|
|
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
m 69 Actief “Sunshine is the best medicine”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 12:27 | |
| Iemand een topicje met raven? (: |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 12:31 | |
| - Stallionheart schreef:
- Tinder is zo mooi ♡
Thanks! ^-^ Ik miste der teveel lol. |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 12:45 | |
| Ah right, der leeftijd moest ook nog omhoog. Fixed it. c:
Nu een nieuw setje voor Minnow maken. |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:23 | |
| ahh hopelijk heb ik mijn toetsen goed gemaakt ;''') ze waren zo lastig hnngg
also hey peeps <3 |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:24 | |
| - Tinderlight schreef:
- Nou ik mag eindelijk naar de wc, douchen en de konijnen zonder dat er een schreeuwende kitten achter de deur staat..x'D En ook echt hysterisch schreeuwend. Dit is progress, gelukkig, want de buren begonnen te klagen.
oh boy schreeuwende kittens is alles behalve fijn :") *kijkt naar haar eigen kat*She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:28 | |
| - Chillybreath schreef:
- Tinderlight schreef:
- Nou ik mag eindelijk naar de wc, douchen en de konijnen zonder dat er een schreeuwende kitten achter de deur staat..x'D En ook echt hysterisch schreeuwend. Dit is progress, gelukkig, want de buren begonnen te klagen.
oh boy schreeuwende kittens is alles behalve fijn :") *kijkt naar haar eigen kat* Heb jij daar ervaring mee? :'D Houdt het vanzelf op? |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:30 | |
|
Laatst aangepast door Minnowspots op ma 18 jun 2018 - 13:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:31 | |
| - Minnowspots schreef:
- Chillybreath schreef:
- Tinderlight schreef:
oh boy schreeuwende kittens is alles behalve fijn :") *kijkt naar haar eigen kat* Heb jij daar ervaring mee? :'D Houdt het vanzelf op? In mijn geval helaas niet :") maar dat komt meer door het feit dat zowel mn broertje als mn moeder op haar begonnen te reageren als ze begon te schreeuwen, dus nu doet ze t ook midden in de nacht x'D Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:32 | |
| - Jaytail schreef:
- Minnowspots schreef:
- Chillybreath schreef:
- Tinderlight schreef:
oh boy schreeuwende kittens is alles behalve fijn :") *kijkt naar haar eigen kat* Heb jij daar ervaring mee? :'D Houdt het vanzelf op? In mijn geval helaas niet :") maar dat komt meer door het feit dat zowel mn broertje als mn moeder op haar begonnen te reageren als ze begon te schreeuwen, dus nu doet ze t ook midden in de nacht x'D Oh rip. Ik negeer 'm dan gelukkig straal, maar ik moet het Andries ook nog even afleren. 'Want ach dan is hij zo zielig...' |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:35 | |
| - Minnowspots schreef:
- Jaytail schreef:
- Minnowspots schreef:
- Chillybreath schreef:
- Tinderlight schreef:
oh boy schreeuwende kittens is alles behalve fijn :") *kijkt naar haar eigen kat* Heb jij daar ervaring mee? :'D Houdt het vanzelf op? In mijn geval helaas niet :") maar dat komt meer door het feit dat zowel mn broertje als mn moeder op haar begonnen te reageren als ze begon te schreeuwen, dus nu doet ze t ook midden in de nacht x'D Oh rip. Ik negeer 'm dan gelukkig straal, maar ik moet het Andries ook nog even afleren. 'Want ach dan is hij zo zielig...' Jep, het beste is echt gewoon negeren, anders kom je met een kat zoals de mijne terecht die voor je deur begint te mauwen en vier uur lang door gaat op een doordeweekse dag x'D Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:35 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:38 | |
| - Ravenkit schreef:
- Iemand een topicje met raven? (:
Ik wil wel met Thistle als jij maakt? (: |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:40 | |
| En zoals gewoonlijk smelt ik weer door de post van Chillybreath <3 |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:44 | |
| Nog 2 maanden en het is alweer 8 jaar geleden sinds ik Shadowrose heb aangemeld op WC ^^ |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2018 - 13:44 | |
| - Shark schreef:
- Nog 2 maanden en het is alweer 8 jaar geleden sinds ik Shadowrose heb aangemeld op WC ^^
Oooh dear, Shadowrose hahaha. (Ze was awesome tho <3) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|