|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 20:09 | |
| Jaaa en een wit kinnetje en meerdere buikspikkels <3 |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 20:16 | |
| BUIKSPIKKELS
aah Pango is het schattigste ding op aarde, maak er een karakter van noem het Bellyspots!
en Stallionheart, check straks je inbox wbw truth does not sit in a cave and hide like a lie, it wanders around and roars loudly like a lion |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 20:18 | |
| Stiekem, wil ik wel een kitten aanmaken. Maar zat meer aan Magpiekit te denken :3
Curse you people and your confirmation of my ideas hahaha
|
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 20:18 | |
| Detective you know XD
Aah Magpie is ook super schattig <3 truth does not sit in a cave and hide like a lie, it wanders around and roars loudly like a lion |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 20:20 | |
| Voor nu zit hij heel goed in de gaten te houden wat Andries doet met tijdschriften hahaha |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 20:25 | |
| Omg schattig! Gaat hij goed om met de buns? truth does not sit in a cave and hide like a lie, it wanders around and roars loudly like a lion |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 20:32 | |
| - Acorndust schreef:
- Cavepaw schreef:
- Iemand topicje met deze guy?
Met Haresping eventueel?
En Pango is schattig^^ Jesh, ik zal een topicje maken truth does not sit in a cave and hide like a lie, it wanders around and roars loudly like a lion |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 20:33 | |
| Nou hij is binnen en de buns zijn buiten! En de buns zijn redelijk groot dus ik hoop dat het goed gaat haha.
Voor nu vermaakt hij zich met de laserpointer. |
|
| |
Empress H 37 Actief Northern downpour sends its love
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 21:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Babs ik love jouw professionele stijl, die heb ik echt gemist man, een topic instuurformulier... what's not to love?!
Also, how's life guys?? Hahaha thanks! Ik heb al een paar weken niet gekeken wat de reacties zijn tho.. Als Pango gestopt is met mijn vingers aanvallen maar eventjes goed kijken B( |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 21:51 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sunvoice schreef:
- Tallshadow schreef:
- Babs ik love jouw professionele stijl, die heb ik echt gemist man, een topic instuurformulier... what's not to love?!
Also, how's life guys?? Hahaha thanks! Ik heb al een paar weken niet gekeken wat de reacties zijn tho.. Als Pango gestopt is met mijn vingers aanvallen maar eventjes goed kijken B( Ik denk niet dat je wilt dat pango stopt met je vingers aanvallen, hij klinkt veel te cute <33 Nou.. het kleine monster heeft z'n mandje in de vensterbank gevonden en ligt nu héérlijk te tukken <3 |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 jun 2018 - 21:56 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sunvoice schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sunvoice schreef:
- Tallshadow schreef:
Also, how's life guys?? Hahaha thanks! Ik heb al een paar weken niet gekeken wat de reacties zijn tho.. Als Pango gestopt is met mijn vingers aanvallen maar eventjes goed kijken B( Ik denk niet dat je wilt dat pango stopt met je vingers aanvallen, hij klinkt veel te cute <33 Nou.. het kleine monster heeft z'n mandje in de vensterbank gevonden en ligt nu héérlijk te tukken <3 Oke in that case mag ie stoppen, dat klinkt te cute. Mijn koters liggen nu ook ergens te tukken dus wen er maar aan dit blijven ze doen xD Dit mag hij altijd blijven doen. <3 |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 222 Actief
| |
| |
| |
| |