|
|
Tim 274 Actief I'm searchin' for somethin' I can't find
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 13:17 | |
| |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 13:52 | |
| @Babs; hahaha x'D Oude accounts is soms wel echt nice tho
Gefeliciteerd Nath!! c: She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 13:54 | |
| En toen was Brat half blind ;'''') |
|
| |
Tim 274 Actief I'm searchin' for somethin' I can't find
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 14:09 | |
| |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 14:29 | |
| Thanks all! I'm still utterly flabbergasted~
Laatst aangepast door Thora op zo 17 jun 2018 - 14:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 14:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 14:30 | |
| Wees lief tegen Thora, want ze is echt van d'r apropos gegooid :') |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 14:45 | |
| Gefeliciteerd Nath! I like this new plotpoint, een jonge oude Thunderclanner als commander. all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 14:52 | |
| Omg Thora als commander is zo cool truth does not sit in a cave and hide like a lie, it wanders around and roars loudly like a lion |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 14:59 | |
| Thanks <3
@Inge; ja dat vind ik ook mooi xD |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 15:00 | |
| Ik kan tbh nooit meer naar hetzelfde kijken, Commander = The 100
Lexa is that u? truth does not sit in a cave and hide like a lie, it wanders around and roars loudly like a lion |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 15:09 | |
| - Cavepaw schreef:
- Ik kan tbh nooit meer naar hetzelfde kijken, Commander = The 100
Lexa is that u? Ik kijk the 100 niet (A) |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 15:11 | |
| |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 15:46 | |
| Kwam even gefeliciteerd Nath zeggen :') Zag net dat je Deputy/Commander bent geworden hha. Ik mis het nog steeds, RPG'en :c soms denk ik erover om even terug te komen maar ik weet goed genoeg dat ik 5 keer post en dan weer geen tijd heb voor een aantal maand..
Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter. |
|
| |
Lore 163 Actief Oh, lucky me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 16:03 | |
| - Cyber schreef:
- Kwam even gefeliciteerd Nath zeggen :') Zag net dat je Deputy/Commander bent geworden hha.
Ik mis het nog steeds, RPG'en :c soms denk ik erover om even terug te komen maar ik weet goed genoeg dat ik 5 keer post en dan weer geen tijd heb voor een aantal maand..
Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter. Lau!! Yu, misschien? De twee hebben genoeg geschiedenis c; En gefeliciteerd nath! Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 16:12 | |
| - Rabbitfoot schreef:
- Cyber schreef:
- Kwam even gefeliciteerd Nath zeggen :') Zag net dat je Deputy/Commander bent geworden hha.
Ik mis het nog steeds, RPG'en :c soms denk ik erover om even terug te komen maar ik weet goed genoeg dat ik 5 keer post en dan weer geen tijd heb voor een aantal maand..
Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter. Lau!! Yu, misschien? De twee hebben genoeg geschiedenis c;
En gefeliciteerd nath! Yeh sure! Kun jij misschien het topicje starten? Puur omdat ik echt al lang niet gepost heb xD Ik kan ook starten als dat rapper zou gaan hoor haha. |
|
| |
Lore 163 Actief Oh, lucky me
| |
| |
| |
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 16:36 | |
| Ik wens diegene die Venom als app krijgt alvast veel sterkte toe haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jun 2018 - 16:42 | |
| - Rabbitfoot schreef:
- Cyber schreef:
- Rabbitfoot schreef:
- Cyber schreef:
Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter. Lau!! Yu, misschien? De twee hebben genoeg geschiedenis c;
En gefeliciteerd nath! Yeh sure! Kun jij misschien het topicje starten? Puur omdat ik echt al lang niet gepost heb xD Ik kan ook starten als dat rapper zou gaan hoor haha. Ik moet nog even op een paar topics reageren/maken, als ik daarmee klaar ben kan ik Yu en Cyber maken! Als je eerder zin hebt om eentje te starten, be my guest! ik zal wel rap eventjes eentje starten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|