We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Shark be like: come here, my little army of furballs
Zie je Shark al in z'n barn liggen met vier van die kittens die over hem heen kruipen? Ik wel. No regrets.
‘But beware, Shark is merciless. He can kill everything, anything he wants once they get in his way.’ -enters shark’s barn- Shark die gebruikt wordt als kits jungle gym
Zie je Shark al in z'n barn liggen met vier van die kittens die over hem heen kruipen? Ik wel. No regrets.
‘But beware, Shark is merciless. He can kill everything, anything he wants once they get in his way.’ -enters shark’s barn- Shark die gebruikt wordt als kits jungle gym
Ja echt. Zo'n vet moordlustige, robuuste kat die de BC wil joinen en vol verwachtingen de barn van Shark binnenstapt en dan ziet hoe hij onderbedolven wordt door allemaal kittens
But it cute tho <3
Dipper
Member
Empress H 46 Actief We’re still so young
But we’re probably gonna die
Ja echt. Zo'n vet moordlustige, robuuste kat die de BC wil joinen en vol verwachtingen de barn van Shark binnenstapt en dan ziet hoe hij onderbedolven wordt door allemaal kittens
But it cute tho <3
Yeah lol Shallow en Shark’s band gaat dan wel erg beschadigt worden tho :c Maar Shark moet wel erg de hippe opa worden hoor, met snelle planga en alles
But it cute tho <3
Yeah lol Shallow en Shark’s band gaat dan wel erg beschadigt worden tho :c Maar Shark moet wel erg de hippe opa worden hoor, met snelle planga en alles
Dat hij zo ooc als de pest is, is meer als genoeg :c
[0] Wachten op een nestje [0] Random nieuw account maken en hopen dat het net zo goed gaat als Hell en Rouse [0] Oud account actief maken [2] Aanmelden voor Demon’s nestje yeet
En in case van de laatste:
[0] Petalstorm - Shadow she - Beetje mentaal messed up, kan heel vriendelijk doen maar ook heel vals [0] Fallenangel - River she - Behoorlijk ego, lichtelijk manipulatief [0] Tidalwave - Wind she - Competitief, wil ooit leader worden [1] Vaporfall - Wind tom - Half blind (Elder), positief gezind, behulpzaam
HEY DAT WAS GEEN OPTIE Bois giving me MORE choices is not a good idea
hey ik zag niet dat die optie was veranderd >( ik wilde oude account actief maken zodat wren friends heeft doe ook half blind zijn HAHAH M fooled me
Vapor is nog wel best een jonkie though, die sukkel is nooit warrior geweest omdat hij de held moest uithangen
People I need more votes
"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
[0] Wachten op een nestje [1] Random nieuw account maken en hopen dat het net zo goed gaat als Hell en Rouse [0] Oud account actief maken [2] Aanmelden voor Demon’s nestje yeet