|
|
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 18:49 | |
| - Flameleap schreef:
- Lionkit, schreef:
- Elloo
Aah beautiful Lionbabe <3 daddy’s proud <3 tijd voor een topicje naar Disneyland - aa- |
|
| |
Amy or Eem{pje} 103 Actief Sarcasm is my only defense
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 18:49 | |
| - Flameleap schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Tornado schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Hii, dit kind leeft weer op WC, en hopelijk deze keer voor lang. Mijn negen kansen raken op :’)
Jaja dat was een slechte kattengrap hahah. Heyy welcome back! :DD Thank you :3 Had het een tijd geleden al een poging gegeven maar na twee dagen lukte het niet meer. Maar nu heb ik wel weer motivatie om aan de start te gaan dus dat is wel fijn. :3 Als je ooit een topicje wilt, geef een gil ^^ En yess, gebruik die motivatie goed hey
—
Zo, een donkere ava voor een donker karakter, rip Flame Komt goed, ik wil Smokeghost uit de verstopte kast halen en zien of mijn kitten geaccepteerd word of niet in een KS. Zo niet maak ik haar aan, anders ook :’) En dan houd ik het voor een tijd op Smoke en die kitten. Want over twee weken start ik met stage #nerveus. EN IK SPOT DYLAN OP JE AVA |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 18:54 | |
| @Shark, Eerst Summer x Venom toch ? Ava & Sig by El4a |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 19:02 | |
| - Coyotepaw' schreef:
- Flameleap schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Tornado schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Hii, dit kind leeft weer op WC, en hopelijk deze keer voor lang. Mijn negen kansen raken op :’)
Jaja dat was een slechte kattengrap hahah. Heyy welcome back! :DD Thank you :3 Had het een tijd geleden al een poging gegeven maar na twee dagen lukte het niet meer. Maar nu heb ik wel weer motivatie om aan de start te gaan dus dat is wel fijn. :3 Als je ooit een topicje wilt, geef een gil ^^ En yess, gebruik die motivatie goed hey
—
Zo, een donkere ava voor een donker karakter, rip Flame Komt goed, ik wil Smokeghost uit de verstopte kast halen en zien of mijn kitten geaccepteerd word of niet in een KS. Zo niet maak ik haar aan, anders ook :’) En dan houd ik het voor een tijd op Smoke en die kitten. Want over twee weken start ik met stage #nerveus. EN IK SPOT DYLAN OP JE AVA JE WAS TE LAAT Hij was eerst Stiles Nu is ie Void I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 19:33 | |
| - Stallionheart schreef:
- @Shark,
Eerst Summer x Venom toch ? Kan beiden ook hoor. Ik kan hem wel maken dan |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 19:55 | |
| - Flameleap schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Flameleap schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Tornado schreef:
- Coyotepaw' schreef:
—
Zo, een donkere ava voor een donker karakter, rip Flame Komt goed, ik wil Smokeghost uit de verstopte kast halen en zien of mijn kitten geaccepteerd word of niet in een KS. Zo niet maak ik haar aan, anders ook :’) En dan houd ik het voor een tijd op Smoke en die kitten. Want over twee weken start ik met stage #nerveus. EN IK SPOT DYLAN OP JE AVA JE WAS TE LAAT Hij was eerst Stiles Nu is ie Void
MAAR STILES WORD GESPEELD DOOR DYLAN :’D Maar Void Stiles is sexy want het is nog altijd Dylan hahaha |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 20:14 | |
| - Coyotepaw. schreef:
- IK ZIE EEN COYOTEPAW
Nu moet er wel een topic Coyote x Coyote komen heeeeeeee Ik was even zó verward! Ik kreeg een melding en ik dacht echt van ‘Huh? Krijg ik nu een melding omdat ik gereageerd heb?’ :’D Oehh jaa dat gaat interessant worden dan |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 20:17 | |
| Hehehehe ik denk dat het ook heeel verwarrend ga worden qua topics etc xD En yeeessss wie maakt? ik kan opzich wel maken maar wss morgen pas :”)- Allemaal Kunst.:
|
|
| |
| |
| |
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 20:33 | |
| |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 20:42 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 20:44 | |
| Morgen nog en dan zit mijn 42-uren week er eindelijk op omfg xD |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 20:48 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| |
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 20:52 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 mei 2018 - 21:03 | |
| - Tornado schreef:
- Brat schreef:
- Tornado schreef:
- Wat een liefde voor Tornado allemaal :’)
;-; i thought we had something special
-
Zo, Tornado heeft gelijk zeven hondentanden :’) lolol what did you expect xD brat moet eigenlijk ook meer tanden hebben (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|