|
|
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 17:13 | |
| - Rainkit* schreef:
- Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Ellow
DHL heeft mn pakket kwijt gemaakt.. t staat aangegeven als bezorgd maar ik heb niks >< Wat had je besteld dan? Een playstation vita, tweedehands maar is alsnog 165 euro.. En @Lore ik hoop dan maar dat ie alsnog verschijnt. Heb al met DHL gebeld en een mail naar de winkel verstuurd. Dat zou inderdaad erg zuur zijn als je hem niet meer krijgt :c Ja nogal. DHL heeft nu gezegd dat mijn postcode en huisnummer helemaal niet overeen kwamen met het pakket en de traceercode.. lekker dan hadden ze de eerste 2x nie kunnen melden. Terwijl mn adres gewoon correct ingevoerd staat in mijn account en ook vermeld was in mn mail met de traceercode die k heb gekregen Vertellen ze je waar hij dan wel is? Dan kan je hem evt daar ophalen? Ja helemaal ergens in Nijmegen ofzo? Maar k heb natuurlijk geen idee bij wat voor mensen dat ding terecht is gekomen. Teller of the Endless Skies |
|
| |
Rebecca 45 Actief I can barely hang onto myself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 17:43 | |
| - Skyteller schreef:
- Rainkit* schreef:
- Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Ellow
DHL heeft mn pakket kwijt gemaakt.. t staat aangegeven als bezorgd maar ik heb niks >< Wat had je besteld dan? Een playstation vita, tweedehands maar is alsnog 165 euro.. En @Lore ik hoop dan maar dat ie alsnog verschijnt. Heb al met DHL gebeld en een mail naar de winkel verstuurd. Dat zou inderdaad erg zuur zijn als je hem niet meer krijgt :c Ja nogal. DHL heeft nu gezegd dat mijn postcode en huisnummer helemaal niet overeen kwamen met het pakket en de traceercode.. lekker dan hadden ze de eerste 2x nie kunnen melden. Terwijl mn adres gewoon correct ingevoerd staat in mijn account en ook vermeld was in mn mail met de traceercode die k heb gekregen Vertellen ze je waar hij dan wel is? Dan kan je hem evt daar ophalen? Ja helemaal ergens in Nijmegen ofzo? Maar k heb natuurlijk geen idee bij wat voor mensen dat ding terecht is gekomen. ... Dat is wel heel erg uit de richting van Amsterdam. Ik kom wel in Nijmegen maar ik heb geen idee waar? When you're falling in a forest and there's nobody aroundDo you ever really crash, or even make a sound? |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 17:49 | |
| - Rainkit* schreef:
- Skyteller schreef:
- Rainkit* schreef:
- Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Ellow
DHL heeft mn pakket kwijt gemaakt.. t staat aangegeven als bezorgd maar ik heb niks >< Wat had je besteld dan? Een playstation vita, tweedehands maar is alsnog 165 euro.. En @Lore ik hoop dan maar dat ie alsnog verschijnt. Heb al met DHL gebeld en een mail naar de winkel verstuurd. Dat zou inderdaad erg zuur zijn als je hem niet meer krijgt :c Ja nogal. DHL heeft nu gezegd dat mijn postcode en huisnummer helemaal niet overeen kwamen met het pakket en de traceercode.. lekker dan hadden ze de eerste 2x nie kunnen melden. Terwijl mn adres gewoon correct ingevoerd staat in mijn account en ook vermeld was in mn mail met de traceercode die k heb gekregen Vertellen ze je waar hij dan wel is? Dan kan je hem evt daar ophalen? Ja helemaal ergens in Nijmegen ofzo? Maar k heb natuurlijk geen idee bij wat voor mensen dat ding terecht is gekomen. ... Dat is wel heel erg uit de richting van Amsterdam.
Ik kom wel in Nijmegen maar ik heb geen idee waar? Nja wat k zeg, t is gwn n adres ergens niet n bedrijf ofzo. Dus of die mensen gaan t gwn terugsturen of ze dachten sws van oh chill en dan ga je ook niks uithalen met langsgaan enzo Teller of the Endless Skies |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 17:53 | |
| - Skyteller schreef:
- Rainkit* schreef:
- Skyteller schreef:
- Rainkit* schreef:
- Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Stallionheart schreef:
- Skyteller schreef:
- Ellow
DHL heeft mn pakket kwijt gemaakt.. t staat aangegeven als bezorgd maar ik heb niks >< Wat had je besteld dan? Een playstation vita, tweedehands maar is alsnog 165 euro.. En @Lore ik hoop dan maar dat ie alsnog verschijnt. Heb al met DHL gebeld en een mail naar de winkel verstuurd. Dat zou inderdaad erg zuur zijn als je hem niet meer krijgt :c Ja nogal. DHL heeft nu gezegd dat mijn postcode en huisnummer helemaal niet overeen kwamen met het pakket en de traceercode.. lekker dan hadden ze de eerste 2x nie kunnen melden. Terwijl mn adres gewoon correct ingevoerd staat in mijn account en ook vermeld was in mn mail met de traceercode die k heb gekregen Vertellen ze je waar hij dan wel is? Dan kan je hem evt daar ophalen? Ja helemaal ergens in Nijmegen ofzo? Maar k heb natuurlijk geen idee bij wat voor mensen dat ding terecht is gekomen. ... Dat is wel heel erg uit de richting van Amsterdam.
Ik kom wel in Nijmegen maar ik heb geen idee waar? Nja wat k zeg, t is gwn n adres ergens niet n bedrijf ofzo. Dus of die mensen gaan t gwn terugsturen of ze dachten sws van oh chill en dan ga je ook niks uithalen met langsgaan enzo Hopelijk krijg je hem terug! Ik duim voor je (: When you're falling in a forest and there's nobody aroundDo you ever really crash, or even make a sound? |
|
| |
Amyyy 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 18:20 | |
| Rain en Toxic moeten wel oppassen, want Death leeft met een pleegfamilie samen(war ze niet eens welkom is rip) dus ze zal Toxic en Rain gezellig komen stalken hahaha Do you have a death wish or something?
|
|
| |
| |
| |
| |
Beertje 26 Actief "Drink me" - poison
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 18:24 | |
| - .Deathkit schreef:
- Rain en Toxic moeten wel oppassen, want Death leeft met een pleegfamilie samen(war ze niet eens welkom is rip) dus ze zal Toxic en Rain gezellig komen stalken hahaha
Ik denk dat Death en Toxic hele goeie matties worden *wrijft in handen* huehue |
|
| |
| |
| |
| |
Amyyy 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 18:36 | |
| @Rebecca & M, zolang Death niet hoeft te kiezen is het allemaal goed :’) Hoe meer aandacht, hoe beter zeker? En meer drama xD Do you have a death wish or something?
|
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 18:46 | |
| @Rebecca; Je weet dat je je attributen pas mag aanvragen als de kat Warrior wordt, aye? "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 19:14 | |
| Wie wilt er een topic met deze man <3 “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
Elfje 16 Actief I'm pure at heart. It repels the dirt
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 19:15 | |
| Ik realiseer me nu dat ik nooit echt een (actieve) kat in ThunderClan en RiverClan heb gehad, whoops |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 19:16 | |
| - Izzy schreef:
- Ik realiseer me nu dat ik nooit echt een (actieve) kat in ThunderClan en RiverClan heb gehad, whoops
Maak er een en dan kunnen we topic doen c: xDD “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 19:17 | |
| - Nightpool schreef:
- Izzy schreef:
- Ik realiseer me nu dat ik nooit echt een (actieve) kat in ThunderClan en RiverClan heb gehad, whoops
Maak er een en dan kunnen we topic doen c:
xDD Maar dan zou die weer inactief worden, daarbij maak ik in clans echt alleen maar kittens aan ofs :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 19:38 | |
| - Izzy schreef:
- Nightpool schreef:
- Izzy schreef:
xDD Maar dan zou die weer inactief worden, daarbij maak ik in clans echt alleen maar kittens aan ofs :') XD Lol we kunnen ook wel topic met een van je rogue mensen “I was born with an enormous need for affection. and a terrible need to give it.” |
|
| |
| |
| |
| |
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
| |
| |
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 20:33 | |
| Zodra ik mijn verslag af heb en mn examens gedaan heb ga ik weer posten guys <3 promise She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 mei 2018 - 22:44 | |
| - Nightpool schreef:
- Izzy schreef:
- Nightpool schreef:
- Izzy schreef:
xDD Maar dan zou die weer inactief worden, daarbij maak ik in clans echt alleen maar kittens aan ofs :') XD Lol we kunnen ook wel topic met een van je rogue mensen
whoops, beetje laat maar ja dat kan haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|