Babs 38 Actief
| |
| Onderwerp: {Gezocht}Big ear sibling do 28 jun 2018 - 14:16 | |
| Hey allemaal!
Het leek me wel leuk om een sibling te hebben voor Basilfang zodat hij echt een band met iemand kan hebben.
Wat zoek ik? > Een Sibling voor Basilfang, het liefste van dezelfde leeftijd (40 moons) > Geslacht maakt niet uit > Het liefste een orientaal uiterlijk (Oriental longhair, shorthair, balinese of modern siamese, in ieder geval grote oren, dunne bouw)
- Oriental shorthair:
- Oriental longhair:
- Balinese:
- Modern siamese:
Bij interesse zou ik graag wel in een paar woorden willen kunnen lezen hoe de kat is en hoe de band zou zijn tussen hem/haar en Basil. Ik kies op basis daarvan. c: (Het hoeft geen uitgebreide aanmelding te zijn, motivatie etc zijn ook niet nodig, maar ik zie natuurlijk de sib van Basil wel het liefste actief!)
|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht}Big ear sibling vr 29 jun 2018 - 14:10 | |
| Dahliagrove|| Orchidgrove || Rosegrove Het thema blijft bij de bloemen en planten. Ik heb nog geen vaststaande naam maar het eindigend op grove(bosje) bij een bloemenvoorvoegsel vindt ik wel tof. Echter heb ik nog geen idee welke bloem ik daarbij vindt passen. Misschien een die op haar grote oren kan slaan. Maar daarvoor ga ik je hulp dus nodig hebben. Name Nog onbekend - samen zoeken hopelijk eindigend op grove. Gender She-cat Age: 40 Moons Looks: Langharige Basilfang (als je dat goed vind? Wordt dan een Longhair Oriental of Balinese) Character: Rustig, Lieftallig, Scherpzinnig, Fel (enkele eigenschappen worden uitgebouwd in rpg) Band met Broer: Het idee is dat ze close met elkaar zijn, ik zal eerst wat meer over Basil willen lezen voordat ik een definitief krakter kan vormen dat erbij past.
|
|
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht}Big ear sibling vr 29 jun 2018 - 14:14 | |
| Klinkt prima! Wat mij betreft ben je aangenomen. c: |
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht}Big ear sibling vr 29 jun 2018 - 14:31 | |
| Top. (Als je beide teveel namen verzint xD) |
|
| Onderwerp: Re: {Gezocht}Big ear sibling | |
| |
|