It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimema 21 mei 2018 - 19:20

It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Th?id=OGC.450940773b0603d5747cbd57a1dbcab9&pid=1.7&rurl=https%3a%2f%2fmedia.giphy.com%2fmedia%2fA7GowSMfBhq6Y%2fgiphy-downsized-large
Zoals jullie zien heb ik besloten om Brat weer een splinter nieuw nestje te geven want ze is zo geweldig met kittens De vader van het nest word een clan cat- genaamd Dustclaw de kittens zullen dit echter nooit te weten komen. En Brat legt hun de leugen voor dat ze van een Bc kater komen. Veder zullen de kittens gewoon in de elite opgroeien. Ik ga niet moeilijk doen over vacht kleur ect. Alles is mogelijk en alles mag ^^ Ik ga misschien zelf ook een kitten bespelen maar dat weet ik nog niet. De grote van het nest word bepaald door het aantal aanmeldingen ^^

It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS 2qdztpf
~Vader~

De kitten zullen wel een veel familie hebben- als overzicht hier is Brat's stamboom
https://www.familyecho.com/?p=START&c=rlr6x3l44b&f=883468258220236237#view:C0S4Z

Ik ben benieuwd en hoop dat er een beetje animo voor is xD

San out x
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimewo 23 mei 2018 - 19:42

Meat // Steak // Beef
Naam Steak OF Meat OF Beef (aan jou de keuze)
Betekenis Zijn naam verwijst vooral naar zijn forse bouw
Geslacht Kater
Leeftijd Unborn
Rang Kitten

Uiterlijk
Dit is een grof gebouwde kitten. Je zou hem zelfs dik kunnen noemen, al is zijn gestalte niet per se magerder wanneer er een prooitekort is. Hij heeft een brede borstkas en dikke poten. Zijn vacht is lang en dik, wat ook bijdraagt aan zijn struise overkomen. Het heeft een grijs tabby patroon. Zijn ogen zijn rood.

Innerlijk
Dit is eigenlijk de typische domme bruut. Hij heeft een hart, tuurlijk, maar onder zijn eerder angstaanjagende gestalte is dat soms moeilijk te zien. Hij is niet de slimste van de hoop. Hij heeft eerder moeite met dingen begrijpen en nieuwe dingen leren is ontzettend moeilijk voor hem. Medelijden is iets waar hij zijn hoofd niet echt rond kan krijgen - hoezo voelen anderen net hetzelfde wat hij voelt? De anderen zijn hem toch niet? Desondanks zal hij nooit iemand zonder reden pijn doen. Hij is zeer goedgelovig en kan daardoor goed door anderen als wapen gebruikt worden. Hij vindt dat echter niet zo erg; hij is al blij dat hij iemand van pas kan komen.
(wordt meer uitgewerkt in de RPG natuurlijk)
Herondale
Member
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Tumblr_nrss0x0Lcl1u9hzkjo6_500
The Amyzing Spiderman aka Amy
5
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Herondale
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimema 28 mei 2018 - 0:28

Azazel

Hallo mama,
Mijn naam is Azazel, of dat hoop ik toch want tenslotte ben jij diegene die mijn naam zal kiezen.
Maar mama, ik zal je trots maken, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik zal je even vertellen wie ik wordt. Ik word mijzelf, grapje. Nee mama, ik ben een smalle rode tabby met goudkleurige ogen. Ik mag dan smal zijn maar ik heb meer spieren dan vet, nuja pas als mijn spieren ontwikkelt en getraind zijn. Anders ben ik gewoon een smal balletje rode vacht. Maar het innerlijk telt. Als je het nog innerlijk kunt noemen. Ik ben nogal zelfingenomen en arrogant maar dat zijn we stiekem allemaal toch wel? Sarcasme is mijn tweede naam, want sarcasme is gewoon iets waar je mee geboren moet worden. Ik zou het haast een talent noemen! Maar ik ben dan ook een getalenteerde kitten, vind je niet? Maar ik heb ook iets goed, het kleine lichtje binnen in mij. Genaamd, loyaliteit. Loyaliteit aan mijn familie en Clan. Zonder loyaliteit ben je een verrader, onbetrouwbaar. Als we het toch over onbetrouwbaar gaan hebben, nog een zwart deeltje van mij. Misleidend is het begin en ik moet zeggen dat ik mijzelf wel een mooie poesje vind, dus dat komt mooi uit om katers te misleiden, hun vertrouwen te winnen en zo te infiltreren in hun geheimen. Maar zoals ik je al heb gezegd, ik ben veelbelovend maar dat zal je zelf wel ontdekken als ik er ben.

Dag mama,
En misschien zien we elkaar.
Brat
Member
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimema 28 mei 2018 - 15:40

Je kunt je nog aanmelden tot 14 juni
Northernfaith
Member
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS VNtTSZP
Sans
270
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Northernfaith
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimezo 3 jun 2018 - 13:42

Aangezien ik niet meer denk dat er meer aanmeldingen komen heb ik besloten om vandaag al te kiezen ^^ Hierbij zijn alle twee de kittens aangenomen. Ik zal de geboorte topic zo snel mogelijk maken~ Ik heb veder ook besloten om zelf een kitten te spelen Smile

sorry voor de dubbel post
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimedi 5 jun 2018 - 16:26

ahh dankjewel <3
ik heb alleen momenteel examens dus ik kan niet echt actief zijn, begin volgende maand zal ik dan alles fixen en het acc maken en alles ^^
Beef
Member
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS DPKsfdL
Bunny
81
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Beef
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 19:49

Ik heb gekozen voor Beef dus hier is 'ie <3
moet nog setje en alles fixen (a)
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimedo 21 jun 2018 - 10:34

Deathpaw,
Member
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Tenor
Amyyy
75
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Deathpaw,
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 9:58

Ik maak later vandaag Azazel aan. :3
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 13:23

Top ^^

Ik heb dit als post volgorde bedacht
Azazel als eerst
Cheriey als tweede
beef als derde
en taka de jongste

voor mij en M is dit goed
zijn jullie daar ook me eens? c:
Azazel
Deceased
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS TcKouvK
Beertje
16
Actief
Set me free,
leave me be

CAT'S PROFILE
Rank:
Azazel
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 16:38

Hier is mijn ukkie :3

Vind het helemaal goed, Azzie zal de macht als oudste sibling wel waarderen haha. :')
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 18:14

Is goed voor mij ^^
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 18:39

Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 21:04

Sorry voor de dubbel post maar even een update ^^

De kittens mogen op 2 moons gezet worden- zodat er mee gespeeld kan worden, en Brat staat altijd open voor topics ^^

Veder zijn Lethal en Taka uit 'de picture'  voor nu, maar ze leven nog wel <3
Cheriey
Member
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Cherie31
Sannemander>:)
227
Actief
“Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”

CAT'S PROFILE
Rank: Young one
Cheriey
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 11:34

dubbel post oof

maar de kittens mogen op zes manen en zich inschrijven voor een ceremonie
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 11:35

Nu al? Kunnen we ze niet op 4 of 5 manen zetten en nog iets langer als kitten spelen?
Cheriey
Member
It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Cherie31
Sannemander>:)
227
Actief
“Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”

CAT'S PROFILE
Rank: Young one
Cheriey
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 11:46

Ah mag ook 5 manen sorry als ik iets te snel gaat ^^"
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 12:25

Alright, thank you <3
Kitten is ook gwn mn favoriete leeftijd om te spelen so yeah (a)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS   It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: