|
|
»Quinty« 39 Actief "The Dream is nothing but a Nightmare!"
| |
| |
| |
Kip 49 Actief ⇢ Shredding flowers out of love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 17:14 | |
| - Aurene schreef:
- Astershred schreef:
- Esmee!!!!
van harte gefeliciteerd man! <3 KIIIP!!!
Thanks man <3 hoe ist met jou dan Esmee!!!!!!!! Met mij is het goed! Net mn laatste toetsen afgerond, dus na een hele week van hell ben ik dan toch eindelijk klaar met school :'D Volgend jaar alweer naar de zesde oei oei oei |
|
| |
»Quinty« 39 Actief "The Dream is nothing but a Nightmare!"
| |
| |
| |
Kip 49 Actief ⇢ Shredding flowers out of love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 17:16 | |
| Tijd om daar verandering in te brengen B) |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 17:22 | |
| HEY KIP u should go on snapchat (͠≖ ͜ʖ͠≖) |
|
| |
Esmee 76 Actief Ladies don't start fights, but they can finish them.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 17:31 | |
| - Astershred schreef:
- Aurene schreef:
- Astershred schreef:
- Esmee!!!!
van harte gefeliciteerd man! <3 KIIIP!!!
Thanks man <3 hoe ist met jou dan Esmee!!!!!!!! Met mij is het goed! Net mn laatste toetsen afgerond, dus na een hele week van hell ben ik dan toch eindelijk klaar met school :'D Volgend jaar alweer naar de zesde oei oei oei Jaa samen naar de 6e joeee Oei en lekker profielwerkstuk maken @Q dankje! <3 en ja, was het stiekem al van plan Cx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 17:45 | |
| |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 18:02 | |
| - Coyotepaw. schreef:
- Wat gaat Owl wel niet doen xD
He wants chANGE Nee hij denkt dat hij heel wat is dus gaat hij de Clan manipuleren voor weet ik veel wat door te doen alsof hij zichzelf opoffert or something |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| |
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 18:35 | |
| ik ga eens verder aan mn dropping yaya |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| |
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 18:39 | |
| - Chickenkit schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Chickenkit schreef:
- @Lolo, wIJ MOETEN IS EEN TOPIC JONGEDAME
uwu is goed met welk karakter wil je? voor mij is om even terug in te kopen het chillst met panther of misschien waspsting? dus dat is rc of sc? Ik heb Flame en Chicken open ook tornado voor oom panther Doe maar met flame <3 tornado komt een andere keer wel hihi @kip die vroeg of ik nog zin had om door te gaan met dat topic; hell YEAH |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 19:54 | |
| Hierbij zou ik graag de Windclanners verzoeken enige grote verhaallijnen die invloed hebben op de clan aan mij door te geven zodat ik op de hoogte ben van de gebeurtenissen in de clans alsmede het feit dat Ocean de Leader is en passend zal reageren op de topics waarin dingen gebeuren die de hele Clan aan gaan. Topics van katten die drama veroorzaken of de hele clan aanspreken op een negatieve manier of gewoon geen respect uitdragen kunnen gestraft worden als ik op het topic reageer. Let wel, dat je het risico loopt dat ik dat dan ook echt doe en je kat een passende straf kan krijgen. Daarom nogmaals het verzoek het naar mij door te spelen zodat er geen onnodige straffen worden uitgedeeld op een karakter zonder dat de speler het wil. Alvast bedankt voor de medewerking. Hopelijk is dit duidelijk voor iedereen. Voor vragen staan mijn (en Inge's) inbox open.
|
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 20:32 | |
| Okey, thanks voor melden, dus bv als ik nog eens een kat wil dood gooien (zoals Coot), even melden aan jouw dan? x ♡ |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 20:50 | |
| - Chivypaw schreef:
- Okey, thanks voor melden, dus bv als ik nog eens een kat wil dood gooien (zoals Coot), even melden aan jouw dan? x
Inderdaad, dan houdt ik het overzicht, zeker met de vele drama. Ik wil Windclan een beetje realistisch houden. Een beetje drama is leuk, een overvloed aan drama kan een tikkeltje te worden. Waardoor de rpg zijn realisme verliesd, iets dat ik wil voorkomen door op de hoogte te blijven onder andere... maar ook gewoon zodat ik minder moeite moet doen en niet voor ongemakkelijke verrassingen kom te staan. |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jul 2018 - 1:34 | |
| NieR:Automata music is gwn aaah <3 hmmm
oof wrm altijd zoveel stress om mn eindresultaten te weten van mn examens oof i love the stress yes rip If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 jul 2018 - 6:14 | |
| Jongens, ik ga zaterdagavond wat postjes proberen te maken! En anders wordt het zeker zondagochtend ^^ |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|