We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
jongetjes ik ben officieel gefrustreerd ik wil gewoon photoshop terug maar mijn zus wil het niet meer voor me downloaden :c
Ik zeg emotional blackmail nee maar dat sucks, Lo
Iedereen heeft een shadowclan katje, hmm...
What's more wrong - that I too wish to be great
Or my mother wished she'd had a son?
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
jongetjes ik ben officieel gefrustreerd ik wil gewoon photoshop terug maar mijn zus wil het niet meer voor me downloaden :c
Ik zeg emotional blackmail nee maar dat sucks, Lo
Iedereen heeft een shadowclan katje, hmm...
maak een aanmelding bij demon nestje dan heb je ook een SC kat wbw
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Ahh yisss ijshockey wedstrijd gewonnen y’all hoorey hoorAy Ik ben nu wel doodop en hebb duizende blauwe plekken dus posten gaat m vandaag niet worden
oeh ijshockey dat is echt wel supergaaf owo
Agreed, lekker tegen iedereen aanbeuken en criscross en wlEM gooall mn brein werkt eenmaal niet zo lekker nu heb twee wedstrijden achter elkaar gedaan met training erbij van 10 tot 5 en man ik ben echt doodop disjf
Everything’s free if you run fast enough
.:
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Ahh yisss ijshockey wedstrijd gewonnen y’all hoorey hoorAy Ik ben nu wel doodop en hebb duizende blauwe plekken dus posten gaat m vandaag niet worden
oeh ijshockey dat is echt wel supergaaf owo
Agreed, lekker tegen iedereen aanbeuken en criscross en wlEM gooall mn brein werkt eenmaal niet zo lekker nu heb twee wedstrijden achter elkaar gedaan met training erbij van 10 tot 5 en man ik ben echt doodop disjf
Wij hebben helemaal nergens ijshockey waar ik woon :c