We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
[1] Wachten op een nestje [3] Random nieuw account maken en hopen dat het net zo goed gaat als Hell en Rouse [2] Oud account actief maken [2] Aanmelden voor Demon’s nestje yeet Dat was geen optie man man man
En in case van de laatste:
[0] Petalstorm - Shadow she - Beetje mentaal messed up, kan heel vriendelijk doen maar ook heel vals [1] Fallenangel - River she - Behoorlijk ego, lichtelijk manipulatief [1] Tidalwave - Wind she - Competitief, wil ooit leader worden [1] Vaporfall - Wind tom - Half blind (Elder), positief gezind, behulpzaam
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Waar is mijn inspiratie heen ;w; Het enige waar ik zin in heb is Furball met gimp (A) morgen is het vast wel weer terug, heb deze week ook wel veel gedaan namelijk :")
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Laatst aangepast door Coyotepaw. op vr 13 jul 2018 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
Moet eerlijk zeggen dat ik hem zo lang niet gespeeld heb dat ik niet echt op heel veel Starclan topics met 'm zit te wachten x'D Ik weet nauwelijks meer hoe is naast dat ik een keer een kat heb verbannen die een rogue op het gebied verzorgde en die een grote mond tegen 'm had lol.
Lolly's zijn gigantisch lekker
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Moet eerlijk zeggen dat ik hem zo lang niet gespeeld heb dat ik niet echt op heel veel Starclan topics met 'm zit te wachten x'D Ik weet nauwelijks meer hoe is naast dat ik een keer een kat heb verbannen die een rogue op het gebied verzorgde en die een grote mond tegen 'm had lol.
Hahaha... zo lang geleden?? Dat is waarom Ocean een idioor lange geschiedenis heeft ;") Skykit heeft het toch nergend over behalve zijn idioot lange staart xD
Hahaha... zo lang geleden?? Dat is waarom Ocean een idioor lange geschiedenis heeft ;") Skykit heeft het toch nergend over behalve zijn idioot lange staart xD
Hij is in 2010 doodgegaan hahaha.
Lolly's zijn gigantisch lekker
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader