|
|
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 13:57 | |
| - Sunvoice schreef:
- Chillybreath schreef:
- @Rebecca; succes!
@Babs; Aaaah wat leuk!! <3
Ik moet echt aan mn verslag werken maar ik wil het nieeet. ;^; Yaaa thanks <3 Ben nu grootschalig aan het kijken wat we allemaal nodig hebben enzo. Wil al zo lang een kat en nu kan het en het is echt unreal hahaha.
Succes met je verslag ;w; Stageverslag of? Onthoud de gouden regel voor kattenbakken! ;D Aantal katten + 1 B) JAa echt super leuk man! Ik verwacht wel veel foto's van de kittens tho!! ;u; En helaas wel :"( Ik moet m maandag al inleveren en ik heb al 2000 woorden maar dat is nog maar van 1 opdracht van de drie en ik heb er al geen zin meer in :") She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 14:08 | |
| - Chillybreath schreef:
- Sunvoice schreef:
- Chillybreath schreef:
- @Rebecca; succes!
Ik moet echt aan mn verslag werken maar ik wil het nieeet. ;^; Yaaa thanks <3 Ben nu grootschalig aan het kijken wat we allemaal nodig hebben enzo. Wil al zo lang een kat en nu kan het en het is echt unreal hahaha.
Succes met je verslag ;w; Stageverslag of? Onthoud de gouden regel voor kattenbakken! ;D Aantal katten + 1 B) JAa echt super leuk man! Ik verwacht wel veel foto's van de kittens tho!! ;u;
En helaas wel :"( Ik moet m maandag al inleveren en ik heb al 2000 woorden maar dat is nog maar van 1 opdracht van de drie en ik heb er al geen zin meer in :") Oh thanks! <3 Dat ga ik sws onthouden hahaha. We hebben een huurhuis dus dat de kat de kattenbak gebruikt zou wel fijn zijn.. :'D En ik heb al een paar foto's! Kan ze wel uploaden. ;w; En dat zuigt echt. 2000 woorden is al echt moeilijk veel. :/ |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 14:28 | |
| Mensen die tussen Zwolle en Arnhem willen reizen. Deventer - Zutphen heeft al dagen problemen. Je kunt beter omreizen voordat je net zoals ik dagelijks na 11:00 minstens 2 uur om moet reizen om verder dan Zutphen of Deventer te komen. NS heeft spoorproblemen. (Daarbij is de IC ook nog eens superduperklein en druk). Is er iemand die weet waar je een klacht in kan dienen? Sinds de trein in de spits maar 3 lang is en dus maar 228 zitplaatsen heeft. En hierdoor in een normale situatie je al niet voor kinderen en de lichamelijk beperkten niet op kan staan om hen een stoel kan geven. Oh en de airco's werken dan niets of nauwelijks. Hopelijk kom ik morgen nog op school... Nederlands Examen.... |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 15:54 | |
| Goed, ik wilde dus rustig aan werken aan de waslijst aan opdracht die ik heb voor mn project, maar holy shit er zitten hier kinderen in de buurt in een zwembad rond te springen en ik wil ook ;_; "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 16:34 | |
| - Sunvoice schreef:
- Chillybreath schreef:
- Sunvoice schreef:
- Chillybreath schreef:
- @Rebecca; succes!
Succes met je verslag ;w; Stageverslag of? Onthoud de gouden regel voor kattenbakken! ;D Aantal katten + 1 B) JAa echt super leuk man! Ik verwacht wel veel foto's van de kittens tho!! ;u;
En helaas wel :"( Ik moet m maandag al inleveren en ik heb al 2000 woorden maar dat is nog maar van 1 opdracht van de drie en ik heb er al geen zin meer in :") Oh thanks! <3 Dat ga ik sws onthouden hahaha. We hebben een huurhuis dus dat de kat de kattenbak gebruikt zou wel fijn zijn.. :'D En ik heb al een paar foto's! Kan ze wel uploaden. ;w;
En dat zuigt echt. 2000 woorden is al echt moeilijk veel. :/ Ooh ja dat zou idd heel erg fijn zijn x'D En omg ja upload ze, ik hou van kittens <3 Jaa inderdaad ;^; mn vorige stage verslag was 14000 woorden hahahaha ik wil niet meer :") en toen had ik ook nog eens maar een magere 6 ik wil niet weer zoveel moeite hierin steken x'D She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 17:44 | |
| Iemand die een topicje wilt met deze meid? c: |
|
| |
Queen Ravenna 45 Actief
| |
| |
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 17:55 | |
| Wauw, ik ben zo blij als ik van deze school af ben :") Zeggen ze leuk dat we twee weken vakantie hebben na onze stage periode, (aka ik ben net afgelopen vrijdag klaar met mn stage periode) maar hebben we wel gewoon volgende week les, okay bedankt school :") She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 18:40 | |
| - Russetflow schreef:
- Russet x Lionie
Oh yes, wil jij maken? :3 |
|
| |
| |
| |
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 19:02 | |
| - Flameleap schreef:
- Lionkit, schreef:
- Iemand die een topicje wilt met deze meid? c:
Papa Flame ofc Yey! Wie opent? c: |
|
| |
Amyyy 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 19:05 | |
| Iemand die een gaaf, horror, creepy, mysterieus en doodachtig setje wilt maken voor Deathwish(Dit ukkietje dus)? :3 Do you have a death wish or something?
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 19:09 | |
| Hèhè ik zal ook maar eens beginnen met posten |
|
| |
| |
| |
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 19:18 | |
| - Flameleap schreef:
- Lionkit, schreef:
- Flameleap schreef:
- Lionkit, schreef:
- Iemand die een topicje wilt met deze meid? c:
Papa Flame ofc Yey! Wie opent? c: Zou jij willen doen? Sure ^^ |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 19:23 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 19:23 | |
| - Chawl schreef:
- Jo :3
Hi there <3 |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 19:26 | |
| |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 mei 2018 - 19:30 | |
| - .Deathkit schreef:
- Iemand die een gaaf, horror, creepy, mysterieus en doodachtig setje wilt maken voor Deathwish(Dit ukkietje dus)? :3
Ik heb Photoshop momenteel open staan, dus ik kan wel iets proberen als je plaatjes hebt? c: En tekst + naam, als die erop moet"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|