Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Fantasierijke mensjes gezocht «3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hollypaw
Member
Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Fantasierijke mensjes gezocht «3   Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 19:41

Zo erg zijn ze niet hoor (;
Maar vind je het erg als ik zeg dat ik liever wat meer mogelijkheden wil o3o ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fierypaw
Member
17

CAT'S PROFILE
Fierypaw
BerichtOnderwerp: Re: Fantasierijke mensjes gezocht «3   Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 20:43

Certainly not :3
Wat moet ik er dan nog meer bij gooien O:
Snowflakes
Member
Meerzii
26

CAT'S PROFILE
Snowflakes
BerichtOnderwerp: Re: Fantasierijke mensjes gezocht «3   Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 8:03

Naam: ?
Geslacht: mannelijk
Ras: Leeuw
Soort: Breaker
Uiterlijk: Een gespierde, knappe albinoleeuw. Zijn witte vacht en manen kunnen soms in zijn voordeel zijn (in de sneeuw), maar ook in zijn nadeel. Ook heeft hij veel littekens van vroeger, ze zitten verborgen onder zijn vacht.
Karakter: Hij is aardig tegen vrienden, maar kan ook erg fel zijn tegen onbekenden, ook al hebben ze geen kwade bedoelingen. Het lijkt bij hem alsof hij geen zachte kant kent, maar als je over zijn afkomst begint...
Geschiedenis: Zijn ouders haatten hem alleen omdat hij een albino was. Hij werd bijna elke dag gekrabt en gebeten door zijn ouders. Andere leeuwen vonden hem een schande voor de diersoort. Hij had vroeger geen vrienden. Dit alles kwam gewoon vanwege het feit dat hij een albino was.
Ouders: Leo (x3) en Gina
Broers/Zussen: X
Foto:

Misschien kan Cajico/Nia ook een Breaker zijn/worden happy
Lonelykit
Member
39

CAT'S PROFILE
Rank:
Lonelykit
BerichtOnderwerp: Re: Fantasierijke mensjes gezocht «3   Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 11:01

Jongens jongens.
Ik wil dit alles graag overzichtelijk houden, anders zit ik dadelijk weer met mijn handen in het haar.
Je aanvraag is je aanvraag en die ga ik niet à la last minute veranderen.
Dat moet je zelf maar doen.

En wat ik met meer mogelijkheden bedoel;
Is meer opties qua Breakers.
En qua Goden etc.
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Fantasierijke mensjes gezocht «3   Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 12:26

kom er net achter dat het plaatje van de Albinoleeuw het niet doet, dus heb ik hier een nieuw plaatje: Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2 Tiger

*snowflakes hier ^^*
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Fantasierijke mensjes gezocht «3   Fantasierijke mensjes gezocht «3 - Pagina 2 Icon_minitime

Fantasierijke mensjes gezocht «3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: