We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 12:05
Tornado schreef:
Chanterellekit schreef:
iemand die deze foto kan gebruiken?:
Aaah wat een knapperd <3 heb helaas geen flame point
Met dese bijposten of niet hmm
dat is dus ook mijn probleem xD Als ik een actief account zou hebben waar ik dat plaatje voor zou kunnen gebruiken zou ik dat al lang gedaan hebben :'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 12:27
Ik heb eindelijk een nieuwe bureaustoel en hij zit goddelijk. Normaal zat ik altijd met mn laptop op schoot of op mijn bed, nu kan ik eindelijk mijn bureau gebruiken waarvoor hij bedoelt is XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 12:38
Er zijn eigenlijk weinig roodkleurige katten op WC. Hou je in Inge, hou je in
:::
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 12:52
Iemand had het over een rode kat? Ook al heeft deze wel wit erbijxD
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jun 2018 - 13:20
Thora schreef:
Flameleap is zo gemeen! Swiftclaw is not amused;(
Dit is allemaal jouw schuld Nath :cc
The moral objections to something so profane
But the deepest of convictions are the darkest positions
Brat
Member