|
|
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 15:51 | |
| Zo, tandje erbij gezet in haar ava en sig c: (plaatje hé? ) |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 15:55 | |
| - Chillybreath schreef:
- Venompaw. schreef:
- Chillybreath schreef:
- Ik wil douchen maar de enge gozer van hierboven is beneden ;n;
struggles
Eerst maar even alvast wat inpakken wat ik sws niet meer nodig ga hebben hier :"D Enge gozer...?
#Rebecca: Niceee <3 Ja, de persoon die hier de andere kamer huurt boven is eng en hij is constant onder invloed van drank en drugs :") Dus ik vermijd hem liever haha Gezellig. Anders kom ik wel boven je wonen? xD -- Ik wil kinda een BloodClanner met zo'n typische asociale, bloeddorstige houding die erop gebrand is om hondentanden te verzamelen en vervolgens per ongeluk verliefd wordt op een rogue of een Clan cat omg hahaha ik heb te veel plotideeën wat is dit |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:01 | |
| Kon je nog met Venom posten bij Summer? (a) |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:04 | |
| Yes, dat ga ik dadelijk direct doen. Ben nu mijn topics aan het afwerken die nog aangemaakt moesten worden (: |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:07 | |
| - Shark schreef:
- Ik wil kinda een BloodClanner met zo'n typische asociale, bloeddorstige houding die erop gebrand is om hondentanden te verzamelen en vervolgens per ongeluk verliefd wordt op een rogue of een Clan cat omg hahaha ik heb te veel plotideeën wat is dit
Inhouden, anders moet je je naam bij Venompaw aanpassen Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:15 | |
| - Silverdew schreef:
- Shark schreef:
- Ik wil kinda een BloodClanner met zo'n typische asociale, bloeddorstige houding die erop gebrand is om hondentanden te verzamelen en vervolgens per ongeluk verliefd wordt op een rogue of een Clan cat omg hahaha ik heb te veel plotideeën wat is dit
Inhouden, anders moet je je naam bij Venompaw aanpassen Ja echt hahaha |
|
| |
Luca 52 Actief "Pull the strings. Watch them dance."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:15 | |
| - Shark schreef:
- Yes, dat ga ik dadelijk direct doen. Ben nu mijn topics aan het afwerken die nog aangemaakt moesten worden (:
Ik ga zo reageren <3 "Only the spider is safe in her web." |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:18 | |
| - Shark schreef:
- Silverdew schreef:
- Shark schreef:
Inhouden, anders moet je je naam bij Venompaw aanpassen Ja echt hahaha Het lijkt me echt raar om dan Venom in de BloodClan te zien en dat je terug moet posten naar je eigen account (Sharkiekwarkie) xD |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:22 | |
| @Freedje; ja pls xD Voor die 5 nachtjes kom hier XDD She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:27 | |
| - Summer schreef:
- Shark schreef:
- Silverdew schreef:
- Shark schreef:
Inhouden, anders moet je je naam bij Venompaw aanpassen Ja echt hahaha
Het lijkt me echt raar om dan Venom in de BloodClan te zien en dat je terug moet posten naar je eigen account (Sharkiekwarkie) xD Ik heb dit echt tien keer opnieuw gelezen en ik snap nog niet wat je bedoelt rip what is wrong with me xD #Bo: We zouden filmmarathons kunnen houden en plots kunnen bedenken die we wss nooit gaan uitvoeren en het zou zo mooi zijn |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:30 | |
| - Acorndust schreef:
- Zal ik trouwens een sharing tongues aanmaken voor Shadowclan? Als mensen er interesse voor hebben tenminstexD
Verder moet ik maar misschien eens een keer Acorn's geschiedenis bij gaan werken met wat er allemaal in de rpg is gebeurdxD Oeh Venom doet mee |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:36 | |
| @Freedje; ja omg. En go, pak dat vliegtuigje voor 5 nachten She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:42 | |
| - Stallionheart schreef:
- Ik bedoel Freedje dat als Venompaw in BloodClan komt je daar moet reageren op Shark. Dat lijkt me raar.
:'D
Also, mag iedereen een Sharing Tongues aanmaken voor de Clan? WindClan moet activiteit hebben.. Als ik een BloodClanner aan zou maken, zou het niet Venom zijn tho. Die zit goed in SC met z'n arrogantie haha Ik dacht dat dat wel mocht mits je toestemming hebt van de leader...? #Bo: Yeah, ik zou het graag willen, maar mijn werk hahaha |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:43 | |
| - Stallionheart schreef:
- Ik bedoel Freedje dat als Venompaw in BloodClan komt je daar moet reageren op Shark. Dat lijkt me raar.
Also, mag iedereen een Sharing Tongues aanmaken voor de Clan? WindClan moet activiteit hebben.. Dacht van wel, als het maar niet te vaak gebeurt? Weet het ook niet helemaal zeker. @Freedje: Dan maak ik hem en zie wel of er meer mensen reagerenxD If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
- Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:46 | |
| - Acorndust schreef:
- Stallionheart schreef:
Also, mag iedereen een Sharing Tongues aanmaken voor de Clan? WindClan moet activiteit hebben.. Dacht van wel, als het maar niet te vaak gebeurt? Weet het ook niet helemaal zeker.
@Freedje: Dan maak ik hem en zie wel of er meer mensen reagerenxD Venom met z'n ego vult al een halve den haha |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:47 | |
| Volgens mij mag het gewoon hoor Van mij mag je het in ieder geval doen hoor @StallionheartEn dan effe de link in het Windclan event topic plaatsen is wel handig - :::
|
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:48 | |
| Nu we t zo over Shadowclan/Bloodclan hebben bedenk ik me dat ik Nightthorn nog in Bloodclan moet inschrijven, al is ie niet echt actief _O- En ik moet ook Engels leren maar 3maal raden wie daar helemaal geen zin in heeft en het gaat uitstellen tot morgen / het laatste moment Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2018 - 16:49 | |
| Wanneer je een heel gedeelte post over hoe je kat vroeger met z'n moeder naar buiten ging als kitten zijnde en je dan beseft dat ze nog maar net terug in hun territory zijn ehmm |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|