Cynthia 3768 Actief CAT'S PROFILE Age :
Dead (120 moons) Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Ancient leader
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jul 2018 - 23:43 Flamestripe schreef: Chillybreath schreef: Flamestripe schreef: Dreamer schreef: @hierboven, mij, mogelijk Heyy Marieke!! :') Is dit de beroemde Marieke, maker van WotF? x3 ken jou zeker en vast nog! @Freedje; yush, that's me. Ik was wat mensen van vroeger op WC aan het opzoeken ^^ Also hey Bunny, Lianne en Loïs c: Heyyyy Robin! c: dunno of je mij nog kent (a) Er zijn veel Bo's hier geweest tho Toevallig een kat die JayJay ofzo heet? x3 Yasss that's me
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Babs 2730 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 0:07 Stoppen hoeft niet permanent te zijn haha. Scriptie zorgt voor onherroepelijk studie ontwijkend gedrag haha
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips CAT'S PROFILE Age :
✘ 41 moons strong Gender :
She-cat ♀ Rank :
✘ Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 1:45 Ohhhh Robin jou ken ik ook nog wel, betwijfel of je mij nog kent tho :'D - Wilde nog even gaan posten maar met alcohol in mn systeem is dat niet zo'n groot feest. Morgen maar weer dan <3
Gods of slaughter's
favorite daughter
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Robin 1768 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 3:55 Chillybreath schreef: Flamestripe schreef: Chillybreath schreef: Flamestripe schreef: Dreamer schreef: @hierboven, mij, mogelijk Heyy Marieke!! :') Is dit de beroemde Marieke, maker van WotF? x3 ken jou zeker en vast nog! @Freedje; yush, that's me. Ik was wat mensen van vroeger op WC aan het opzoeken ^^ Also hey Bunny, Lianne en Loïs c: Heyyyy Robin! c: dunno of je mij nog kent (a) Er zijn veel Bo's hier geweest tho Toevallig een kat die JayJay ofzo heet? x3 Yasss that's me Dan ken ik jou zeker nog hoor ^-^
@Babs; yeah dat ken ik lol
@Kip; Hi!! c:
Flamestripe || Falconscreech
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Hannah 13 Actief Oh where do we begin?
The rubble or our sins?
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 7:19 *Wolfpaw schreef: Ohhhh Robin jou ken ik ook nog wel, betwijfel of je mij nog kent tho :'D - Wilde nog even gaan posten maar met alcohol in mn systeem is dat niet zo'n groot feest. Morgen maar weer dan <3 Lees je berichten op Discord ff <3
Cynthia 3768 Actief CAT'S PROFILE Age :
Dead (120 moons) Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Ancient leader
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 9:45 Ik hoop dat ik vanavond nog wat kan schrijven. Anders wordt het morgen ^^ Moet tot acht uur werken rip
Babs 2730 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 10:13 Iemand nog een topic met blinde Slate?
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 10:15 ooeh yes ik heb vandaag weer zin om bij te posten zat gister even in een slechte mood maar hopelijk wordt dat nu weer beter
Babs 2730 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 10:35
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips CAT'S PROFILE Age :
✘ 41 moons strong Gender :
She-cat ♀ Rank :
✘ Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 11:09 @Loïs; ik ben echt verliefd op Panther zn setje -w-
Gods of slaughter's
favorite daughter
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors. CAT'S PROFILE Age :
❝101 Moons ❞ Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior Warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 12:04 *Wolfpaw schreef: @Loïs; ik ben echt verliefd op Panther zn setje -w- aaa <33
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 12:06 Bluhh ik ben gewoon nog steeds moe
130 Actief I can never resist an invitation to dance.
Anouk 182 Actief Beauty fades
That is why it is beautiful
119 IC
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 12:41
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 13:24 Slatefur schreef: Iemand nog een topic met blinde Slate? Nu las ik echt serieus blind date what is wrong with me
Maar ik wil wel met Russetpaw als jij maakt? (:
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jul 2018 - 13:25 aah pretty Spotted @Babs! <3
@Robin ; eyy xD
@Anouk; me everytime
eens zien of ik vandaag wat kan gaan posten B)
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic