|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:14 | |
| Ik wil eigenlijk oftewel een shy af app in WindClan oftewel een arrogante, zelfverzekerde app in Shadow- River- of WindClan
Oh, maakt niet uit hoor. Alleen je gaat helaas geen reactie meer krijgen...3 |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:19 | |
| I know ^^
Evt een ander topic met die twee doen dan? |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:30 | |
| Yay Jim is Young One <3
Also, ik ga wss vanavond eens vroeg naar bed want ik ben echt moeeee -.- |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:30 | |
| - Summer schreef:
- I know ^^
Evt een ander topic met die twee doen dan? Je bedoelt met het acc dat ik in gedachten heb of...? |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:36 | |
| AHHHHH werken is vermoeiend ;''')
maar nu kan ik eindelijk rusten~ |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:41 | |
| - Shark schreef:
- Summer schreef:
- I know ^^
Evt een ander topic met die twee doen dan? Je bedoelt met het acc dat ik in gedachten heb of...? Met Light bedoel ik (a) Kan ze daarna Warrior worden en dan verstoffen & kan Stallion weer een nieuwe App. |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:43 | |
| - Summer schreef:
- Shark schreef:
- Summer schreef:
- I know ^^
Evt een ander topic met die twee doen dan? Je bedoelt met het acc dat ik in gedachten heb of...?
Met Light bedoel ik (a) Kan ze daarna Warrior worden en dan verstoffen & kan Stallion weer een nieuwe App. Maar je mag sowieso een nieuwe app pakken, hoor...? Light is sws inactief verklaard |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:51 | |
| - Shark schreef:
- Summer schreef:
- Shark schreef:
- Summer schreef:
- I know ^^
Evt een ander topic met die twee doen dan? Je bedoelt met het acc dat ik in gedachten heb of...?
Met Light bedoel ik (a) Kan ze daarna Warrior worden en dan verstoffen & kan Stallion weer een nieuwe App. Maar je mag sowieso een nieuwe app pakken, hoor...? Light is sws inactief verklaard En in de RPG als reden? (: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 20:52 | |
| Misschien dat ze tijdens de reis een ongeluk heeft gehad waardoor ze (tijdelijk) geen trainingen meer kan doen? (: |
|
| |
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 21:00 | |
| |
|
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 21:08 | |
| |
|
| |
Babs 222 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 21:09 | |
| Oh man heb je de accountkriebels? Hahaha.
Pfff ik heb de hele dag aarde lopen spitten, tegels lopen slepen en schoon lopen maken. En morgen weer verder. Posten komt van het weekend wel weer haha. |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 21:17 | |
| - Sunvoice schreef:
- Oh man heb je de accountkriebels? Hahaha.
Pfff ik heb de hele dag aarde lopen spitten, tegels lopen slepen en schoon lopen maken. En morgen weer verder. Posten komt van het weekend wel weer haha. Ja man, maar met de dreiging die ik bij mijn aanmelding heb gezet, zal ik me al aan m'n woord houden zeker? Ik begin dankzij de activiteit in BC en het feit dat ze weer terug op hun territories zijn steeds meer zin te krijgen om met verschillende karakters te posten <3 Ik denk dat ik deze naast Shark echt één van m'n leukste ga vinden omfg xD @Cynthia: Dankjewel xD Edit: Iemand die een topic wil met Venom? |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 21:27 | |
| Kan Venom niet verdwalen in BloodClan gebied en Summer tegenkomen? (a) & Nog een BC setje gemaakt |
|
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 21:39 | |
| - Honeyspots schreef:
- Venompaw. schreef:
- Sunvoice schreef:
- Oh man heb je de accountkriebels? Hahaha.
Pfff ik heb de hele dag aarde lopen spitten, tegels lopen slepen en schoon lopen maken. En morgen weer verder. Posten komt van het weekend wel weer haha. Ja man, maar met de dreiging die ik bij mijn aanmelding heb gezet, zal ik me al aan m'n woord houden zeker? Ik begin dankzij de activiteit in BC en het feit dat ze weer terug op hun territories zijn steeds meer zin te krijgen om met verschillende karakters te posten <3 Ik denk dat ik deze naast Shark echt één van m'n leukste ga vinden omfg xD
@Cynthia: Dankjewel xD
Edit: Iemand die een topic wil met Venom? Stark en Honey moeten eens meeten, dat wordt mot xD Ik vind het goed als jij 'm maakt #Rebecca: Of Summer heeft anger issues en ze gaat 'm opzoeken in Fourtrees xD Edit: Omfg Shark huilt ;_; https://www.warriorcatsnl.com/t35098-feel-it-coming-in-the-air-hear-the-screams-from-everywhere#793780 |
|
| |
| |
| |
Beertje 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2018 - 21:41 | |
| |
|