| It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS | |
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS ma 21 mei 2018 - 19:20 | |
|
Zoals jullie zien heb ik besloten om Brat weer een splinter nieuw nestje te geven want ze is zo geweldig met kittens De vader van het nest word een clan cat- genaamd Dustclaw de kittens zullen dit echter nooit te weten komen. En Brat legt hun de leugen voor dat ze van een Bc kater komen. Veder zullen de kittens gewoon in de elite opgroeien. Ik ga niet moeilijk doen over vacht kleur ect. Alles is mogelijk en alles mag ^^ Ik ga misschien zelf ook een kitten bespelen maar dat weet ik nog niet. De grote van het nest word bepaald door het aantal aanmeldingen ^^
~Vader~
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS wo 23 mei 2018 - 19:42 | |
| Meat // Steak // Beef Naam Steak OF Meat OF Beef (aan jou de keuze) Betekenis Zijn naam verwijst vooral naar zijn forse bouw Geslacht Kater Leeftijd Unborn Rang Kitten
Uiterlijk Dit is een grof gebouwde kitten. Je zou hem zelfs dik kunnen noemen, al is zijn gestalte niet per se magerder wanneer er een prooitekort is. Hij heeft een brede borstkas en dikke poten. Zijn vacht is lang en dik, wat ook bijdraagt aan zijn struise overkomen. Het heeft een grijs tabby patroon. Zijn ogen zijn rood.
Innerlijk Dit is eigenlijk de typische domme bruut. Hij heeft een hart, tuurlijk, maar onder zijn eerder angstaanjagende gestalte is dat soms moeilijk te zien. Hij is niet de slimste van de hoop. Hij heeft eerder moeite met dingen begrijpen en nieuwe dingen leren is ontzettend moeilijk voor hem. Medelijden is iets waar hij zijn hoofd niet echt rond kan krijgen - hoezo voelen anderen net hetzelfde wat hij voelt? De anderen zijn hem toch niet? Desondanks zal hij nooit iemand zonder reden pijn doen. Hij is zeer goedgelovig en kan daardoor goed door anderen als wapen gebruikt worden. Hij vindt dat echter niet zo erg; hij is al blij dat hij iemand van pas kan komen. (wordt meer uitgewerkt in de RPG natuurlijk)
|
|
| |
The Amyzing Spiderman aka Amy 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS ma 28 mei 2018 - 0:28 | |
|
Azazel Hallo mama, Mijn naam is Azazel, of dat hoop ik toch want tenslotte ben jij diegene die mijn naam zal kiezen. Maar mama, ik zal je trots maken, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik zal je even vertellen wie ik wordt. Ik word mijzelf, grapje. Nee mama, ik ben een smalle rode tabby met goudkleurige ogen. Ik mag dan smal zijn maar ik heb meer spieren dan vet, nuja pas als mijn spieren ontwikkelt en getraind zijn. Anders ben ik gewoon een smal balletje rode vacht. Maar het innerlijk telt. Als je het nog innerlijk kunt noemen. Ik ben nogal zelfingenomen en arrogant maar dat zijn we stiekem allemaal toch wel? Sarcasme is mijn tweede naam, want sarcasme is gewoon iets waar je mee geboren moet worden. Ik zou het haast een talent noemen! Maar ik ben dan ook een getalenteerde kitten, vind je niet? Maar ik heb ook iets goed, het kleine lichtje binnen in mij. Genaamd, loyaliteit. Loyaliteit aan mijn familie en Clan. Zonder loyaliteit ben je een verrader, onbetrouwbaar. Als we het toch over onbetrouwbaar gaan hebben, nog een zwart deeltje van mij. Misleidend is het begin en ik moet zeggen dat ik mijzelf wel een mooie poesje vind, dus dat komt mooi uit om katers te misleiden, hun vertrouwen te winnen en zo te infiltreren in hun geheimen. Maar zoals ik je al heb gezegd, ik ben veelbelovend maar dat zal je zelf wel ontdekken als ik er ben. Dag mama, En misschien zien we elkaar.
|
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS ma 28 mei 2018 - 15:40 | |
| Je kunt je nog aanmelden tot 14 juni |
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS di 5 jun 2018 - 16:26 | |
| ahh dankjewel <3 ik heb alleen momenteel examens dus ik kan niet echt actief zijn, begin volgende maand zal ik dan alles fixen en het acc maken en alles ^^ |
|
| |
Bunny 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS di 19 jun 2018 - 19:49 | |
| Ik heb gekozen voor Beef dus hier is 'ie <3
moet nog setje en alles fixen (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS do 21 jun 2018 - 10:34 | |
| |
|
| |
Amyyy 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS za 23 jun 2018 - 9:58 | |
| Ik maak later vandaag Azazel aan. :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS za 23 jun 2018 - 13:23 | |
| Top ^^
Ik heb dit als post volgorde bedacht Azazel als eerst Cheriey als tweede beef als derde en taka de jongste
voor mij en M is dit goed zijn jullie daar ook me eens? c: |
|
| |
Beertje 16 Actief Set me free,
leave me be
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS zo 24 jun 2018 - 16:38 | |
| Hier is mijn ukkie :3
Vind het helemaal goed, Azzie zal de macht als oudste sibling wel waarderen haha. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS zo 24 jun 2018 - 18:14 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS zo 24 jun 2018 - 18:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS wo 27 jun 2018 - 21:04 | |
| Sorry voor de dubbel post maar even een update ^^
De kittens mogen op 2 moons gezet worden- zodat er mee gespeeld kan worden, en Brat staat altijd open voor topics ^^
Veder zijn Lethal en Taka uit 'de picture' voor nu, maar ze leven nog wel <3 |
|
| |
Sannemander>:) 227 Actief “Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS zo 2 sep 2018 - 11:34 | |
| dubbel post oof
maar de kittens mogen op zes manen en zich inschrijven voor een ceremonie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS zo 2 sep 2018 - 11:35 | |
| Nu al? Kunnen we ze niet op 4 of 5 manen zetten en nog iets langer als kitten spelen? |
|
| |
Sannemander>:) 227 Actief “Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS zo 2 sep 2018 - 11:46 | |
| Ah mag ook 5 manen sorry als ik iets te snel gaat ^^" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS zo 2 sep 2018 - 12:25 | |
| Alright, thank you <3 Kitten is ook gwn mn favoriete leeftijd om te spelen so yeah (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: It was the age of Da Vinci and Michelangelo ll KS | |
| |
|
| |
|