We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 17:24
Demonslayer schreef:
Demon en zijn partner hebben iemand nodig kuch wbw
ik heb eventueel Heathercloud dan voor je? Ze is een happy ding (maar je moet haar niet overlaten aan namen want dan wordt t echt rip lol) maar Kip was eerder met vragen dus als Kip wilt dan krijgt ze voorrang <3
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Demonslayer
Member
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 17:26
Chillybreath schreef:
Demonslayer schreef:
ik heb eventueel Heathercloud dan voor je? Ze is een happy ding (maar je moet haar niet overlaten aan namen want dan wordt t echt rip lol) maar Kip was eerder met vragen dus als Kip wilt dan krijgt ze voorrang <3
Als Kip niks heeft liggen contracteert ik je eventjes via de pm (: &Hannah: kan je wel just do it
::::
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 17:29
Demonslayer schreef:
Chillybreath schreef:
Demonslayer schreef:
Als Kip niks heeft liggen contracteert ik je eventjes via de pm (: &Hannah: kan je wel just do it
Hm ik zal erover nadenken Wss wordt het zo kant ‘n klaar meeneemsetjes shopje gebeuren
You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.
Jackdaw
Member
Kip 330 Actief »"So, what would you little maniacs like to do first?"«
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 18:32
Heathercloud schreef:
Heather kijkt zo shook op haar setje ahahahh
Zal ze waarschijnlijk ook kijken wanneer Demon haar om een gunst vraagt :’))
::::
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”