Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Summer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 15:51

Zo, tandje erbij gezet in haar ava en sig c: (plaatje hé? )

Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 2gxnp75.Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 10pvxmw.Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 23h0tfk.Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 UaIptLZ.Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 15:55

Chillybreath schreef:
Venompaw. schreef:
Chillybreath schreef:
Ik wil douchen maar de enge gozer van hierboven is beneden ;n; struggles

Eerst maar even alvast wat inpakken wat ik sws niet meer nodig ga hebben hier :"D

Enge gozer...?

#Rebecca: Niceee <3

Ja, de persoon die hier de andere kamer huurt boven is eng en hij is constant onder invloed van drank en drugs :") Dus ik vermijd hem liever haha

Gezellig. Anders kom ik wel boven je wonen? xD

--

Ik wil kinda een BloodClanner met zo'n typische asociale, bloeddorstige houding die erop gebrand is om hondentanden te verzamelen en vervolgens per ongeluk verliefd wordt op een rogue of een Clan cat omg hahaha ik heb te veel plotideeën wat is dit
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:01

Kon je nog met Venom posten bij Summer? (a)

Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 2gxnp75.Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 10pvxmw.Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 23h0tfk.Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 UaIptLZ.Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 COxUkZt
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:04

Yes, dat ga ik dadelijk direct doen. Ben nu mijn topics aan het afwerken die nog aangemaakt moesten worden (:
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:07

Shark schreef:
Ik wil kinda een BloodClanner met zo'n typische asociale, bloeddorstige houding die erop gebrand is om hondentanden te verzamelen en vervolgens per ongeluk verliefd wordt op een rogue of een Clan cat omg hahaha ik heb te veel plotideeën wat is dit

Inhouden, anders moet je je naam bij Venompaw aanpassen Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 3439736193

Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:15

Silverdew schreef:
Shark schreef:

Inhouden, anders moet je je naam bij Venompaw aanpassen Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 3439736193

Ja echt hahaha
Puk
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 4645611
Luca
52
Actief
"Pull the strings. Watch them dance."

CAT'S PROFILE
Rank:
Puk
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:15

Shark schreef:
Yes, dat ga ik dadelijk direct doen. Ben nu mijn topics aan het afwerken die nog aangemaakt moesten worden (:

Ik ga zo reageren <3

"Only the spider is safe in her web."
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 4645611
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:18

Shark schreef:
Silverdew schreef:
Shark schreef:

Ja echt hahaha

Het lijkt me echt raar om dan Venom in de BloodClan te zien en dat je terug moet posten naar je eigen account (Sharkiekwarkie) xD

Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:22

@Freedje; ja pls xD Voor die 5 nachtjes kom hier XDD

She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:27

Summer schreef:
Shark schreef:
Silverdew schreef:
Shark schreef:

Ja echt hahaha

Het lijkt me echt raar om dan Venom in de BloodClan te zien en dat je terug moet posten naar je eigen account (Sharkiekwarkie) xD

Ik heb dit echt tien keer opnieuw gelezen en ik snap nog niet wat je bedoelt rip what is wrong with me xD

#Bo: We zouden filmmarathons kunnen houden en plots kunnen bedenken die we wss nooit gaan uitvoeren en het zou zo mooi zijn
Acornstar
StarClan
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:29

Zal ik trouwens een sharing tongues aanmaken voor Shadowclan? Als mensen er interesse voor hebben tenminstexD

Verder moet ik maar misschien eens een keer Acorn's geschiedenis bij gaan werken met wat er allemaal in de rpg is gebeurdxD

If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:30

Acorndust schreef:
Zal ik trouwens een sharing tongues aanmaken voor Shadowclan? Als mensen er interesse voor hebben tenminstexD

Verder moet ik maar misschien eens een keer Acorn's geschiedenis bij gaan werken met wat er allemaal in de rpg is gebeurdxD

Oeh Venom doet mee yay
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:31

Ik bedoel Freedje dat als Venompaw in BloodClan komt je daar moet reageren op Shark. Dat lijkt me raar.

:'D

Also, mag iedereen een Sharing Tongues aanmaken voor de Clan? WindClan moet activiteit hebben..

Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:36

@Freedje; ja omg. En go, pak dat vliegtuigje voor 5 nachten

She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Venompaw.
Member
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:42

Stallionheart schreef:
Ik bedoel Freedje dat als Venompaw in BloodClan komt je daar moet reageren op Shark. Dat lijkt me raar.

Also, mag iedereen een Sharing Tongues aanmaken voor de Clan? WindClan moet activiteit hebben..

Als ik een BloodClanner aan zou maken, zou het niet Venom zijn tho. Die zit goed in SC met z'n arrogantie haha

Ik dacht dat dat wel mocht mits je toestemming hebt van de leader...?

#Bo: Yeah, ik zou het graag willen, maar mijn werk hahaha
Acornstar
StarClan
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:43

Stallionheart schreef:

Dacht van wel, als het maar niet te vaak gebeurt? Weet het ook niet helemaal zeker.

@Freedje: Dan maak ik hem en zie wel of er meer mensen reagerenxD

If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Venompaw.
Member
148
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:46

Acorndust schreef:
Stallionheart schreef:

Dacht van wel, als het maar niet te vaak gebeurt? Weet het ook niet helemaal zeker.

@Freedje: Dan maak ik hem en zie wel of er meer mensen reagerenxD

Venom met z'n ego vult al een halve den haha
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:47

Volgens mij mag het gewoon hoor Smile
Van mij mag je het in ieder geval doen hoor @Stallionheart

En dan effe de link in het Windclan event topic plaatsen is wel handig

Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Bronze11
:::
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:48

Nu we t zo over Shadowclan/Bloodclan hebben bedenk ik me dat ik Nightthorn nog in Bloodclan moet inschrijven, al is ie niet echt actief _O-

En ik moet ook Engels leren maar 3maal raden wie daar helemaal geen zin in heeft en het gaat uitstellen tot morgen / het laatste moment Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 3439736193

Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Venompaw.
Member
148
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 16:49

Wanneer je een heel gedeelte post over hoe je kat vroeger met z'n moeder naar buiten ging als kitten zijnde en je dan beseft dat ze nog maar net terug in hun territory zijn ehmm
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: