We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 11:07
@Hannah; wees creatief XD
-----
Hmmm zal ik Swallow toch een lieve moeder laten worden of gewoon de botte, onhandige kluns die ze nu is laten blijven :""") het zou opzich wel realistisch zijn als ze gaat leren om een beetje zorgzaam te worden maar hoe ze nu is is ze ook wel erg grappig xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 11:10
Swallowflight schreef:
@Hannah; wees creatief XD
-----
Hmmm zal ik Swallow toch een lieve moeder laten worden of gewoon de botte, onhandige kluns die ze nu is laten blijven :""") het zou opzich wel realistisch zijn als ze gaat leren om een beetje zorgzaam te worden maar hoe ze nu is is ze ook wel erg grappig xD
Ze gaat door bloedverlies rip
— Naja maakt ni uit want Water houdy nog steeds van zn mams ookal wordt het moeilijk om hem naar ShadowClan te sturen maar ik stuur je zo een dm
They say, "how could he go if he's got everything?"
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 11:45
Misschien moet ik me eens klaarmaken voor school (A) Moet daar om half een zijn en ik zit nog in mijn pyjama oeps XD en het is een half uur fietsen ;w;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2018 - 13:17
Naar school gegaan om 8 uur, te horen gekregen dat we 4 uur uitval hebben. 4 uur gewacht. Laatste twee uur viel ook uit omdat de docent blijkbaar geen zin had. Ben ik naar huis gegaan- net te horen gekregen dat die les wel doorgaat. Deze chaotische school mag aan mijn reet zuigen
They say, "how could he go if he's got everything?"