|
|
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:32 | |
| - Cobra schreef:
- Cobra heeft een legit reden om d'r te haten :') Hij heeft Howl nooit als moeder gezien, meer als iemand die z'n vader afpakte xD So yeah
Nhaw, daddy issues (a) |
|
| |
Kiek 142 Actief If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:32 | |
| holy shit :"") SHADE When I go into the ground, I won't go quietly, I'm bringin' my crown. When I go into the ground, oh, they gotta bury me face down. |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:33 | |
| |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| - Shade schreef:
- holy shit :"")
RIP Shade |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| - Summer schreef:
- Cobra schreef:
- Cobra heeft een legit reden om d'r te haten :') Hij heeft Howl nooit als moeder gezien, meer als iemand die z'n vader afpakte xD So yeah
Nhaw, daddy issues (a) Oii, Cobra heeft niet veel tijd met Claw kunnen doormaken, omdat de kittens gedumpt werden bij Whitemoon xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:34 | |
| - Cobra schreef:
- Summer schreef:
- Cobra schreef:
Nhaw, daddy issues (a) Oii, Cobra heeft niet veel tijd met Claw kunnen doormaken, omdat de kittens gedumpt werden bij Whitemoon xD
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de Kittentrauma's van Claws kiddo's |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:34 | |
| |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:35 | |
| - Tornado schreef:
- Summer schreef:
- Cobra schreef:
- Summer schreef:
- Cobra schreef:
Nhaw, daddy issues (a) Oii, Cobra heeft niet veel tijd met Claw kunnen doormaken, omdat de kittens gedumpt werden bij Whitemoon xD
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de Kittentrauma's van Claws kiddo's Ondertussen is Tornado best frens met Brat hoowr, toch San? cccc: En daarom krijgt ze kittens van Dustclaw c: |
|
| |
| |
| - Tornado schreef:
- Alsp, btw, is de leeftijd niet wat moeilijk? Want Chawl etc. zijn volgens mij net zo oud?
Ja ik zat net te kijken en ze moet iets omhoog! SHADE When I go into the ground, I won't go quietly, I'm bringin' my crown. When I go into the ground, oh, they gotta bury me face down. |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| - Summer schreef:
- Cobra schreef:
- Summer schreef:
- Cobra schreef:
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de Kittentrauma's van Claws kiddo's Claw's eerste nestje, die van Cobra en Yu, is geboren als half Rogue. Whitemoon, hun moeder, heeft de kittens bij haar gehouden, terwijl zij en Claw uit elkaar gingen en Claw terug naar BC ging. Uiteindelijk is zowel Yu als Cobra achter hun vader aan gegaan en zijn zo doende bij BC terecht gekomen xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| |
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:36 | |
| |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:37 | |
| - Cobra schreef:
- Summer schreef:
- Cobra schreef:
- Summer schreef:
- Cobra schreef:
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de Kittentrauma's van Claws kiddo's Claw's eerste nestje, die van Cobra en Yu, is geboren als half Rogue. Whitemoon, hun moeder, heeft de kittens bij haar gehouden, terwijl zij en Claw uit elkaar gingen en Claw terug naar BC ging.
Uiteindelijk is zowel Yu als Cobra achter hun vader aan gegaan en zijn zo doende bij BC terecht gekomen xD Ah zo (: Danku voor de uitleg ^^ |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:47 | |
| |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:47 | |
| - Bronzemask schreef:
- "#8 Stallionheart heeft struggels met de leidinggevende katten van WindClan. Hij vind vrouwen ongeschikt om te leiden. (foei...)"
Foei, stoute Stallionheart Hihi @Tornado, Het topic explodeert ofzo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:54 | |
| Ja omfg hahah :') Ach ja, beetje leven in de brouwerij SHADE When I go into the ground, I won't go quietly, I'm bringin' my crown. When I go into the ground, oh, they gotta bury me face down. |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:55 | |
| - Shade schreef:
- Ja omfg hahah :') Ach ja, beetje leven in de brouwerij
Zou ook eens in WindClan moeten gebeuren :/ |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:55 | |
| Zo, Shark is ook weer van de partij
Nu gaat Freedje kappen met schrijven voordat d'r headache weer terugkomt.. x) |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:58 | |
| Zoveel bloodclan oml Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|