We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Onderwerp: Just leave me alone! ma 25 jun 2018 - 17:55
Coyotepaw had nogal een slopende en teleurstellende dag gehad. Ze wilde gaan jagen, maar vissen was zó moeilijk! Ze snapte niet hoe katten dat konden. En ze was vastbesloten geweest om een vis te vangen. Ze had uren aan de kant van de rivier gezeten, zonder enig resultaat. Nouja, ze had haar zwemskills kunnen oefenen, en dat was wel aardig. Maar ze had geen vis weten te vangen en daar baalde Co ontzettend van. Wat het nog erger maakte was dat ze ook die ene muis die net de grens overgegaan was niet wist te vangen. Dat stomme beest had een holletje weten te vinden en dus was Coyotepaw met lege poten het kamp weer ingewandeld. Verslagen was ze rechtstreeks naar een stil hoekje gelopen, en zat daar nu mokkend naar haar poten te staren. Er waren al meerdere katten op haar afgekomen of ze met hen wilde samentongen, en elke keer had ze bot nee gezegd. In haar ooghoek zag ze weer een kat haar kant op komen en Coyote zuchtte diep. Verdorie was iedereen zo dom dat ze niet konden zien dat ze met rust gelaten wilde worden?
- Butterstar eerst!
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Just leave me alone! di 26 jun 2018 - 21:58
Het was iet wat amusant om haar dochter zo te zien. Het was duidelijk dat de kattin haar talent voor vissen had geérft. Aka het nietbestaande talent. Misschien moest ze maar de goede moeder spelen en het aangeven bij Coyote dat zie niet overal de beste in hoefde te zijn. Zo was Butter leader geworden van de 'visclan' zonder uberhaupt in water te durven gaan. Het was ergens bijna een hilarische grap dat zij zelf nu aan het hoofd stond. Met een glimlach op haar lippen van die gedachte stapte ze naar haar dochtertje toe. "Coyotepaw. Heb je toevallig ergens hulp mee nodig lieverd?" Vroeg ze zachtjes en ging naast de jonge apprentice zitten. Haar oor gericht op de she-cat.
Coyotespirit
Member
Onderwerp: Re: Just leave me alone! wo 27 jun 2018 - 9:39
Met een nijdige blik keek ze de kant van de ander op, toen ze zag dat het haar moeder in hoogst eigen persoon was. O jee, daar zou je het hebben. "Coyotepaw. Heb je toevallig ergens hulp mee nodig lieverd?" miauwde Butterstar, waarna Co boos naar haar poten keek. Hmpf. "Ik, eh... nee." besloot ze. Haar moeder hoefde niet te weten dat ze een ramp was in vissen. Het was de job van een mentor om haar dat aan te leren. Maar... goed dan. "Nou, het zit eigenlijk zo..." begon Coyo langzaam, waarna ze haar moeder eventjes aankeek. "Ik kan niet vissen," Zo. Dat was eruit. Nu afwachten wat de reactie was van de Riverclanleader.
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Just leave me alone! ma 13 aug 2018 - 14:57
I'll know my name as it's called again
Ze kon het niet helpen om even zachtjes te lachen terwijl ze naar haar dochter keek. Het was dus werkelijk zo dat ze veel op elkaar leken. Niet alleen qua uiterlijk maar Coyo droeg dezelfde 'disability' als zij deed als Riverclanner. "Nou nou Coyote. Dat was een heel geheim." Ze glimlachte liefdevol naar haar dochter terwijl ze die een likje over haar kop gaf. "Het maakt niet uit dat je niet een ster bent in vissen lieverd. Wil je een geheim horen? Ik ben er ook absoluut vreselijk in. Panthergrowl heeft het zelfs nog geprobeerd maar het lukte hem ook gewoon niet om mij aan het vissen te krijgen." Ze knipoogde naar haar dochter en schudde even zachtjes lachend haar kop. Het was komisch gewoon. Riverclans leader kon niet vissen. En haar dochter was al net zo slecht er in. Starclan really had it in for her.
Coyotespirit
Member
Onderwerp: Re: Just leave me alone! ma 13 aug 2018 - 15:03
Coyotepaw wist niet dat mama Butter ook niet vissen kon. Och waar maakte ze zich ook druk om? De leader van riverclan kon het zelf ook niet! Coyo kalmeerde een beetje, en glimlachte zelfs toen ze een lik over haar bol kreeg. Nou dan was ze gelukkig niet in haar eentje. "Maar ik kan het nog leren! Ik ben nog lang geen warrior toch?" miauwde ze hoopvol. Ja, ze kon het nog leren. En met de hulp van haar mentor zou dat helemaal lukken toch? En warrior worden, dat duurde nog wel een half jaar zolang Co zo door bleef gaan, de kluns die ze was. "Of wil je me al op 8 moons warrior maken?" miauwde ze gewaagd, met een grote grijns op haar gezicht. Het zou wat zijn, jongste warrior van het woud. Klonk wel lekker.