|
|
28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:33 | |
| - Lonelykit schreef:
@ Mistkit; Sorry dat ik het zeg, maar gelieve niet het woord depri te gebruiken. Als je echt depressief bent moet je aan de medicijnen of andere dingen x') Gewoon rot voel je je dan o3o En dat qua school... Dat heeft te maken met verwerking, dat komt vast wel goed (; En als het echt een heftige ruzie was met je ouders raad ik je aan om eventjes met ze te praten. Er eventjes zand over gooien (; Goed, dan zeg ik: Ik voel me heel erg rot... En Lonelykit en ik heb vroeger gewoon erg veel nare dingen meegemaakt op een ex-school waar ik liever niet over praat en daarom had het zo'n invloed van wat er 1 week terug op school gebeurd is en verwerkt moet worden. En sorry dat ik dat woord per ongeluk gebruikte. Ik had mezelf niet in de hand wat ik schreef en door al die toestanden en ik zal nu wel je tip volgen en met mijn ouders gaan praten. Bedankt. *Eet een brownie vlak voor Moon's neus* |
|
| |
33
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:36 | |
| mensen dit weekend is nyan cat lost in space gratis in de appstore!!!!!! |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:39 | |
| - Mistkit schreef:
- Lonelykit schreef:
@ Mistkit; Sorry dat ik het zeg, maar gelieve niet het woord depri te gebruiken. Als je echt depressief bent moet je aan de medicijnen of andere dingen x') Gewoon rot voel je je dan o3o En dat qua school... Dat heeft te maken met verwerking, dat komt vast wel goed (; En als het echt een heftige ruzie was met je ouders raad ik je aan om eventjes met ze te praten. Er eventjes zand over gooien (; Goed, dan zeg ik: Ik voel me heel erg rot... En Lonelykit en ik heb vroeger gewoon erg veel nare dingen meegemaakt op een ex-school waar ik liever niet over praat en daarom had het zo'n invloed van wat er 1 week terug op school gebeurd is en verwerkt moet worden. En sorry dat ik dat woord per ongeluk gebruikte. Ik had mezelf niet in de hand wat ik schreef en door al die toestanden en ik zal nu wel je tip volgen en met mijn ouders gaan praten. Bedankt.
*Eet een brownie vlak voor Moon's neus*
Rust maar, lieve schat ^^ Het is enkel dat... Dingen op het gebied van depressiviteit... Nou, daar heb ik privé redenen voor om er zo op te reageren ;p En ik kan erg goed begrijpen dat er nare dingen zijn gebeurd op andere scholen waar je op hebt gezeten, Maar het komt echt goed, daar heb ik het volste vertrouwen in ^w^ En geen probleem c: |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:42 | |
| Kijkt hoe ze de brownie opeet, en zou die het liefst gappen, maar is zo lief, en geeft haar gewoon een troostende hug :3 |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:44 | |
| dit is waaro dit de allerbeste site ooit is, iedereen is vriendelijk tegen elkaar enzo... ik word er warm van en zacht als een teddybeer (: |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:45 | |
| |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:48 | |
| pfff net een reactie op de ceremonie geplaatst xD Nu meteen de volgnde erbij gooien >3 waarom moesten 2 van mijn katten nu in dezelfde ceremonie xD |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:48 | |
| - Wildkit schreef:
- dit is waaro dit de allerbeste site ooit is,
iedereen is vriendelijk tegen elkaar enzo... ik word er warm van en zacht als een teddybeer (: One big Family «33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:50 | |
| - Coonstripe schreef:
- Pedobear? o.O
nee ! zacht als een teddybeer Winie de poe ofzo... maar toch iedereen is hier zo behulpzaam als een ander problemen heeft ik ben er helemaal melo van geworden XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:53 | |
| XDD
I'm friendly and sweet
-Looks at shadow
-LAUGHS
XD |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:54 | |
| Winnie The Pooh is dik :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:54 | |
| hij is vriendelijk en eet graag honing ^^ |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:56 | |
| :'3 Hij heeft ook overgewicht >=D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:57 | |
| nee niet waar, want zijn buik is gevult met pluch en honing, dus hij is niet dik |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:57 | |
| - Moonstripe schreef:
- XDD
I'm friendly and sweet
-Looks at shadow
-LAUGHS
XD Watch out Zsa-Zsa, Escada will allways find you >3 @ Coonstripe dat is idd zo xD Pooh is te dik xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 21:59 | |
| nooooooo ! het is niet waar wacht ik geef een link - link naar Winie de Pooh, hij is niet dik enkel wat rond XD:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 22:00 | |
| - Whitepaw. schreef:
- Moonstripe schreef:
- XDD
I'm friendly and sweet
-Looks at shadow
-LAUGHS
XD Watch out Zsa-Zsa, Escada will allways find you >3
You never do something like that, we're friends right? |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 22:01 | |
| Wacht maar xD grr eigenlijk is het leuk om met White te posten>3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 22:04 | |
| I'M GETTING SCARED *Looks around, |
|
| |
iLoo 69
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2011 - 22:06 | |
| Pfft.. ik zou EIGENLIJK moeten posten in bepaalde topics, maar ik heb gewoon geen zin X.X |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|