We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Floki deserves his own topic zo 24 jun 2018 - 0:26
First some angry, sad rant:
3 Juni is mijn lieve kat, Floki, aangereden. Sinds donderdag ochtend, 21 Juni weet ik het pas. Ik heb 3 en een halve week geloofd dat Floki gewoon op de loop was en dus nog in leven was. Want hoeveel katers die niet gecastreerd zijn, zijn wel niet een maand of zo weg geweest? Dit was echter niet het geval. Nee, op een 30km/u weg is hij aangereden. Dit had nooit hoeven gebeuren, want als iemand netjes 30km/u rijdt, kan die op tijd remmen, die die het aankomen en had het niet hoeven gebeuren. De weg waar hij was aangereden, was sowieso overzichtelijk genoeg, dus als iemand gewoon op let, ziet die de kat al lopen, weet die persoon dat die kat elk moment de weg op kan razen. Jammer genoeg zijn niet alle mensen slim genoeg om dit te kunnen bedenken, of het boeit hun gewoon niet.
En nu is hij dood, mijn lieve kater, Floki, zoon van mijn lieve kat, Cailin, die ook dood is. Ik ben gebroken, ik kan het niet geloven. Dit verdriet valt me gewoon zwaarder dan toen ik Cailin verloor. Voor Cailin had ik alles gedaan wat ik kon doen, zij was ziek en moest ik uiteindelijk laten in slapen, na alles, maar dan ook alles, gedaan te hebben wat ze voor haar konden doen. Floki is me gewoon ontnomen, hij is gewoon aangereden, hij was waarschijnlijk gewoon onderweg naar huis, aangezien de plek waar hij aangereden is mij is aangewezen. Ik kende de plekjes waar Floki rond hing. Ik ben kwaad, ik ben verdrietig en ik mis hem zo erg. Hij was verdomme nog maar 3 jaar. Ik hield enorm veel van hem.
Lieve Floki, ik ben ik volle tranen terwijl ik dit neerzet. Juist dit zijn de momentenwaar op ik je zo hard nodig heb, maar je bent er niet, terwijl je (mits je niet op de loop was) er vrijwel altijd was wanneer ik in volle verdriet was. Je betekende zo, zo ontzettend veel voor me. Was ik 's ochtend al chagrijnig, was dit maar van korte duur, omdat hij in de ochtend trouw voor mijn slaapkamer deur lag. Kwam ik gefrustreerd thuis van een zware schooldag? Liep jij vrolijk miauwend op me af. 'S Nachts kon je me goed wakker houden, omdat je speels was en dat gewoon zo veel leuke en belangrijker was dan een goede nachtrust. En dan, wanneer je klaar was met spelen, kroop je bij me onder de deken, en sliepen we samen voor een uurtje of drie, want daarna wilde je er uit, moest je plassen ofzo. Door jouw heb ik karate lessen gemist, omdat je schattig ging kroelen op mijn schoot en ik daardoor de tijd vergat. Je was mijn lieve mannetje, en je bent veel te jong gegaan en ik zal je ontzettend, onbeschrijfelijk veel missen. Jij en Cailin zijn in ieder geval weer samen, daar kan ik wat troost uit halen. May Starclan Light Your Path.
More photo's:
Briarlight
Member
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
Onderwerp: Re: Floki deserves his own topic zo 24 jun 2018 - 1:24
Ach meis, wat een verschrikkelijk nieuws. En nog zo jong ook. Het spijt me dat hij zo het leven moest verlaten, dan heb je zulke mensen die maar niet opletten op de weg. Ik weet zeker dat hij een geweldige tijd heeft gehad bij jullie, zoals ik aan de filmpjes en plaatjes heb gezien. Echt een knapperd <3
Gecondoleerd, en mocht je ergens stoom afblazen dan weet je me te vinden.
x Hannah
You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.