|
|
125
| |
| |
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2011 - 23:24 | |
| Haha, okay, maar je kent ze niet écht. :3 Maar verder wel vet, toch? Nog veel plezier met je 30 boys ^^ |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2011 - 23:30 | |
| - Soulsnatcher schreef:
- Haha, okay, maar je kent ze niet écht. :3
Maar verder wel vet, toch? Nog veel plezier met je 30 boys ^^ Uhu ^^ Maar geloof me, ik dacht echt zo van.. Okeej, whatthekoekies?
Maar ik ben wel verliefd geworden vandaag «33 This guy named Kaj. Hij is zo aardig, grappig.. *Noemt hele rijtje op* Sorry Olivier. Die waarschijnlijk zelf al was afgehaakt, Maar dat niet durft te bekennen -.-' - Silverpool schreef:
Ik heb al acht jaar verkering met een jongen, hoe hou ik het vol. Ik heb, volgens mij ergens in April, voor het eerst gezoend, met hem. Nou hoor ik een paar dagen geleden, van een betrouwbare bron, Dat hij op een feest volop met iedereen heeft staan zoenen. Het was een klap in mijn gezicht. Bam, bye lovestory. Ik heb me die avond kapot gehuild, maar voelde de volgende dag niks meer. Ik heb geen idee of het wel of niet waar is, En als het zo is dan verwacht ik dat hij dat zelf aan me verteld. Hij was namelijk mijn eerste en langste relatie die ik heb gehad, Die gooi ik niet zomaar in het water voor éen ding dat mij verteld is. |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 7:31 | |
| Ik zit te denken of ik een smoes zal verzinnen zo dat ik om half 2 al weg kan van mijn stage 8D
Maar ik weet er geen! D: Help!? |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 7:33 | |
| Ik ga een nieuwe schrijf site maken. Maar wat vinden jullie ervan als het een site word van katachtige. Zoals leeuwen en tijgers en chita's enzo. Maar natuurlijk geen katten want dat is heel erg tepen van deze sit. Hoor graag jullie meening. |
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 7:40 | |
| Ik wil ook eerder weg, maar ik voel me dan ook gewoon bagger. 'k ga me om 12uur denk ik ziek melden. |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 7:58 | |
| - yucka schreef:
- Ik ga een nieuwe schrijf site maken. Maar wat vinden jullie ervan als het een site word van katachtige. Zoals leeuwen en tijgers en chita's enzo. Maar natuurlijk geen katten want dat is heel erg tepen van deze sit. Hoor graag jullie meening.
Bedoel je een rpg? Er is al een rpg met leeuwen, tijgers, cheeta's enz. :3 Alleen vrees ik ook dat die niet erg actief zal worden. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 9:28 | |
| 3e dag van het saaiste project ooit. Ik snap niet dat school ons dit aan kan doenX_X |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 10:50 | |
| Presentatie gehad, ging gelukkig redelijk <3 |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 11:05 | |
| |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 11:13 | |
| goede morgen 12:50 bij de ijsbaan e mutsie |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 11:36 | |
| |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 12:41 | |
| Aargh het regend f*king hard >< en ik ben helemaal nat >< |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 12:48 | |
| whehehe, ben uit :3 maar moet 10 over half 2 naar mn stage dus k ga me omkleden als mn drinkenop is xD |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 12:53 | |
| Presentatie gehad, nu weer saai algemeen programma. |
|
| |
44
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 13:19 | |
| Vandaag niet naar school Iedereen denkt dat ik ziek ben ^^ Ik wordt echt doodziek van school, en ik heb teveel hw. |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 13:28 | |
| @Shaketail: Blijf je thuis omdat je veel hw hebt? Da's chil :'D |
|
| |
37
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 okt 2011 - 13:30 | |
| deze site moet je zien - website: