NOPE 28 Actief
| |
| Onderwerp: Gratis Thee [topics] wo 16 mei 2018 - 13:16 | |
| Hallo hallo. Ik nodig jullie uit in mijn nederig stulpje of mijn berenhol, zoals sommigen het noemen. Hier geld de regel: huisje, tuintje, boompje, beestje en natuurlijk een streepje muziek. Kom verder en zet jullie want ik heb voor jullie volledig nieuwe theetjes gezet. Je kan er nog steeds gezellig eentje drinken bij de kussentjes daar. Natuurlijk is er voor de avonturiers een balkonnetje met uitzicht op vier verschillende landdelen. Het is heel speciaal hoe ze in elkaar overlopen met in het midden vier grote bomen. Voor degene die het rustiger aan willen doen is er boven ook nog een hangmat, waar je naar de kruinen van de bomen kunt kijken en in de nacht zie je soms een streepje sterrenhemel. Zilverpels noemen ze het hier. Er is niets veranderd en je kan nog steeds mijn 5 vaste theetjes bestellen, momenteel is het heet water op voor ze, maar ze komen wel snel terug [klik]. Nu wil ik iets speciaals doen, namelijk volledige uitverkoop! Ik serveer voor jullie gratis theetjes, je hoeft niet te vragen of te betalen voor ze, maar ze gewoon drinken is al genoeg. Deze post word dan ook continu aangepast. Als je geen gratis thee ziet van een karakter waar je toch een sipje van wil proeven, wees dan niet bang om het aan te vragen (al blijft de thee dan gratis voor iedereen). GRATIS THEE Kies er maar eentje en maak het u gezellig! |
|
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gratis Thee [topics] wo 16 mei 2018 - 21:19 | |
| Cariboupelt x Venompaw? Meadowsight x Venompaw?
Ik wil één van de twee wel maken (: |
|
Beertje 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gratis Thee [topics] wo 16 mei 2018 - 22:00 | |
| Voor Caribou bied ik je mijn open topic aan Die van Meadowsight komt morgen! |
|
Marte 8 Actief You ain't heard nothing yet!
| |
| Onderwerp: Re: Gratis Thee [topics] wo 16 mei 2018 - 23:58 | |
| Een topicje Otter x Duck? c: |
|
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Gratis Thee [topics] do 17 mei 2018 - 7:38 | |
| Heron en Swallow moeten sws nog eens een topic heeee wbw En anders (of ook) een van jouw karakters naar jouw keuze x Fire? (A) |
|
| Onderwerp: Re: Gratis Thee [topics] | |
| |
|