (120 moons) Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Ancient leader
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 21:37 Panthergrowl schreef: Robinsong schreef: *Peeks* Is riverclan nog steeds cool? JA Endria omggg long time no see!! Yasssss, Lolo
Maar Rc main for Life, Babs
Hoe gaat het met iedereen?
Babs 2730 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jul 2018 - 21:40 Ik heb ergens wel een Riverclanner nodig in mijn leven moet ik toegeven. Heb nu in elke clan minimaal 2 katten maar geen Riverclan x'D Oops.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic