|
|
175
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 11:24 | |
| |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 11:37 | |
| OK, doei! En trouwens PTOC CATS: - Spoiler:
|
|
| |
Badeendje Natasja (: 85
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 11:38 | |
| |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 11:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 11:41 | |
| ik heb gisteren met me verjaardag POTC4 gekregen <3
edit: nu heb ik citroen kwarktaart <3 |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 12:16 | |
| Ik moet een setje maken voor Dax, maar ik heb geen zin en ik zit op het verkeerde pc account, dus ik kan niet aan de foto's die ik al gekleurd heb xD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 12:23 | |
| @Babs, Aan whut? O.o
@Angelo, O MIJN GAWD, Scytheshade? Die was echt té lang geleden xDD Ik dacht laatst nog, zou Scythe nog leven? :33 |
|
| |
104
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 12:24 | |
| wie speelde er eigenlij ookal weer Mickey op FL x]
(sorry 'k ben vergeetachtig :') ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 13:46 | |
| |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 14:13 | |
| Ik moet en zal volgend jaar weer naar de Japan dag gaan *-* En dan in een cosplay pakje >U Hoewel ik die nog moet maken, maar ik weet al wie ik wil [À] Dus dan moet ik maar eens aan de slag + Gaan leren hoe ik fatsoenlijk kan binden, en make-up op m'n gezicht pleuren. En lenzen zoeken...
Laten we het eerst maar houden op; De proefwerkweek doorkomen. Maar ik heb tenminste al een bezigheid voor in de herfstvakantie c: Want ik ga het meeste proberen zelf te maken ^^'... Van 't pakje dan, schoenen, accessoires - zoals ringen - en pruiken kan ik dan weer niet ;p OMG IK HEB ER ZIN IN *-* Lekker knutselen o3o |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 15:06 | |
| o.0 Ik kreeg zonet een comment van een belangrijke youtube-persoon op een van mijn mixen ^^ Ain't that awesome? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 15:54 | |
| - Lonelykit schreef:
- Ik moet en zal volgend jaar weer naar de Japan dag gaan *-*
En dan in een cosplay pakje >U Hoewel ik die nog moet maken, maar ik weet al wie ik wil [À] Dus dan moet ik maar eens aan de slag + Gaan leren hoe ik fatsoenlijk kan binden, en make-up op m'n gezicht pleuren. En lenzen zoeken...
Laten we het eerst maar houden op; De proefwerkweek doorkomen. Maar ik heb tenminste al een bezigheid voor in de herfstvakantie c: Want ik ga het meeste proberen zelf te maken ^^'... Van 't pakje dan, schoenen, accessoires - zoals ringen - en pruiken kan ik dan weer niet ;p OMG IK HEB ER ZIN IN *-* Lekker knutselen o3o Omggg, bestaat dat? *GOOGLE OPZOEKEN* |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 16:00 | |
| Haai even op de telefoon van iemand |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 16:14 | |
| @Lonelykit: Klinkt awesome! Ik ben nog nooit op zo'n dag geweest :3 Wat was er allemaal te doen? |
|
| |
Badeendje Natasja (: 85
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 16:33 | |
| ik ook niet rofl xD
wie wil er topicje doen? |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 16:58 | |
| - Mousefur schreef:
- Lonelykit schreef:
- Ik moet en zal volgend jaar weer naar de Japan dag gaan *-*
En dan in een cosplay pakje >U Hoewel ik die nog moet maken, maar ik weet al wie ik wil [À] Dus dan moet ik maar eens aan de slag + Gaan leren hoe ik fatsoenlijk kan binden, en make-up op m'n gezicht pleuren. En lenzen zoeken...
Laten we het eerst maar houden op; De proefwerkweek doorkomen. Maar ik heb tenminste al een bezigheid voor in de herfstvakantie c: Want ik ga het meeste proberen zelf te maken ^^'... Van 't pakje dan, schoenen, accessoires - zoals ringen - en pruiken kan ik dan weer niet ;p OMG IK HEB ER ZIN IN *-* Lekker knutselen o3o Omggg, bestaat dat? *GOOGLE OPZOEKEN*
Ja, in Duitsland. Düsseldorf (; Dus niet zo ver weg voor mij, uurtje met de auto x') En het is ieder jaar. Normaal in mei, maar vanwege al die dingen in Japan en zo... Was het verzet naar gisteren XDD
@ Kittyheart; Nou, het was erg druk ;p Er waren wel work-shops, zoals leren origami vouwen etc. Maar die waren allemaal zo vol >< En toen wij aankwamen waren er net kleine Japanse kindjes een act aan het opvoeren op 't podium. Zo schattig! Ook waren er dingen over vechtsporten en die sumo-worstelaars. Maar je loopt wel wat meters af om alles te zien ;p Ook was er sushi, en ook noodles *-* En cosplayers >D Ook had je kleine kraampjes met anime stuff, maar die waren ook helemaal vol. Ik moest me echt een weg vechten om mijn oortjes en hoedje te bemachtigen, die ik nu heb [À] Maar in het kort is het gewoon een leuk gebeuren (; |
|
| |
130
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 17:01 | |
| omg,, ik ben vrijdag avond om half acht gaan schaatsen met 4 vriendinne en 3 vrienden. En jaa, een van die drie vrienden was koen dan hé, en ja die heeft zo'n vriend Tim, en ik was zo in de buitenbaan aan het schaatsen en dan komt er opeens da liedje last christmas en dan komt die zo langs mij schaatsen en dan vraagt die het opeens met die aan, ik heb gezegd dat ik maandag dan zou zeggen ja of nee. Maar wa moet ik nu doen???
Ik haaat liefde soms... xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 17:07 | |
| @Lonelykit, Awh, gisteren D: Maar lol, het klonk leuk! xD |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 17:10 | |
| - Mousefur schreef:
- @Lonelykit,
Awh, gisteren D: Maar lol, het klonk leuk! xD Maar het is ieder jaar c: Dus misschien kun je volgend jaar komen als het je aanspreekt x') Want ik ga mijn ouders overhalen om weer te gaan *-* |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2011 - 17:19 | |
| @noor -als ik noor mag zeggen- ik lief je setje nog steeds XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |