Friendss for Brooky :3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenreflection
Member
Friendss for Brooky :3 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 23:57

hmm ik kreeg inneens een inspiratiebron voor mijn kleine meisje :3
Een leuk klein roddelgroepje tussen een paar apprentices, een beetje popi katteb dus xD Niet zozeer een echte roddeltantes groep. Maar eerder een klein clubje dat (ja ook roddelt) maar vooral gewoon voor samen sterk zijn bij elkaar loopt met Broken als lichtelijk leidster maar niet overdreven Razz
Ik ga het hewl lullig spelen howr xD maar ik wil Broken wat meer de gemene kant op.
Dus wat ik eigenlijk wil zijn 3 a 4 Skyclan apprentices. Het liefst poezen maar mogen ook een kater tussen zitten. Van dus allemaal ongeveer zelfde leeftijd. En wat me okk nog leuk leek, een kit die bij volgende ceremonie dan apprentice word. Maar voor nu dan om het clubje heen hangt omdat ze er bij wil horen Razz

dusss:

Tha club:

1. Brokenpaw
2. Crowpaw
3. Dovepaw
4. Oddpaw
5. Silentpaw

Tha kitten:
Vanillekit

srry als di nie mag

Laatst aangepast door Brokenpaw op ma 28 nov 2011 - 21:32; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw
Member
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn?
114

CAT'S PROFILE
Crowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 0:01

Crowpaw wants to join!
Ik heb haar karakter nog niet echt uitgewerkt.
Maar is het ook goed dat zij wat stiller is en daardoor juist wat roddels opvangt en dat ze die dan doorgeeft?

Friendss for Brooky :3 Crowpaw

Nightpaw~ Firelion~ Sealife~Crowpaw~ Amedeous~ Devil~ Midnightpaw~ Sandcloud~ Birdkit

Ik like this:

En... meld je hier bij aan!!!: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5650-forestclandiscussie-aanmeldtopic

Jummie: Friendss for Brooky :3 Requestpixel
Brokenreflection
Member
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 0:14

oee perfect Razz ik zet je dr bij Very Happy jeej eerste lid xD
als we het hele groepje hebben laten we ze lkkr samenkomen enzo xD

"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Flameclaw
Member
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 0:35

Hmm ik zit te denken xD
zal ik me ook met Dove aanmelden??
Maar dan zit ik weer te denken, Dove is een stil persoontje dat niet graag gekleineerd word, en ik weet niet hoe jij de rest precies wilt gaan behandelen xD
Dus helpe mich uit de knoop >3 aub

Friendss for Brooky :3 X9t8Ov1  
My Mini Me:
Friendss for Brooky :3 28jeflj
where have you gone?:
Brokenreflection
Member
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 0:38

Nou ja, het zijn natuurlijk in het verhaal katten die met elkaar zijn opgegroeid en elkaars karajter kennen. En Broken heeft liever wat stillere katten zidat zij meer te zeggen heeft xD Maar Broken behandeld dr vrienden wel met respect howr Razz

"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Lucretia
Member
321

CAT'S PROFILE
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 0:40

Dan mag je Dove ook aannemen als je wilt >3

Friendss for Brooky :3 Ow04y2a
Spoiler:
Brokenreflection
Member
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 0:45

ik zet je r bij en dat betekend nog 2 plekjes in de gang
en een kitten die er bij wil horen, kunnen zich nog aanmelden :3

Crowpaw
Member
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn?
114

CAT'S PROFILE
Crowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 0:53

Maar Crowpaw was al wat langer Apprentice, is dat erg?

Friendss for Brooky :3 Crowpaw

Nightpaw~ Firelion~ Sealife~Crowpaw~ Amedeous~ Devil~ Midnightpaw~ Sandcloud~ Birdkit

Ik like this:

En... meld je hier bij aan!!!: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5650-forestclandiscussie-aanmeldtopic

Jummie: Friendss for Brooky :3 Requestpixel
Brokenreflection
Member
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 0:59

nee howr Razz

Snowflakes
Member
Meerzii
26

CAT'S PROFILE
Snowflakes
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 8:31

Oddpaw wil wel joinen (zijn kleine zusje zit ook in dah club, dus dat wordt gezellig Razz)

Hij is niet echt stil, maar wel iemand die niet bang is om een onbekende kat aan te spreken en een gesprek op te starten, dus misschien heb je wat aan hem. Ik weet het niet...

Friendss for Brooky :3 2uhvktz
Brokenreflection
Member
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 9:10

jeej welcome to tha club :3

Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimema 10 okt 2011 - 21:55

Kom op jongens we hoeven er nog maar twee,
wie o wie wil, dan kunnen we topic openen

Friendss for Brooky :3 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Flowerstorm
Member
Viktor
79

CAT'S PROFILE
Flowerstorm
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 1:42

okee, mijn zusje en broer zitten al in the club SILENT is deDRUKTEMAKER VAN HET StEL

Friendss for Brooky :3 Flowerosg
Dangerdance
StarClan
Friendss for Brooky :3 LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me

CAT'S PROFILE
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 1:46

Silentpaw zit er bij! dat betekend dat ik het eerste topic ga openen Razz
en de kitten er nog vrij bij kankomen Very Happy

Friendss for Brooky :3 Ss3WEVm
Brokenreflection
Member
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 21:18

Ik heb Broken weer op me genomen <3
dit gaat nogsteeds door als iedereen wil :3

Yaro
Member
Lyan
29

CAT'S PROFILE
Yaro
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 21:29

Ik wil me anders wel aanbieden met Vanillekit. Alleen weet ik niet, of ik haar nu voor deze ceremonie laat apprentice worden of niet. Ach, wat ik wilde zeggen, ik wil me wel aanmelden met Vanillekit. Als het toch zo was dat ik haar deze ceremonie liet apprentice worden, verander ik het wel even. Die verstrooidheid komt ook nooit te pas

Friendss for Brooky :3 2pydhkp

Spoiler:

Snowkiller
Member
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 21:31

Dove doet nog wel mee maar is nu echt heel stil na dat gedoe met Danger

Friendss for Brooky :3 AWHYB0X
Friendss for Brooky :3 Rjpbip
Thanks Quinty <3
Spoiler:

x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
FACE IT!:
Spoiler:
Brokenreflection
Member
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 21:31

Vanillekit als kitten die er bij wil horen ^^
ik vind het goed :3
maakt niet uit of ze apprentice word, dan kan ze alsnog bij hun willen hangen Razz

btw voor t vriendengroepje behalve Dovepaw sinds zij in med. cat den ligt:
http://warriorcats.bigforumpro.com/t3938-we-are-the-future#65985

Yaro
Member
Lyan
29

CAT'S PROFILE
Yaro
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 21:34

Ik zal ze maar kit laten. Zo geniet ik nog even van haar kindertijd. Maar ik moet nu echt weg. Gaan slapen. Morgen ochtend/avond hoor je waarschijnlijk nog van me.

-Vanillekit-

Friendss for Brooky :3 2pydhkp

Spoiler:

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Friendss for Brooky :3   Friendss for Brooky :3 Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: